Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці типу ISO)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003810-b ● fc099fdfc1b94567b87d9a7d2425ff44
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Код ЄДРПОУ: | 02070890 |
Вебсайт: | http://knutd.com.ua |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Немировича-Данченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
Любов Мурована +380962450269,+380442568468 knutd_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
термін поставки: з дати підписання до 26.12.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штука
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці типу ISO)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Немировича-Данченко,2, навчальний корпус № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 16:33 |
Тендерна документація_стільці_зі змінами від 28.11.2019.doc | |
29 листопада 2019 16:33 |
Тендерна документація_стільці_від 25.11.2019.doc | |
29 листопада 2019 16:30 |
ЗДКТ_стільці_29.11.2019р..pdf |
29 листопада 2019 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 листопада 2019 16:33 |
Тендерна документація_стільці_зі змінами від 28.11.2019.doc
|
||||||
29 листопада 2019 16:33 |
Тендерна документація_стільці_від 25.11.2019.doc
|
||||||
29 листопада 2019 16:30 |
ЗДКТ_стільці_29.11.2019р..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 10:48
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В додатку 4 Тендерної документації Замовника зазначена не конкретна торгова марка чи модель, а технічні вимоги до предмета закупівлі, крім містяться вимоги, що "від Учасника вимагається надати документальні свідчення про відповідність Товару вимогам тендерних торгів, які можуть бути подані в текстовій формі, та у вигляді даних, які включають:детальний опис важливих для Замовника технічних та експлуатаційних характеристик Товару, з обов’язковим наведенням специфікації, назви виробника, марки, моделі, країни в якій виробляється Товар".
В розділі 5. тендерної документації Замовника описана методика оцінки Учасників з ПДВ та без ПДВ.
Вимоги щодо типу стільця, будуть враховані в змінах до тендерної документації та міститимуть вираз "еквівалент"
В розділі 5. тендерної документації Замовника описана методика оцінки Учасників з ПДВ та без ПДВ.
Вимоги щодо типу стільця, будуть враховані в змінах до тендерної документації та міститимуть вираз "еквівалент"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-25-003810-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП ГРУП", Код ЄДРПОУ:42769125
Дата подання: 16 грудня 2019 15:00
Вимога
Стосовно відхилення ТОВ "УТП ГРУП" , та визнання переможцем ФОП "Печений Володимир Борисович".
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2019 18:22
Зазначені Скаржником зауваження є недійсними, детальна відповідь подана в листі-відповіді на вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП ГРУП" |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
160 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
160 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
182 400,00
UAH з ПДВ
|
182 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
214 200,00
UAH з ПДВ
|
214 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП ГРУП" #42769125 |
Відхилено |
160 400,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 15:23
|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
160 500,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 12:04
|
дог. 24-12-СТ від 24.12.2019р..pdf | укладений |
24 грудня 2019 11:59
|