Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Bycode CPV for DK 021: 2015 The only purchasing dictionary – 55520000-1 Catering services (Services for the organization of hot food for students.)
Очікувана вартість
29 025 105,00 UAH
UA-2019-11-25-003843-b 5902db9f381949ccacf0e094205e8122
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська область обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Додаткові контактні особи: Мотузка Любов Григорівна
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnia osvity Golosiivskoi raionnoi v misti Kyievi derzhavnoi administratsii
National ID: 37479398
Contact point: Motuzka Lyubov Grigorievna
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Additional contacts: Мотузка Любов Григорівна
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 15:41
Очікувана вартість: 29 025 105,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 листопада 2019 17:51
Enquiries until: 16 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 29 025 105 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 145 125 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
торги заплановано на 2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1456950 штука
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services for the organization of hot food for students.
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, відстрочка платежу за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 13:49
ТД (Титулка) зі змінами.pdf
11 грудня 2019 13:49
Протокол № 512.pdf
11 грудня 2019 13:49
Додаток 3. (зі змінами) docx.docx
25 листопада 2019 17:51
Оголошення міжнародне. І docx.pdf
25 листопада 2019 17:51
Додаток 4.doc
25 листопада 2019 17:51
Додаток 1.docx
25 листопада 2019 17:51
Додаток 2.doc
25 листопада 2019 17:51
Тендерна документація.docx
11 грудня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 13:49
ТД (Титулка) зі змінами.pdf
25 листопада 2019 17:51
ТД (Титулка).pdf
11 грудня 2019 13:49
Протокол № 512.pdf
11 грудня 2019 13:49
Додаток 3. (зі змінами) docx.docx
25 листопада 2019 17:51
Додаток 3.docx
25 листопада 2019 17:51
Оголошення міжнародне. І docx.pdf
25 листопада 2019 17:51
Додаток 4.doc
25 листопада 2019 17:51
Додаток 1.docx
25 листопада 2019 17:51
Додаток 2.doc
25 листопада 2019 17:51
Тендерна документація.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 січня 2020
UA-2019-11-25-003843-b5902db9f381949ccacf0e094205e8122
Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна, Київська область обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 січня 2020 13:03
Електронний підпис
15 січня 2020 13:03
Електронний підпис
15 січня 2020 12:56
img761.pdf
24 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:42
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 14:39
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 14:08
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:08
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:04
Проект договора.pdf
24 грудня 2019 14:02
Калькуляція вартості.pdf
24 грудня 2019 13:32
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2019 13:29
Лист-відгук.pdf
24 грудня 2019 13:29
Проект договора.pdf
24 грудня 2019 13:26
Гарантійні листи.pdf
24 грудня 2019 13:26
НАССР.pdf
24 грудня 2019 13:23
Технічні вимоги.pdf
24 грудня 2019 13:21
Паспорт директора.pdf
24 грудня 2019 13:21
Довідка ПДВ.pdf
24 грудня 2019 13:17
Ст.17.pdf
24 грудня 2019 13:16
Наявність працівників.pdf
24 грудня 2019 13:15
Наявність технолога.pdf
24 грудня 2019 13:12
Реєстр потужностей.pdf
24 грудня 2019 13:11
Повірка 4.pdf
24 грудня 2019 13:10
Провірка 3.pdf
24 грудня 2019 13:10
Повірка 2.pdf
24 грудня 2019 13:09
Повірка 1.pdf
24 грудня 2019 13:09
повірка.pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 19:39
Електронний підпис
24 грудня 2019 19:39
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:12
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-обладнання.pdf
24 грудня 2019 18:12
Проект договору-затв.pdf
24 грудня 2019 18:12
Потужності.pdf
24 грудня 2019 18:12
Повірка.pdf
24 грудня 2019 18:12
Письмова згода.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-персональні дані.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-ліцензії.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-довкілля.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-гарантія.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-ст. 17.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-санкції.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-працівники.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-досвід.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-відносини.pdf
24 грудня 2019 18:12
Витяг платника ПДВ.pdf
24 грудня 2019 18:12
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Шкільне харчування"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" 29 024 335,50
UAH
29 024 335,50
UAH
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 29 025 105,00
UAH
29 025 105,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 13:03
Електронний підпис
15 січня 2020 13:03
Електронний підпис
15 січня 2020 12:56
img761.pdf
24 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:42
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 14:39
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 14:08
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:08
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:04
Проект договора.pdf
24 грудня 2019 14:02
Калькуляція вартості.pdf
24 грудня 2019 13:32
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2019 13:29
Лист-відгук.pdf
24 грудня 2019 13:29
Проект договора.pdf
24 грудня 2019 13:26
Гарантійні листи.pdf
24 грудня 2019 13:26
НАССР.pdf
24 грудня 2019 13:23
Технічні вимоги.pdf
24 грудня 2019 13:21
Паспорт директора.pdf
24 грудня 2019 13:21
Довідка ПДВ.pdf
24 грудня 2019 13:17
Ст.17.pdf
24 грудня 2019 13:16
Наявність працівників.pdf
24 грудня 2019 13:15
Наявність технолога.pdf
24 грудня 2019 13:12
Реєстр потужностей.pdf
24 грудня 2019 13:11
Повірка 4.pdf
24 грудня 2019 13:10
Провірка 3.pdf
24 грудня 2019 13:10
Повірка 2.pdf
24 грудня 2019 13:09
Повірка 1.pdf
24 грудня 2019 13:09
повірка.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 19:39
Електронний підпис
24 грудня 2019 19:39
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:12
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-обладнання.pdf
24 грудня 2019 18:12
Проект договору-затв.pdf
24 грудня 2019 18:12
Потужності.pdf
24 грудня 2019 18:12
Повірка.pdf
24 грудня 2019 18:12
Письмова згода.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-персональні дані.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-ліцензії.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-довкілля.pdf
24 грудня 2019 18:12
Лист-гарантія.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-ст. 17.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-санкції.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-працівники.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-досвід.pdf
24 грудня 2019 18:12
Довідка-відносини.pdf
24 грудня 2019 18:12
Витяг платника ПДВ.pdf
24 грудня 2019 18:12
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Шкільне харчування"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Шкільне харчування"
#20043325
Переможець 29 024 335,50
UAH
14 січня 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Шкільне харчування"
#20043325
29 024 335,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:36
ЗпВД (Харчування учнів).pdf укладений
15 березня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 09:28
Дод.угода № 9 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
25 січня 2021 09:19
ПЗД № 9 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
25 січня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 13:05
ПЗД № 8 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
25 грудня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 13:03
ПЗД № 7 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
25 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:35
ПЗД № 6 (харчування учнів).pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:32
Дод.угода № 6(харчування учнів).pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 11:37
ПЗД № 5 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:36
Дод.угода № 5 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 09:14
Дод.угода № 4 (Харчуваня учнів).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 09:11
ПЗД № 4 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:44
ПЗД № 3 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:41
Дод.угода № 3 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 14:58
Дод.угода № 2 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
28 січня 2020 14:57
ПЗД № 2 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
28 січня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 15:19
ПЗД № 1 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
27 січня 2020 15:18
Дод.угода № 1 (Харчування учнів).pdf зміни до договору
27 січня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:04
Договір № 4 (Харчування учнів).pdf укладений
27 січня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди внести наступні зміни та доповнення до договору № 4 від « 27 » січня 2020 р. про надання послуг з організації гарячого харчування учнів за державні кошти (далі – Договір): Зменшити ціну Договору на суму 568 581,40 (п'ятсот шістдесят вісім тисяч п'ятсот вісімдесят одна) гривня 40 копійок без ПДВ та внести відповідні зміни до пункту 3.2. Договору виклавши його у такій редакції: «3.2. Сума цього Договору становить: 28 455 754,10 (двадцять вісім мільйонів чотириста п’ятдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят чотири) гривні 10 копійок без ПДВ. Укласти додаток №1 до Договору «Специфікація», який підлягає підписанню одночасно з підписанням цієї Угоди до договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди внести наступні зміни та доповнення до договору № 4 від « 27 » січня 2020 р. про надання послуг з організації гарячого харчування учнів за державні кошти (далі – Договір): Зменшити ціну Договору на суму 1 227 445,50 (один мільйон двісті двадцять сім тисяч чотириста сорок п’ять) гривень 50 копійок без ПДВ та внести відповідні зміни до пункту 3.2. Договору виклавши його у такій редакції: «3.2. Сума цього Договору становить: 27 228 308,60 (двадцять сім мільйонів двісті двадцять вісім тисяч триста вісім) гривень 60 копійок без ПДВ. Укласти додаток №1 до Договору «Специфікація», який підлягає підписанню одночасно з підписанням цієї Угоди до договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди внести наступні зміни та доповнення до договору № 4 від « 27 » січня 2020 р. про надання послуг з організації гарячого харчування учнів за державні кошти (далі – Договір): Зменшити ціну Договору на суму 3 139 908,60 (три мільйони сто тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот вісім) гривень 60 копійок без ПДВ та внести відповідні зміни до пункту 3.2. Договору виклавши його у такій редакції: «3.2. Сума цього Договору становить: 24 088 400,00 (двадцять чотири мільйони вісімдесят вісім тисяч чотириста) гривень 00 копійок без ПДВ Укласти додаток №1 до Договору «Специфікація», який підлягає підписанню одночасно з підписанням цієї Угоди до договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови від 22.08.2020 р. № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19)» Головного Державного санітарного лікаря України сторони домовились доповнити Договір № 4 від 27.01.2020 р. наступними пунктами: 5.8. Виконавець здійснює організацію харчування учнів відповідно до меню погодженого Держпродспоживслужбою міста Києва. 5.9. Виконавець та Замовник домовилися, що страви до меню будуть видаватись в індивідуальній упаковці, відповідному представнику закладу освіти, відповідно до затвердженого графіку 5.10. За необхідності Замовник та Виконавець визначають базові кухні у загальноосвітніх навчальних закладах для приготування страв з подальшим розвезенням по загальноосвітнім закладам, з подальшою передачею в приміщені їдальні. 5.11. Всі працівники їдалень повинні неухильно дотримуватись вимог Постанови від 22.08.2020 р. № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19)».
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в розділ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН: договору № 4 від 27.01.2020 р. та викласти в наступній редакції: Виконавець: Комунальне підприємство «Шкільне підприємство» Юридична адреса: 03039, м. Київ, Проспект Науки, 8 ЄДРПОУ 20043325 р/р UA 85305299000005026204509 в ПАТ КБ «ПриватБанк» м. Київ Тел./факс (044) 525-68-76
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди внести наступні зміни та доповнення до договору № 4 від « 27 » січня 2020 р. про надання послуг з організації гарячого харчування учнів за державні кошти (далі – Договір): Зменшити ціну Договору на суму 1 499 997,40 (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім) гривень 40 копійок без ПДВ та внести відповідні зміни до пункту 3.2. Договору виклавши його у такій редакції: «3.2. Сума цього Договору становить: 22 588 402,60 (двадцять два мільйони п’ятсот вісімдесят вісім тисяч чотириста дві) гривень 60 копійок без ПДВ Укласти додаток №1 до Договору «Специфікація», який підлягає підписанню одночасно з підписанням цієї Угоди до договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в наданні послуг з організації гарячого харчування учнів на 6 593 259,89 (шість мільйонів п’ятсот дев’яносто три тисячі двісті п’ятдесят дев’ять) грн. 89 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 15 995 142,71 (п'ятнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сто сорок дві) грн. 71 коп. без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • Сторони домовились продовжити дію Договору № 4 від 27.01.2020 року (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.5.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». • Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). • Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 4 від 27.01.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 4 від 27.01.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 19 137 128,21 (дев’ятнадцять мільйонів сто тридцять сім тисяч сто двадцять вісім) грн. 21 коп. (без ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 3 141 985,50 (три мільйони сто сорок одна тисяча дев’ятсот вісімдесят п’ять) грн. 50 коп. без ПДВ. 3. Кількість/обсяг послуг згідно п. 1.2 з урахуванням змін становить 156 950 шт (сніданків).
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 19 137 128,21
UAH