Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пістолети
Очікувана вартість
593 610,00 UAH
UA-2019-11-26-000003-c 24272874dd184c6daeea6941c7eedaa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 01:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:46
Очікувана вартість: 593 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 936,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35320000-3: Вогнепальна зброя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 комплект
Пістолети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 35320000-3 — Вогнепальна зброя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:19
Додаток № 10 .doc
05 грудня 2019 16:19
ТД пістолети (нова редакція).docx
05 грудня 2019 16:19
Зміни до тендеру закупівля пістолетів.docx
26 листопада 2019 01:40
ТД пістолети.docx
26 листопада 2019 01:40
Додаток № 10.doc
05 грудня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 01:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:19
Додаток № 10 .doc
05 грудня 2019 16:19
ТД пістолети (нова редакція).docx
05 грудня 2019 16:19
Зміни до тендеру закупівля пістолетів.docx
26 листопада 2019 01:40
ТД пістолети.docx
26 листопада 2019 01:40
Додаток № 10.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження до договору
Дата подання: 28 листопада 2019 15:54
Дата відповіді: 03 грудня 2019 14:22
Добавити п. 1.8. 1.8. До моменту поставки Товару Замовник надає Постачальнику оригінал дозволу (дозволів) на придбання (та його перевезення) Товару, виданого органами Міністерства внутрішніх справ України та інші передбачені законодавством України документи, необхідні для здійснення поставки Товару. У випадку відсутності у Замовника дозволу(дозволів) на придбання Товару поставка Товару не здійснюється. п. 2.6. змінити: 2.6 Гарантійний термін експлуатації 3 роки з дня вводу пістолету в експлуатацію або 8 000 пострілів. п. 3.3. доповнити та змінити: 3.3. Ціна цього Договору може бути зменшена в залежності від реального фінансування видатків Замовника, у порядку передбаченому цим Договором шляхом укладання додаткової угоди. п. 4.1 доповнити: 4.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України шляхом: - попередньої оплати в розмірі 30% від ціни Договору шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 даного Договору, з урахуванням ПДВ, у разі якщо Постачальник є платником ПДВ, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку, за умови наявності зареєстрованої Постачальником податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України (у відповідності до вимог підпункті «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України) та зареєстрованої в системі M.E.DOC IS., а також за умови наявності у Замовника дозволу (дозволів) на придбання Товару за даним Договором, виданого органами МВС України. п. 5.3. договору доповнити: п. 5.3. Поставка Товару або партії Товару проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової Рознарядки Замовника, яка є підтвердженням готовності Замовника до приймання Товару/його партії та оригіналу дозволу (дозволів) на придбання Товару, виданого органами МВС України та дозволу на перевезення Товару, які є підтвердженням права Замовника на придбання Товару. п. 5.6 змінити та доповнити: п.5.6. Акт приймання–передачі, видаткова накладна та інші первинні документи, що стосуються виконання цього Договору та приймання продукції (Товару), підписується особами, що визначені у Рознарядці відповідно до п. 5.2 цього Договору. п. 5.8 змінити: 5.8. Постачальник письмово повідомляє Замовника (вантажоотримувача) про готовність до відвантаження Товару шляхом направлення листа на електронну пошту cnpom@uz.gov.ua. п. 7.1 замінити на: 7.1. За прострочення оплати Товару Замовник зобов’язаний сплатити на користь Постачальника пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, за кожний календарний день прострочення, а також сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення та 0,1 (нуль цілих одна десята) проценти річних від простроченої суми. п. 7.2. виправити: 7.2. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти або невідповідність якості Товару, обумовленої Договором, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти Товару за його місцезнаходженням або замінити неякісний Товар на Товар належної якості в узгоджені Сторонами строки, але не більше 20 календарних днів з дня отримання повідомлення від вантажоотримувача чи Замовника про дефекти або невідповідність якості Товару. п.п. 7.4 , 7.5, 7.9, 13.7, 13.8, 13.9, 13.14 видалити. п. 13.13 змінити: 13.13 З питань, що безпосередньо не врегульовані цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо в зв’язку зі зміною законодавства України умови Договору будуть протирічити вимогам чинного законодавства, то Сторони керуються нормами чинного законодавства, при цьому укладання додаткової угоди до Договору є обов’язковим. Специфікацію доповнити в графі технічні характеристики – ТУ (технічні умови). Специфікацію доповнити ще одним пунктом: Замовник на виконання вимог Договору надає оригінал дозволу на отримання Товару, виданого органами МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННО-РОЗШУКНЕ БЮРО "КОРПУС АЛЬФА" 593 328,00
UAH з ПДВ
593 328,00
UAH з ПДВ
Документи
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України 593 610,00
UAH з ПДВ
593 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 23:14
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 23:14
Технічне завдання.pdf
12 грудня 2019 23:14
протокол.pdf
12 грудня 2019 23:14
проект договору.pdf
12 грудня 2019 23:14
лист-згода.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:02
Витяг ЄДРПО завірений
19 грудня 2019 16:02
Лист з кодом
19 грудня 2019 16:02
Довідка (корупція)
19 грудня 2019 16:02
Довідка з ГУ ДПС
19 грудня 2019 15:54
Довідка МВС
11 грудня 2019 16:57
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:56
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 16:56
Лист-розяснення.pdf
11 грудня 2019 16:56
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2019 16:56
Статут копія.pdf
11 грудня 2019 16:56
Ліцензія.pdf
11 грудня 2019 16:56
Захист довкілля.pdf
11 грудня 2019 16:56
Сертифікат якості.pdf
11 грудня 2019 16:56
Порівняльна таблиця.pdf
11 грудня 2019 16:56
ТУ копія.pdf
11 грудня 2019 16:56
Довідка ст.17.pdf
11 грудня 2019 16:56
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННО-РОЗШУКНЕ БЮРО "КОРПУС АЛЬФА"

Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННО-РОЗШУКНЕ БЮРО "КОРПУС АЛЬФА"
#25074175
Відхилено 593 328,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 11:45
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України
#01199251
Переможець 593 610,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України
#01199251
593 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 08:38
сканирование0349 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 08:38
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:10
сканирование0037.pdf укладений
03 січня 2020 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору за домовленністю сторін
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 593 610,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 935,00 UAH)