Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003760-b 1da65be740c244058a0f24e559fb1908
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колоша Олександр Володимирович

+380464524851 internatps@cg.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Колоша Олександр Володимирович
+380464524851
internatps@cg.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:39
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:39
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти). 4600 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Мандарини (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Яблука свіжі (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Морква (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3300 кг
Буряк столовий (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок здійснення оплати. 1.Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 2. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. 3. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 4. Датою оплати Товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлену партію Товару, на розрахунковий рахунок Постачальника. 5. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 6. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:35
ПРОЕКТ договору.doc
25 листопада 2019 17:35
Тендерна документація овочі та фрукти.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 17:39
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій