Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 253 за адресою: вул. Жмеринська, 34 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003794-b ● 2ddb3dcb9d054af8a0261bf6f4834b26
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 17:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 17:55 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 253 за адресою: вул. Жмеринська, 34 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Жмеринська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 18:01 |
Договір (проект) КР 2019.docx |
26 листопада 2019 18:01 |
Технічні умови 2019.doc |
26 листопада 2019 18:00 |
Оголошення_2019 КР 253.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документы
Дата подання: 26 листопада 2019 17:31
Дата відповіді: 26 листопада 2019 17:53
просимо надати весь пакет документів
Відповідь: Дякуємо за увагу. Документація завантажується.
Договірна ціна
Дата подання: 28 листопада 2019 19:33
Дата відповіді: 29 листопада 2019 11:37
Просимо вказати яка повинна бути договірна ціна.
Відповідь: Добрий день, договірна ціна динамічна
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-25-003794-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 09 грудня 2019 16:36
ВИМОГА вимога про дискваліфікацію ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" по закупівлі UA-2019-11-25-003794-b
ВИМОГА ПО ЗАКУПІВЛІ
UA-2019-11-25-003794-b
Відповідно до оголошення від 06.12.19, по закупівлі UA-2019-11-25-003794-b Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп".
ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не погоджується з рішенням замовника №186 від 02.12.2019р. про визнання Переможцем даної закупівлі ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" " з наступних підстав:
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" ",були виявленні численні порушення умов закупівлі: Замовник вимагає:
1. 8. Довідка, складена в довільній формі яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу:
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає довідку № 6 від 03.12.2019 р. в якій зазначено такий інструмент як (Вібротрамбовка MR-68, Віброплита Wacker Neuson DPU 3060, Молоток відбійний BOSCH, Коток HAMM HD-3шт, Асфальтоукладчик Vogele1800-3шт, Гусеничный экскаватор Volvo EC -3шт. тощо..) тобто для встановлення вікон потрібна така техніка.
2. п. 9. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірені належним чином копії штатного розпису підприємства, диплому, посвідчення, сертифікату, свідоцтва та інші документи);
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає штатний розпис де працює три людини директор, архітектор та бухгалтер. Тобто ці люди і будуть виконувати роботи по встановленню вікон. Також ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає довідку, що залучати субпідрядника не планується.
3.п.10. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, у вартісному виразі не менше ніж в оголошенні, надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного/их договору/ів, завірену належним чином копію аналогічного/их договоріу/ів, лист/и-відгук/и до них (лист-відгук датований у 2019р., та містити посилання на номер та дату договору).
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає документи лист-відгук та договір про виконання робіт (ремонт приміщень ЗНЗ№55) які не являються аналогічними по составу робіт (заміна вікон).
4.п.14. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі imd та doc), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника;
-Копію листа відвідування об’єкту, з відміткою представника об’єкту та/або Замовника.
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає кошторисну документацію в форматі ворд без під підписи та печатей як директора так і інженера-проектувальника. В форматі pdf тєж відсутні печаті учасника.
В відомостях ресурсів відсутня інформація про постачальника.
5.Усі протоколи відносно учасників були підписані тільки головою тендерного комітету, а члени комітету відсутні , але зобов'язані брати участь у всіх його засіданнях особисто.
Враховуючи вищевикладене, є всі підстави вважати про особисту зацікавленість Замовника в перемозі ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" за більш високу ціну, що свідчить про грубе порушення Замовником наказ № 10 від 19.03.2019 р. «Про публічні закупівлі» забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця, дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель. Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів.
Вимагаємо Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп", та переглянути пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
UA-2019-11-25-003794-b
Відповідно до оголошення від 06.12.19, по закупівлі UA-2019-11-25-003794-b Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп".
ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не погоджується з рішенням замовника №186 від 02.12.2019р. про визнання Переможцем даної закупівлі ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" " з наступних підстав:
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" ",були виявленні численні порушення умов закупівлі: Замовник вимагає:
1. 8. Довідка, складена в довільній формі яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу:
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає довідку № 6 від 03.12.2019 р. в якій зазначено такий інструмент як (Вібротрамбовка MR-68, Віброплита Wacker Neuson DPU 3060, Молоток відбійний BOSCH, Коток HAMM HD-3шт, Асфальтоукладчик Vogele1800-3шт, Гусеничный экскаватор Volvo EC -3шт. тощо..) тобто для встановлення вікон потрібна така техніка.
2. п. 9. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірені належним чином копії штатного розпису підприємства, диплому, посвідчення, сертифікату, свідоцтва та інші документи);
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає штатний розпис де працює три людини директор, архітектор та бухгалтер. Тобто ці люди і будуть виконувати роботи по встановленню вікон. Також ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає довідку, що залучати субпідрядника не планується.
3.п.10. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, у вартісному виразі не менше ніж в оголошенні, надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного/их договору/ів, завірену належним чином копію аналогічного/их договоріу/ів, лист/и-відгук/и до них (лист-відгук датований у 2019р., та містити посилання на номер та дату договору).
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає документи лист-відгук та договір про виконання робіт (ремонт приміщень ЗНЗ№55) які не являються аналогічними по составу робіт (заміна вікон).
4.п.14. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі imd та doc), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника;
-Копію листа відвідування об’єкту, з відміткою представника об’єкту та/або Замовника.
ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" надає кошторисну документацію в форматі ворд без під підписи та печатей як директора так і інженера-проектувальника. В форматі pdf тєж відсутні печаті учасника.
В відомостях ресурсів відсутня інформація про постачальника.
5.Усі протоколи відносно учасників були підписані тільки головою тендерного комітету, а члени комітету відсутні , але зобов'язані брати участь у всіх його засіданнях особисто.
Враховуючи вищевикладене, є всі підстави вважати про особисту зацікавленість Замовника в перемозі ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп" за більш високу ціну, що свідчить про грубе порушення Замовником наказ № 10 від 19.03.2019 р. «Про публічні закупівлі» забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця, дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель. Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення та перевитрачання державних коштів.
Вимагаємо Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ " "Компанія "Єврогазсервіс груп", та переглянути пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 14:42
1. Учасник надав Договір-оренди та довідку, складену у довільній формі яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу. При цьому умовами тендерної документації не вимагалось повна тотожність відображених даних у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які перелічені в договорі оренди. Окрім того, у довідці описано, що у разі потреби буде залучена додаткова техніка.
2. Пунктом 9. Оголошення не вимагається відображення спроможності виконання робіт виключно з штатними працівниками, лише вказується необхідність надання штатного розпису. Відсутність монтажників вікон, штукатурів, малярів не може бути підставою для відхилення, оскільки не вказано в оголошенні необхідність залучення працівників конкретних спеціальностей. Окрім того, у довідці описано, що у разі потреби будуть залучені інші працівники.
3. Учасник надав аналогічний договір, чим дотримав вимогу п.10 Оголошення. Учасником наданий аналогічний договір, що передбачає капітальний ремонт приміщення, в тому числі по заміні вікон. у Документації додатково не конкретизовано, що аналогічними договорами є тільки договори по заміні вікон.
4. Учасником надана, в форматі pdf, підписана кошторисна документація директором та інженером-кошторисником, також в складі пропозиції наданий лист про те, що Учасник не використовує печатки в своїй господарській діяльності.
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обов’язковим посиланням на постачальника матеріалів надана окремою Довідкою про постачальників № 5 від 03.12.2019р.
Розгорнути
Згорнути
2. Пунктом 9. Оголошення не вимагається відображення спроможності виконання робіт виключно з штатними працівниками, лише вказується необхідність надання штатного розпису. Відсутність монтажників вікон, штукатурів, малярів не може бути підставою для відхилення, оскільки не вказано в оголошенні необхідність залучення працівників конкретних спеціальностей. Окрім того, у довідці описано, що у разі потреби будуть залучені інші працівники.
3. Учасник надав аналогічний договір, чим дотримав вимогу п.10 Оголошення. Учасником наданий аналогічний договір, що передбачає капітальний ремонт приміщення, в тому числі по заміні вікон. у Документації додатково не конкретизовано, що аналогічними договорами є тільки договори по заміні вікон.
4. Учасником надана, в форматі pdf, підписана кошторисна документація директором та інженером-кошторисником, також в складі пропозиції наданий лист про те, що Учасник не використовує печатки в своїй господарській діяльності.
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обов’язковим посиланням на постачальника матеріалів надана окремою Довідкою про постачальників № 5 від 03.12.2019р.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" |
479 836,00
UAH з ПДВ
|
477 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
504 360,00
UAH з ПДВ
|
479 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" |
549 955,00
UAH з ПДВ
|
549 955,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" #41168601 |
Відхилено |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" #38872495 |
Відхилено |
479 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:14
|
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" #33629661 |
Переможець |
549 955,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 14:25
|
ДУ 2 2530001.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 15:03
|
ДУ 253 вікна.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2019 14:58
|
Договір 253 вікна.PDF | укладений |
16 грудня 2019 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1115/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1115/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |