Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код по ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, БФП «фабрика друку»)
Очікувана вартість
1 305 600,00 UAH
UA-2019-11-25-003981-b d97731f70f95447fa986eaf935cf2e9b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капланян Галина Анатоліївна

380485225749
380485225481
380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145122
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7
Контактна особа: Капланян Галина Анатоліївна
380485225749,380485225481,380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 305 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 305,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код по ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, БФП «фабрика друку»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 штуки
код по ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, БФП «фабрика друку»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, проспект Незалежності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних 10-2. Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 19:33
Оголошення.docx
25 листопада 2019 19:33
ДОДАТОК 4.docx
25 листопада 2019 19:33
ДОДАТОК 5 .docx
25 листопада 2019 19:33
Тендерна документація.docx
25 листопада 2019 19:33
ДОДАТОК 3.docx
25 листопада 2019 19:32
ДОДАТОК 2.docx
25 листопада 2019 19:32
ДОДАТОК 1 .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-25-003981-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 листопада 2019 15:57
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Протягом 1- ого робочого дня з дати подачі заявки.»

Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту підписання договору.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2019 17:39
Замовником у тендерній документації вказано терміни поставки товару з урахуванням обмеженого часу на проведення процедури закупівлі та закінченням року. Звертаємо увагу, що джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету. Встановлення інших термінів, з урахуванням вимог бюджетного законодавства, унеможливить отримання товару Замовником в разі визначення переможця закупівлі та їх оплату.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня! Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-25-003981-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС", Код ЄДРПОУ:41674918
Дата подання: 06 грудня 2019 15:39
Умови тендерної документації
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Управлінням освіти Біляївської районної державної адміністрації (надалі – Замовник) 25.11.2019 р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) «код по ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук, БФП «фабрика друку»)» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-25-003981-b. Детально проаналізувавши тендерну документацію (далі – Документація), було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. А саме: згідно п. 4.4. та Додатку 3 Документації строк поставки товарів визначено «Протягом 1- ого робочого дня з дати подачі заявки» Замовником. Водночас у п. 4.3. Документації Замовника визначено, що Виконавець має здійснити поставку товарів у 27 закладів освіти Біляївського р-ну Одеської області за адресами, визначеними Замовником (детально у Додатку 2 до Документації). З огляду на загальну площу Біляївського р-ну Одеської області, особливості місцезнаходження Замовника та місць поставки товарів, реальне виконання вимоги п. 4.4. та Додатку 3 Документації є практично неможливим навіть для учасників з Одеської області. Тим більше дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів, ми вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не прореагував належним чином на вимогу аналогічного змісту UA-2019-11-25-003981-b.a1 щодо умов закупівлі. З огляду на вищенаведене, Суб’єкт оскарження вважає, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлені ст. 16, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», включивши до документації протиправні та дискримінаційні положення, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Суб’єкта оскарження, як потенційного учасника даних торгів. Суб’єкт оскарження є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2019 19:57
рішення від 10.12.2019 № 18234 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 19:57
Рішення від 23.12.2019 № 19177.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:45

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 15:38
Платіж.pdf
06 грудня 2019 15:38
Скарга Біляївка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 19:41
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:40
Паспорт директора.pdf
10 грудня 2019 19:40
Листи.pdf
10 грудня 2019 19:40
модельний статут.pdf
10 грудня 2019 19:40
Протокол №1_Створення.pdf
10 грудня 2019 19:40
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 19:40
Наказ на директора 1.pdf
10 грудня 2019 19:40
Наказ на директора 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛЕКС"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій