Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів код ДК 021:2015:50410000-2 (послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003796-b 678c27981498415db2341bc1c7be59e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 15:44
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:43
Протокол 278.pdf
25 листопада 2019 17:43
Документація 2 спроба.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-25-003796-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 03 грудня 2019 16:33
І знову вітаємо!
І знову доброго дня! Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка: чим Вам так не подобається учасник ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"!? Першу закупівлю UA-2019-11-12-003677-b Ви скасували, начеб -то через уточнення строків. З причини скасування Ви не пустили нашого співробітника на огляд, хоча в інших учасників підписані Вами огляди були. Цікаво, чи не так? Ви оголосили нову закупівлю. І знову у Вашій тендерній документації було визначено вимогу: "Протокол обстеження об’єктів замовника учасником за наслідками попереднього обстеження з результатами обстеження стану пожежно-охоронної сигналізації, погоджений із Замовником. Документ повинен бути підписаний власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису". Наш спеціаліст приїздив до Вас 28го листопада 2019 року з метою оглянути об'єкти, але уповноважена особа Замовника повідомила, що зараз немає змоги провести огляд, приїздіть завтра. Окей. Ми приїхали 29го листопада 2019 року і знову нам кажуть "приїздіть завтра". Тобто в суботу! Реально, Ви знущаетесь над нами? Якщо у Вас є якісь конкретні претензії до нашого підприємства, то скажіть просто "Ми Вас бачити не хочемо у якості виконавців робіт!". Але чому 29го числа нашому співробітнику не підписали акти та не пустили на огляд, а в учасника Дозор-Сервіс огляд підписаний саме 29 числом!? Вимагаємо надати коментар щодо ситуації, яка склалася. Дуже цікаво почути, чому Ви використовуєте прозору та відкриту систему закупівель, але самі не здійснюєте всі етапи та процеси відкрито і прозоро!



Просимо роз'яснити дану ситуацію, адже всі ми є учасниками відкритих та прозорих закупівель! Очікуємо на відповідь! Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:58
Замовником у документації до вищезазначеної закупівлі, Додаток 3 Вимоги до учасника в Таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник» вимагалось надання у складі пропозиції надання «Протоколу обстеження об’єктів замовника учасником за наслідками попереднього обстеження з результатами обстеження стану пожежно-охоронної сигналізації, погоджений із Замовником». Для проведення зазначеного обстеження об’єктів Замовника, останнім було забезпечено рівні та безперешкодні умови для будь-кого з потенційних учасників, про що свідчить наявність таких протоколів у решти двох учасників даної закупівлі. Слід відмітити, що 25 листопада 2019 року було оприлюднено оголошення про проведення торгів, а датою початку аукціону є 03 грудня 2019-го. За цей час від ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" не надійшло жодної скарги чи претензії щодо перешкоджання їх працівникам у проведенні обстеження ні в письмовому, ні в усному вигляді. Враховуючи вищезазначене, вважаємо претензії ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" необґрунтованими.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 62 585,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖДУМА" 89 381,25
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 61 425,38
UAH з ПДВ
53 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:02
техчастина.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
техчастина.pdf
29 листопада 2019 16:02
статут до повноважень.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
статут до повноважень.pdf
29 листопада 2019 16:02
Пропозиція.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:02
проект.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
проект.pdf
29 листопада 2019 16:02
повноваження підпису.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
повноваження підпису.pdf
29 листопада 2019 16:02
кваліфікація.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
кваліфікація.pdf
29 листопада 2019 16:02
документи до технічного.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
документи до технічного.pdf
29 листопада 2019 16:02
відгук.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
відгук.pdf
29 листопада 2019 16:02
аналог договір.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
аналог договір.pdf
29 листопада 2019 16:02
акти до аналог.pdf.p7s
29 листопада 2019 16:02
акти до аналог.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 12:52
Електронний підпис
02 грудня 2019 12:50
МІНЮСТ.rar

Публічні документи

02 грудня 2019 14:44
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:34
цінова пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2019 14:34
цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 14:34
технічні умови.pdf.p7s
02 грудня 2019 14:34
технічні умови.pdf
02 грудня 2019 14:34
довідка про санкції.pdf.p7s
02 грудня 2019 14:34
довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ПОЖДУМА"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 42 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:52
ТОВ "ПОЖДУМА"
#41124150
Відхилено 45 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:00
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Переможець 53 999,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:09

Документи

10 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:52
Протокол 278-1.pdf

Документи

10 грудня 2019 15:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:59
Протокол 278-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
53 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:14
Звіт про виконання договору 5041 ТОВ Дозор Сервіс.doc укладений
02 січня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:32
ТОВ ДОЗОР СЕРВІС (ПОЖЕЖНА ОХОРОНА).pdf укладений
20 грудня 2019 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 999,83 UAH)