Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (монітор 23,8″)
Очікувана вартість
257 500,00 UAH
UA-2019-11-25-003387-b 8a00edc5fe8c4d14863a9810f207317f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Артамонова

+380509339903
+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олена Артамонова
+380509339903,+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:11
Очікувана вартість: 257 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 287,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Комп’ютерне обладнання (монітор 23,8″). Кошти Пенсійного фонду України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 66, каб. 505
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:31
ТД - монітор.doc
25 листопада 2019 16:31
Додаток 1 - інформація про техн., якісні та кількісні хар-ки.doc
25 листопада 2019 16:31
Додаток 2 - тендерна пропозиція.doc
25 листопада 2019 16:31
Додаток 3 - проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:03
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно Вашого першого питання, зазначаємо, що у тендерній документації за даним предметом закупівлі, Замовником не вказувалася його конкретна торгова марка або модель. Повідомляємо, що на електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку № 1 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації «Тендерна пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу найменування товару. Передбачається, що в даній графі, кожним Учасником буде зазначено конкретну назву предмету закупівлі, із зазначенням запропонованої торгової марки та моделі товару. Крім того, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник перевіряє повну відповідність наданих пропозицій технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі, незалежно від вказаної учасником торгової марки та моделі.
3. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 209 187,00
UAH з ПДВ
194 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Баєв Геннадій Анатолійович 240 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ 251 400,00
UAH з ПДВ
251 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ 253 500,00
UAH з ПДВ
253 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:47
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:23
паспорт МОНІТОР PHILIPS.pdf
11 грудня 2019 15:23
Таблиця відповідності.pdf
11 грудня 2019 15:23
Витяг з ЄДР копія.pdf
11 грудня 2019 15:23
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 15:23
Виписка з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 06:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 06:34
Електронний підпис
11 грудня 2019 06:34
Philips все.pdf
11 грудня 2019 06:34
Authorized_letter_MMD_AsapDemo_20191126.pdf
11 грудня 2019 06:33
4. ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Баєв Геннадій Анатолійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 194 997,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
194 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:00
Договір № 206.doc укладений
24 грудня 2019 08:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 194 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 499,50 UAH)