Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів код ДК 021:2015:50410000-2 (послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003796-b ● 678c27981498415db2341bc1c7be59e2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 17:43 |
Протокол 278.pdf | |
25 листопада 2019 17:43 |
Документація 2 спроба.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-25-003796-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 03 грудня 2019 16:33
І знову вітаємо!
І знову доброго дня! Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка: чим Вам так не подобається учасник ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"!? Першу закупівлю UA-2019-11-12-003677-b Ви скасували, начеб -то через уточнення строків. З причини скасування Ви не пустили нашого співробітника на огляд, хоча в інших учасників підписані Вами огляди були. Цікаво, чи не так? Ви оголосили нову закупівлю. І знову у Вашій тендерній документації було визначено вимогу: "Протокол обстеження об’єктів замовника учасником за наслідками попереднього обстеження з результатами обстеження стану пожежно-охоронної сигналізації, погоджений із Замовником. Документ повинен бути підписаний власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису". Наш спеціаліст приїздив до Вас 28го листопада 2019 року з метою оглянути об'єкти, але уповноважена особа Замовника повідомила, що зараз немає змоги провести огляд, приїздіть завтра. Окей. Ми приїхали 29го листопада 2019 року і знову нам кажуть "приїздіть завтра". Тобто в суботу! Реально, Ви знущаетесь над нами? Якщо у Вас є якісь конкретні претензії до нашого підприємства, то скажіть просто "Ми Вас бачити не хочемо у якості виконавців робіт!". Але чому 29го числа нашому співробітнику не підписали акти та не пустили на огляд, а в учасника Дозор-Сервіс огляд підписаний саме 29 числом!? Вимагаємо надати коментар щодо ситуації, яка склалася. Дуже цікаво почути, чому Ви використовуєте прозору та відкриту систему закупівель, але самі не здійснюєте всі етапи та процеси відкрито і прозоро!
Просимо роз'яснити дану ситуацію, адже всі ми є учасниками відкритих та прозорих закупівель! Очікуємо на відповідь! Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Просимо роз'яснити дану ситуацію, адже всі ми є учасниками відкритих та прозорих закупівель! Очікуємо на відповідь! Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:58
Замовником у документації до вищезазначеної закупівлі, Додаток 3 Вимоги до учасника в Таблиці 2 «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник» вимагалось надання у складі пропозиції надання «Протоколу обстеження об’єктів замовника учасником за наслідками попереднього обстеження з результатами обстеження стану пожежно-охоронної сигналізації, погоджений із Замовником». Для проведення зазначеного обстеження об’єктів Замовника, останнім було забезпечено рівні та безперешкодні умови для будь-кого з потенційних учасників, про що свідчить наявність таких протоколів у решти двох учасників даної закупівлі. Слід відмітити, що 25 листопада 2019 року було оприлюднено оголошення про проведення торгів, а датою початку аукціону є 03 грудня 2019-го. За цей час від ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" не надійшло жодної скарги чи претензії щодо перешкоджання їх працівникам у проведенні обстеження ні в письмовому, ні в усному вигляді. Враховуючи вищезазначене, вважаємо претензії ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" необґрунтованими.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
62 585,00
UAH з ПДВ
|
42 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖДУМА" |
89 381,25
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
61 425,38
UAH з ПДВ
|
53 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
42 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:52
|
ТОВ "ПОЖДУМА" #41124150 |
Відхилено |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 15:00
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Переможець |
53 999,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:14
|
Звіт про виконання договору 5041 ТОВ Дозор Сервіс.doc | укладений |
02 січня 2020 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 16:32
|
ТОВ ДОЗОР СЕРВІС (ПОЖЕЖНА ОХОРОНА).pdf | укладений |
20 грудня 2019 16:30
|