Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція харчоблоку загальноосвітньої школи I-ІІІ ступенів №5, розташованої за адресою вул. Театральна, 5а" (I черга)
Очікувана вартість
14 774 349,60 UAH
UA-2019-11-25-003806-b 39bff6a0fe40405eaa6ef7c31c243adc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 14:44
Очікувана вартість: 14 774 349,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 443 230,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 180 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9236,83 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція харчоблоку загальноосвітньої школи I-ІІІ ступенів №5, розташованої за адресою вул. Театральна, 5а" (I черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84402, Україна, Донецька область, м.Лиман, вул. Театральна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
25 листопада 2019 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:44
Специфікація Лиман ЗОШ №5 Харчоблок Рекон (I черга).rar
25 листопада 2019 17:44
Проект Договору.docx
25 листопада 2019 17:44
ТД_№85 (471) Лиман ЗОШ №5 Харчоблок Рекон (I черга).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЄДИНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СТАНДАРТ" 14 600 000,00
UAH з ПДВ
14 600 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 13 870 000 Документи
ТОВ Крамліс 14 750 000,00
UAH з ПДВ
14 750 000,00
UAH з ПДВ
1 14 750 000 Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 13:44
Довідка податкової
19 грудня 2019 08:32
Довідка МВС
08 грудня 2019 16:14
Електронний підпис
08 грудня 2019 16:13
10. Ліцензії.pdf
08 грудня 2019 16:13
9. Довідка банку.pdf
08 грудня 2019 16:13
8. Баланс.pdf
08 грудня 2019 16:13
5. Субпідрядники.pdf
08 грудня 2019 16:13
4. Графік.pdf
08 грудня 2019 16:13
3. Зведена довідка.pdf
08 грудня 2019 16:13
2. Досвід.pdf
08 грудня 2019 16:13
1. Заява-пропозиція.pdf
08 грудня 2019 16:13
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

09 грудня 2019 10:47
12. Лист-пояснення.pdf
09 грудня 2019 10:47
11. Протокол Крамліс.pdf
09 грудня 2019 10:47
9. Субпідрядники.pdf
09 грудня 2019 10:47
8. Графік.pdf
09 грудня 2019 10:47
7. Зведена довідка.pdf
09 грудня 2019 10:47
6досвідс5.pdf
09 грудня 2019 10:47
5досвідс4.pdf
09 грудня 2019 10:47
4досвідс3.pdf
09 грудня 2019 10:47
3досвідс2.pdf
09 грудня 2019 10:47
2досвідс1.pdf
09 грудня 2019 10:47
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЄДИНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СТАНДАРТ"

ТОВ Крамліс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЄДИНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СТАНДАРТ"
#40109325
Переможець 14 600 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ЄДИНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СТАНДАРТ"
#40109325
14 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду 7 від 07.09.2021 дог 140б-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 11:10
ду 6 від 14.07.2021 дог 140б-19.pdf зміни до договору
14 липня 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 10:07
ду 5 від 27.05.2021 дог 140б-19.pdf зміни до договору
28 травня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 15:40
ду 4 від 21.04.2021 дог 140б-19.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:55
ду3 від 24.12.2020 до Договору № 140б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:42
ДУ №2 від 13.11.2020 дог 140б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 16:56
ду1 від 31.03.2020 дог 140б-19 від 27.12.2019.PDF зміни до договору
31 березня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 18:30
договір 140б-19 від 27.12.2019.pdf укладений
27 грудня 2019 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 140 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.5 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель) та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Додатковою угодою №2 від 13.11.2020 змінено додаток №1 Договірна ціна до договору №140б-19 від 27.12.2019 без зміни загальної вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 140 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація змін до договору у відповідності до положень п.6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 20.12.2020, зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Підстава для публікації змін п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020. Подовження строку дії договору до 31.12.2021. Через оновлення функціоналу майданчику та зміни порядку обчислення ПДВ задля оприлюднення змін до договору щодо подовження строку його дії (порада служби підтримки майданчику Zakupki.prom.ua), Замовник змушений виправити суму договору без ПДВ (з 12166666,66 грн. на 12166666,67 грн.) застосувавши підставу п.5 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 140 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через коригування проекту будівництва зменшення обсягів робіт та відповідне зменшення ціни договору до 11979293,63 грн. Подовження строку дії договору через затримку фінансування до 31.01.2022. Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 140 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.5 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель) та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Додатковою угодою №5 від 27.05.2021 змінено додаток № 3 "План фінансування" до договору.
Номер договору про закупівлю: 140 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 5 від 27.05.2021 дог 140б-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML