Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
214 200,00 UAH
UA-2019-11-26-000005-b ● 0a53da641a4a463eb3227666e3654f74
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 00:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 214 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 142,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 00:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 00:27 |
Додаток9.docx | |
26 листопада 2019 00:27 |
Багатофункціональні пристрої ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:20
Дата відповіді: 03 грудня 2019 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
Крім того, вимогами ТД (додатку 4 Цінова пропозиція), передбачено необхідність зазначити учасником найменування запропонованої продукції, торгова марка, що дає змогу ідентифікувати товар.
Також повідомляємо Вам що оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.
Крім того, вимогами ТД (додатку 4 Цінова пропозиція), передбачено необхідність зазначити учасником найменування запропонованої продукції, торгова марка, що дає змогу ідентифікувати товар.
Також повідомляємо Вам що оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-26-000005-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:36392290
Дата подання: 16 грудня 2019 09:50
невідповідність пропозиції "ТОВ "Компания Глория лтд""
До уваги тендерного комітету.
пропозиція учасника "ТОВ "Компания Глория лтд"" не відповідає Техничному завданню тендеру, а саме:
1) Запрошено обладнання з лазерною технологією друку, а в пропозиції учасника - диодна.
2) Оригінальні тонери запропонованої моделі учасником "ТОВ "Компания Глория лтд"" не відповідають по кількості відбитків, а в пропозиції учасника подані тонери з більшою ніж в даних від виробника кількістю відбитків. З цього можна зробити вивід - тонери неоригінальні, або з іншого аппарату, що є порушенням.
https://www.office.xerox.com/latest/D20BR-011.PDF
наполягаємо на відалені пропозиції "ТОВ "Компания Глория лтд"" з торгів.
На тих же умовах наполяшаємо на видаленні пропозиції ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" з торгів.
Розгорнути
Згорнути
пропозиція учасника "ТОВ "Компания Глория лтд"" не відповідає Техничному завданню тендеру, а саме:
1) Запрошено обладнання з лазерною технологією друку, а в пропозиції учасника - диодна.
2) Оригінальні тонери запропонованої моделі учасником "ТОВ "Компания Глория лтд"" не відповідають по кількості відбитків, а в пропозиції учасника подані тонери з більшою ніж в даних від виробника кількістю відбитків. З цього можна зробити вивід - тонери неоригінальні, або з іншого аппарату, що є порушенням.
https://www.office.xerox.com/latest/D20BR-011.PDF
наполягаємо на відалені пропозиції "ТОВ "Компания Глория лтд"" з торгів.
На тих же умовах наполяшаємо на видаленні пропозиції ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" з торгів.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" |
209 700,00
UAH з ПДВ
|
188 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕГА-СЕРВІС 2000" |
211 020,12
UAH з ПДВ
|
188 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" |
213 004,80
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Бест Прінт" |
214 200,00
UAH з ПДВ
|
214 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" #30675914 |
Переможець |
188 874,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:08
|
сканирование (3) (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 17:48
|
сканирование0248.pdf | укладений |
24 грудня 2019 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Ч. 4 та 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-358/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |