Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Services in the organization of food of children in educational institutions of Malinovsky district of Odessa (source of financing: means of the local budget)
Очікувана вартість
14 973 392,50 UAH
UA-2019-11-26-000391-a e3c371d233b0441fa0f542abdca701c0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa
National ID: 40702912
Contact point: Lisak Tetyana Oleh
+380487628249
lisakmalin@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 12:29
Очікувана вартість: 14 973 392,50 UAH без ПДВ
Publication date: 26 листопада 2019 12:24
Enquiries until: 17 грудня 2019 12:29
Complaints submission until: до 23 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 грудня 2019 12:29

Information

Estimated total value: 14 973 393 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
закупівля на 2020 рік

Тендерна документація

26 листопада 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 12:25
Тендерная документация.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000024 ● ef609d831e314cf09bde32c29d47cfbc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2020 Одеса № 9

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-11-26-000391-a 26.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-14 09:25:57

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 10.01.2020 № 9 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Лот № 1- послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси (1 – 4 класи – 9045 учнів, пільговий контингент – 460 учнів, пришкільні табори – 645 учнів); Лот №2 – послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси (1 – 4 класи – 825 учнів, пільговий контингент – 20 учнів, пришкільні табори – 30 учнів, дошкільні групи загального типу – 60 вихованців), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-26-000391-a, дата оприлюднення 26.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано Договір позички щодо використання автотранспорту від 02.12.2019, який відповідно до статті 828 Цивільного кодексу України не засвідчено нотаріально?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано Договір 03/сан від 01.03.2016 на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини без Додатку 1 передбаченого цим договором?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеними пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника № КА – 19279 від 11.11.2019 на курячу продукцію, яка має нечітке зображення та недоступна для перегляду?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпунктів 4.1, 5, 6 та 7 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка містить відомості про підприємство, копії Статуту учасника або іншого установчого документу та зміни до нього (у разі наявності), лист-згоду з проектом договору, лист в довільній формі про те, що учасник при здійсненні своєї діяльності застосовує заходи з захисту довкілля?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «РАЦІОН ГРУП» вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано акт наданих послуг № 000000022 від 02.10.2019 на суму 191 431,00 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю № 20 від 17.01.2019 (зі змінами) складає 5 100 515,00 грн; акт наданих послуг № 000000080 від 19.12.2019 на суму 338 801,72 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю послуг № 101 від 05.11.2019 складає 480 003,72 грн; акт наданих послуг № 000000083 від 19.12.2019 на суму 229 871,62 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю послуг № 100 від 05.11.2019 складає 365 733,62 грн, тим самим не підтверджено досвід виконання аналогічного договору передбаченого вимогою тендерної документації?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеними пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано декларації виробника на масло вершкове та молоко?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-17 15:00:21

Пояснення Замовника

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано Договір позички щодо використання автотранспорту від 02.12.2019, який відповідно до статті 828 Цивільного кодексу України не засвідчено нотаріально?
Відповідно до ч.4 ст.828 Цивільного кодексу України договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню.
Зі змісту вказаної норми слідує, що договір позички наземних самохідних транспортних засобів за участю фізичної особи не обов’язково посвідчувати нотаріально.
Так, згідно з ст. 1 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» наземні транспортні засоби – це пристрої, призначені для перевезення людей та/або вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів, які підлягають державній реєстрації та обліку у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України та/або допущені до дорожнього руху, а також ввезені на митну територію України для тимчасового користування, зареєстровані в інших країнах.
Підпункт “Ь” статті 1 Європейської угоди, що стосується праці екіпажів транспортних засобів, здійснюючих міжнародні автомобільні перевезення (дата приєднання Україною 07.09.2005) визначає, що під «автомобілем» мається на увазі будь-який самохідний транспортний засіб, що використовується зазвичай для перевезення на дорогах людей або вантажів або для буксирування дорогами транспортних засобів, що використовуються для перевезення людей або вантажів; цей термін не включає сільськогосподарські трактори.
Відповідно до статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Таким чином, автомобілі належать до наземних самохідних транспортних засобів, а відтак договір позички транспортного засобу не потребує обов’язкового нотаріального посвідчення.
На підставі вищенаведеного Замовником прийнятий до розгляду договір позички, що наданий Учасником.

2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано Договір 03/сан від 01.03.2016 на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування і продовольчої сировини без Додатку 1 передбаченого цим договором?
у відповідності до Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, договір на санітарну обробку автотранспортного засобу. Учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-2008» надано діючий договір на санітарну обробку транспортних засобів із установою, яка має право на проведення таких робіт. Відповідно ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Також, надання Учасником документів, що встановлені Замовником в тендерній документації як документи, що підтверджують кваліфікацію, є підтвердженням відповідності пропозиції такого Учасника. Крім того, у відповідності до п.3.2 договору на санітарну обробку транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування №03/сан від 01.03.2016р., який був наданий у складі пропозиції, та із текстом якого був ознайомлений Замовник, по закінченні санітарної обробки «Виконавець» вносить відповідні відмітки про проведену роботу в Журналі обліку проведення дезінфекції автотранспорту, а також в довідку про санітарну обробку автотранспорту. У складі пропозиції Учасником надані копії відповідних довідок про санітарну обробку транспортних засобів, із відмітками про дату проходження та відповідно до якого договору.
На підставі вивченої та наведеної вище інформації Замовником прийняте рішення про допустимість наданих документів та відповідності пропозиції Учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеними пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника № КА – 19279 від 11.11.2019 на курячу продукцію, яка має нечітке зображення та недоступна для перегляду?
Наданий у складі пропозиції документ «декларація виробника № КА – 19279» від 11.11.2019 не має нечитабельних фрагментів. Після скачування наданого Учасником файлу, та відкриття через відповідну комп’ютерну програму перегляду зображень, Замовником вивчений наданий документ та встановлено усі показники такого документу: №п/п, код товару, найменування продукції, партія №, маса вага (кг), вид упаковки, кількість ящиків, шт, кількість упаковок, шт, дата виробництва, умови зберігання, термін зберігання згідно до умов нормативних документів, виготовлена за технологічною інструкцією з дотриманням ветеринарно-санітарних правил і відповідає відповідній нормативній документації (ДСТУ, ТУ).
Після детального вивчення документ був прийнятий до розгляду.

4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпунктів 4.1, 5, 6 та 7 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Глорія-2008» у складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка містить відомості про підприємство, копії Статуту учасника або іншого установчого документу та зміни до нього (у разі наявності), лист-згоду з проектом договору, лист в довільній формі про те, що учасник при здійсненні своєї діяльності застосовує заходи з захисту довкілля?
Учасником ТОВ «Глорія-2008» підтверджена відповідність вимогам підпунктів 4.1, 5, 6 та 7 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме надані : довідка, яка містить відомості про підприємство, копії Статуту учасника або іншого установчого документу та зміни до нього (у разі наявності), лист-згоду з проектом договору, лист в довільній формі про те, що учасник при здійсненні своєї діяльності застосовує заходи з захисту довкілля шляхом прикріплення файлу « Інші документи_compressed.pdf» (Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2019 09:46) з приміткою «конфіденційні документи» (скрін наявності даного файлу додається).
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «РАЦІОН ГРУП» вимогам підпункту 3 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано акт наданих послуг № 000000022 від 02.10.2019 на суму 191 431,00 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю № 20 від 17.01.2019 (зі змінами) складає 5 100 515,00 грн; акт наданих послуг № 000000080 від 19.12.2019 на суму 338 801,72 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю послуг № 101 від 05.11.2019 складає 480 003,72 грн; акт наданих послуг № 000000083 від 19.12.2019 на суму 229 871,62 грн, проте загальна сума Договору про закупівлю послуг № 100 від 05.11.2019 складає 365 733,62 грн, тим самим не підтверджено досвід виконання аналогічного договору передбаченого вимогою тендерної документації?
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, (зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). Закон дає можливість замовнику обирати з трьох кваліфікаційних критеріїв, проте не наділяє Замовника правом звужувати їх на власний розсуд. Тобто, читаючи Закон прискіпливо, дійдемо до висновку, що замовник не може установити, що учасникам достатньо підтвердити лише «укладення» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання». І якби не щойно згадана ч. 3 ст. 16 Закону, то кожен учасник тендеру на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надавав би у складі тендерної пропозиції належним чином оформлений (з усіма реквізитами, чітко визначеним змістом та усіма обов’язковими додатками) договір з повним пакетом актів приймання-передачі.
Однак Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, Замовник вимагав копії документів, що підтверджують «досвід виконання». Спирання на загальну суму аналогічного договору, а відповідно й на необхідність надання усіх копій усіх підтверджуючих таке виконання документів є недоцільним, оскільки факт виконання (чи продовження дії на новий термін) наданого учасником аналогічного договору та невід’ємні частини такого аналогічного договору замовник може самостійно вивчити у системі Prozorro за відповідним посиланням на Замовника такої закупівлі.

6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеними пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано декларації виробника на масло вершкове та молоко?
Учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» в складі тендерної пропозиції не надані декларації виробників на вершкове масло та молоко. Виявлене порушення усунути неможливо. Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги через виявлене порушення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: організація харчування в закладах освіти: ЗОШ № 1, 4, 8 ,18, 20,25,31,32,45,46, 53,54,60,64,69,99,100,103,110,120,130, гімназія №4, гімназія № 5, гімназія № 8, ОНВК №19, ОНВК № 53
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 13 130 743,50 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 65 653,72 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 393922.31 UAH


Title: catering in educational institutions: school № 1, 4, 8 ,18, 20,25,31,32,45,46, 53,54,60,64,69,99,100,103,110,120,130, gymnasium No. 4, gymnasium No. 5, gymnasium No. 8, ONVC NO. 19, ONVC No. 53
Current status: Cancelled
Estimated total value: 13 130 743,50 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 65 653,72 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 03 січня 2020 11:33
Auction planned date: 03 січня 2020 11:33
Закінчення: 03 січня 2020 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10150 люд
організація харчування в закладах освіти: ЗОШ № 1, 4, 8 ,18, 20,25,31,32,45,46, 53,54,60,64,69,99,100,103,110,120,130, гімназія №4, гімназія № 5, гімназія № 8, ОНВК №19, ОНВК № 53
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Дата доставки: 31 грудня 2020

catering in educational institutions: school № 1, 4, 8 ,18, 20,25,31,32,45,46, 53,54,60,64,69,99,100,103,110,120,130, gymnasium No. 4, gymnasium No. 5, gymnasium No. 8, ONVC NO. 19, ONVC No. 53
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2019
UA-2019-11-26-000391-ae3c371d233b0441fa0f542abdca701c0
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Учасник Документи Рішення
ПП РАЦІОН ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Глорія-2008 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:59
Електронний підпис
09 січня 2020 14:52
Електронний підпис
09 січня 2020 14:47
довідка ДПІ
09 січня 2020 14:47
пропозиція
09 січня 2020 14:47
довідка МВС
26 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:09
Пропозиція ЛОТ 1.pdf
26 грудня 2019 18:09
7.1. Технічні ЛОТ 1-compressed.pdf
26 грудня 2019 18:09
8. Листи та гарантії.pdf
26 грудня 2019 18:09
6. ст17.pdf
26 грудня 2019 18:09
4. досвід.pdf
26 грудня 2019 18:09
3. працівники-compressed.pdf
26 грудня 2019 18:09
2. транспорт.pdf
26 грудня 2019 18:09
1. Кваліфікаційні.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РАЦІОН ГРУП

ТОВ Глорія-2008

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РАЦІОН ГРУП 13 104 105,00
UAH
13 104 105,00
UAH
Документи
ТОВ Глорія-2008 13 108 620,00
UAH
13 108 620,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:59
Електронний підпис
09 січня 2020 14:52
Електронний підпис
09 січня 2020 14:47
довідка ДПІ
09 січня 2020 14:47
пропозиція
09 січня 2020 14:47
довідка МВС
26 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:09
Пропозиція ЛОТ 1.pdf
26 грудня 2019 18:09
7.1. Технічні ЛОТ 1-compressed.pdf
26 грудня 2019 18:09
8. Листи та гарантії.pdf
26 грудня 2019 18:09
6. ст17.pdf
26 грудня 2019 18:09
4. досвід.pdf
26 грудня 2019 18:09
3. працівники-compressed.pdf
26 грудня 2019 18:09
2. транспорт.pdf
26 грудня 2019 18:09
1. Кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 09:50
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:50
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:46
Пропозицiя_Лот_1.pdf

Конфіденційні документи

27 грудня 2019 09:46
Інші документи_compressed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РАЦІОН ГРУП

ТОВ Глорія-2008

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП РАЦІОН ГРУП
#43179166
Переможець 13 104 105,00
UAH
08 січня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РАЦІОН ГРУП
#43179166
13 104 105,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 січня 2020 15:06
Коментар щодо відміни: Відмінити торги по закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси) на підставі частини 1 ст.31 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
17 січня 2020 15:06
Повідомлення про рішення
17 січня 2020 15:06
Повідомлення про рішення