Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003425-b 544cb966abb54450bd459294a61c82e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Палагнюк

+380372537079 tania_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Тетяна Палагнюк
+380372537079
tania_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:10
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:44
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. - в оголошенні чітко визначено модель товару, яка необхідна для забезпечення потреб закладів освіти; - згідно розділу 4 п. 3 оголошення встановлено, що учасник повинен зазначити модель (марку) та технічні характеристики товару, що пропонується, а також заповнити додаток №2; - до участі допускаються всі, в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. При оцінці ФОП неплатників ПДВ розглядаємо його ціну за результатами аукціону як остаточну.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 листопада 2019 08:43
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:59
Шановний Замовнику! З метою недопущення зриву закупівлі к кінці бюджетного року, прошу Вас внести зміни до техеічних вимог, оскільки за вказаними технічними характеристиками підходить модель лише одного виробника, або повідомте моделі двох виробників, які відповідають вашим технічним характеристикам. Також надайте будь-ласка обгрунтування в вашій документаціі «Гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) на території України (якщо учасник не є виробником вказаного товару), який гарантує та підтверджує можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даному оголошенні. В листі повинні зазначатись назва замовника торгів, ідентифікатор закупівлі.» в минулій закупівлі цього не було, чим це обумовлено наразі? Також зазначаємо що представник виробника компаніі Lenovo надає авторизаційний лист, лише одному учаснику (який відомий з минулоі закупівлі) а тому прошу врахувати, наші прохання та внести зміни в документацію. Вразі ігнорування змушені будемо оскаржити рішення щодо визначення переможця, оскілтки допорогова закупівля не дозволяє оскаржити умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне:
- Дана модель ноутбука обрана за необхідними технічними характеристиками для забезпечення потреб закладів освіти;
- Щодо вимоги гарантійного листа виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) на території України (якщо учасник не є виробником вказаного товару), який гарантує та підтверджує можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даному оголошенні, повідомляємо наступне: даний гарантійний лист вимагається виключно з метою захисту від придбання обладнання, яке імпортоване в Україну неофіційно, внаслідок чого не буде підлягати гарантійному обслуговуванню (гарантії від виробника) та з метою підтвердження поставки товару у визначений в Оголошенні термін, оскільки даний термін поставки є надзвичайно важливим для Замовника в кінці бюджетного року. Звертаємо увагу, що даний лист є гарантійним листом в довільній формі, а не формою авторизаційного листа та може бути наданий не лише виробником або офіційним представником, а будь-яким дистриб’ютором виробника, через якого даний товар імпортується в Україну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-25-003425-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 27 листопада 2019 11:15
Дискримінаційні вимоги до учасників
Шановний Замовнику! З метою недопущення дискримінації серед потенційних учасників вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в оголошенні про проведення закупівлі ДК 021:2015 30210000-4. Машини для обробки даних (апаратна частина). Ноутбуки.
Вами грубо порушується основні принципи здійснення закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація часників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначено обгрунтовуємо виходячи із наступного: оголошенням вимагається:
1) авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості;
2) Гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) на території України (якщо учасник не є виробником вказаного товару), який гарантує та підтверджує можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даному оголошенні. В листі повинні зазначатись назва замовника торгів, ідентифікатор закупівлі.
Цю вимогу можливо виконати лише одному учаснику, скоріше за все раніше обраному, оскільки право надання зазначених авторизаційних листів або гарантійних листів належить виключно уповноваженому представництву. В даній ситуації це представництво компанії Lenovo оскільки оголошенням вимагається Ноутбук Lenovo V130 без зазначення стосовно ЕКВІВАЛЕНТУ або АНАЛОГУ, як того вимагає Закон України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до оголошення та надати можливість запропонувати інший аналогічний товар не гірший за характеристиками що вимагаються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 16:25
Щодо вимоги авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості повідомляємо наступне:
в Оголошенні вимагається даний документ, або лист від виробника програмного забезпечення про підтвердження статусу учасника Microsoft Partner Network з компетенцією Gold Windows and Devices, лише у випадку, якщо програмне забезпечення Microsoft буде встановлюватись на запропонованому обладнанні безпосередньо Учасником. Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки в Україні є більше одного дистриб’ютора Microsoft та велика кількість партнерів з статусом Microsoft Partner Network з компетенцією Gold Windows and Devices. Дана вимога включена виключно з метою захисту від постачання неліцензійного програмного забезпечення.
Щодо вимоги гарантійного листа виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) на території України (якщо учасник не є виробником вказаного товару), який гарантує та підтверджує можливість поставки учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даному оголошенні, повідомляємо наступне: даний гарантійний лист вимагається виключно з метою захисту від придбання обладнання, яке імпортоване в Україну неофіційно, внаслідок чого не буде підлягати гарантійному обслуговуванню (гарантії від виробника) та з метою підтвердження поставки товару у визначений в Оголошенні термін, оскільки даний термін поставки є надзвичайно важливим для Замовника в кінці бюджетного року. Звертаємо увагу, що даний лист є гарантійним листом в довільній формі, а не формою авторизаційного листа та може бути наданий не лише виробником або офіційним представником, а будь-яким дистриб’ютором виробника, через якого даний товар імпортується в Україну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ 194 550,00
UAH з ПДВ
194 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 194 805,00
UAH з ПДВ
194 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:30
Цінова пропозиція.PDF
02 грудня 2019 16:30
Паспорт та код.pdf
02 грудня 2019 16:30
Проект договору.PDF
02 грудня 2019 16:30
Гарантійні листи.PDF
02 грудня 2019 16:30
Технічна частина.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ
#3187303110
Відхилено 194 550,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 194 805,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 09:55

Документи

05 грудня 2019 12:24
176_Ноутбуки.docx

Документи

05 грудня 2019 12:26
176_Ноутбуки.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
194 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 12:26
176_Ноутбуки.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договир208.PDF укладений
13 грудня 2019 13:44