Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 253 за адресою: вул. Жмеринська, 34 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003794-b 2ddb3dcb9d054af8a0261bf6f4834b26
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 17:55
Початок аукціону: 04 грудня 2019 14:06
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 253 за адресою: вул. Жмеринська, 34 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Жмеринська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 18:01
Договір (проект) КР 2019.docx
26 листопада 2019 18:01
Технічні умови 2019.doc
26 листопада 2019 18:00
Оголошення_2019 КР 253.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документы
Дата подання: 26 листопада 2019 17:31
Дата відповіді: 26 листопада 2019 17:53
просимо надати весь пакет документів
Відповідь: Дякуємо за увагу. Документація завантажується.
Договірна ціна
Дата подання: 28 листопада 2019 19:33
Дата відповіді: 29 листопада 2019 11:37
Просимо вказати яка повинна бути договірна ціна.
Відповідь: Добрий день, договірна ціна динамічна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-25-003794-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 09 грудня 2019 16:36
ВИМОГА вимога про дискваліфікацію ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" по закупівлі UA-2019-11-25-003794-b
ВИМОГА ПО ЗАКУПІВЛІ
UA-2019-11-25-003794-b


Відповідно до оголошення від 06.12.19, по закупівлі UA-2019-11-25-003794-b Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп".
ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не погоджується з рішенням замовника №186 від 02.12.2019р. про визнання Переможцем даної закупівлі ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" " з наступних підстав:
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" ",були виявленні численні порушення умов закупівлі: Замовник вимагає:
1. 8. Довідка, складена в довільній формі яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу:
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає довідку № 6 від 03.12.2019 р. в якій зазначено такий інструмент як (Вібротрамбовка MR-68, Віброплита Wacker Neuson DPU 3060, Молоток відбійний BOSCH, Коток HAMM HD-3шт, Асфальтоукладчик Vogele1800-3шт, Гусеничный экскаватор Volvo EC -3шт. тощо..) тобто для встановлення вікон потрібна така техніка.
2. п. 9. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірені належним чином копії штатного розпису підприємства, диплому, посвідчення, сертифікату, свідоцтва та інші документи);
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає штатний розпис де працює три людини директор, архітектор та бухгалтер. Тобто ці люди і будуть виконувати роботи по встановленню вікон. Також ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає довідку, що залучати субпідрядника не планується.
3.п.10. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, у вартісному виразі не менше ніж в оголошенні, надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного/их договору/ів, завірену належним чином копію аналогічного/их договоріу/ів, лист/и-відгук/и до них (лист-відгук датований у 2019р., та містити посилання на номер та дату договору).
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає документи лист-відгук та договір про виконання робіт (ремонт приміщень ЗНЗ№55) які не являються аналогічними по составу робіт (заміна вікон).
4.п.14. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі imd та doc), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника;
-Копію листа відвідування об’єкту, з відміткою представника об’єкту та/або Замовника.
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає кошторисну документацію в форматі ворд без під підписи та печатей як директора так і інженера-проектувальника. В форматі pdf тєж відсутні печаті учасника.
В відомостях ресурсів відсутня інформація про постачальника.
5.Усі протоколи відносно учасників були підписані тільки головою тендерного комітету, а члени комітету відсутні , але зобов'язані брати участь у всіх його засіданнях особисто.

Враховуючи вищевикладене, є всі підстави вважати про особисту зацікавленість Замовника в перемозі ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" за більш високу ціну, що свідчить про грубе порушення Замовником наказ № 10 від 19.03.2019 р. «Про публічні закупівлі» забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця, дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель. Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів.
Вимагаємо Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп", та переглянути пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 14:42
1. Учасник надав Договір-оренди та довідку, складену у довільній формі яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу. При цьому умовами тендерної документації не вимагалось повна тотожність відображених даних у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які перелічені в договорі оренди. Окрім того, у довідці описано, що у разі потреби буде залучена додаткова техніка.

2. Пунктом 9. Оголошення не вимагається відображення спроможності виконання робіт виключно з штатними працівниками, лише вказується необхідність надання штатного розпису. Відсутність монтажників вікон, штукатурів, малярів не може бути підставою для відхилення, оскільки не вказано в оголошенні необхідність залучення працівників конкретних спеціальностей. Окрім того, у довідці описано, що у разі потреби будуть залучені інші працівники.
3. Учасник надав аналогічний договір, чим дотримав вимогу п.10 Оголошення. Учасником наданий аналогічний договір, що передбачає капітальний ремонт приміщення, в тому числі по заміні вікон. у Документації додатково не конкретизовано, що аналогічними договорами є тільки договори по заміні вікон.
4. Учасником надана, в форматі pdf, підписана кошторисна документація директором та інженером-кошторисником, також в складі пропозиції наданий лист про те, що Учасник не використовує печатки в своїй господарській діяльності.
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обов’язковим посиланням на постачальника матеріалів надана окремою Довідкою про постачальників № 5 від 03.12.2019р.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 16:36
ЗШ№254 Святошинский .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" 479 836,00
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 504 360,00
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" 549 955,00
UAH з ПДВ
549 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 12:29
20. Проект договору .pdf
03 грудня 2019 12:29
1. Статут 2019.07.11.pdf
02 грудня 2019 12:33
14.)Акт оглядуоб’єкту.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:11
Сертифікати.rar
03 грудня 2019 12:33
КД ворд.rar
03 грудня 2019 12:27
Сертифікати.rar
03 грудня 2019 11:51
Довідки ДНЗ№253-1.pdf
02 грудня 2019 16:34
КД ДНЗ№253 (зам.вік.).pdf
02 грудня 2019 16:33
Довідки 2.rar
02 грудня 2019 16:33
Довідки 1.pdf
02 грудня 2019 16:33
Проект договора СЗШ 253.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:17
Кваліфікаційні.rar
03 грудня 2019 16:17
Кошториси.rar
03 грудня 2019 16:17
Пропозиція.pdf
03 грудня 2019 16:17
Довідка НАЗК юр.ос..zip
03 грудня 2019 16:17
Довідка НАЗК посад. ос..zip
03 грудня 2019 16:17
Документ_ЄДР_1005987506.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"
#41168601
Відхилено 477 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
Відхилено 479 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:14
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"
#33629661
Переможець 549 955,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:18

Документи

06 грудня 2019 12:12
Протокол 184.PDF

Документи

06 грудня 2019 12:14
Протокол 185.PDF

Документи

06 грудня 2019 15:17
Протокол 186.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"
#33629661
549 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 15:17
Протокол 186.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:25
ДУ 2 2530001.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 15:03
ДУ 253 вікна.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 14:58
Договір 253 вікна.PDF укладений
16 грудня 2019 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1115/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1115/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 530 725,76
UAH (в тому числі ПДВ 88 454,29 UAH)