Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"
(крісла офісні)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003636-b ● 7750f9d036384d819e4390a97e8edc6c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 42332873 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , місто Київ обл., Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Нестерова Наталія Володимирівна 380442800467 buhcnap7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 17:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:15 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
ДК 021:2015 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"
(крісла офісні)
(крісла офісні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
ДК 021:2015 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"
(крісла офісні)
(крісла офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, місто Київ, Київ, Вулиця М, Омеляновича-Павленка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2019
—
11 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 17:13 |
Оголош.крісла офісні.doc |
25 листопада 2019 17:13 |
Дод.4-проект договору.docx |
25 листопада 2019 17:13 |
Додаток 3 форма цін.пропоз..doc |
25 листопада 2019 17:13 |
Додаток 2 Квал_ф.вимоги.docx |
25 листопада 2019 17:13 |
Дод.1-техн.вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 26 листопада 2019 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Еквівалент, або аналог товару допускається. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагає Замовник. 2)У формі цінової пропозиції передбачено, що необхідно вказувати модель запропонованого товару. 3) Всі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРКАВ" |
35 599,32
UAH з ПДВ
|
29 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
34 675,20
UAH з ПДВ
|
31 498,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
34 674,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
35 400,00
UAH з ПДВ
|
35 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРКАВ" #37432229 |
Переможець |
29 200,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №63 ТОВ Інтеркав.pdf | укладений |
11 грудня 2019 18:04
|