Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сміттєсортувальна лінія
Очікувана вартість
3 550 000,00 UAH
UA-2019-11-25-003094-b ● 570622712b9c427ebd32c5f2674a908b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062096 |
Вебсайт: | http://vnmiscrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Сатоніна Катерина +380979494477 satonina580@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Сміттєсортувальна лінія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сміттєсортувальна лінія. Закупівля за кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59222, Україна, Чернівецька обл., Майдан, вул. Майданська, 7б, комплекс міського сміттєзвалища
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 15:57 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 листопада 2019 15:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи пропозиції
Дата подання: 25 листопада 2019 18:24
Дата відповіді: 28 листопада 2019 17:38
Серед вимог до пропозиції є : "– відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує."
Місяць тому Замовник опублікував аналогічну вимогу, однак допустив до участі в закупівлі підприємство що не могло надати фото ДІЮЧОЇ лінії та контакти експлуатуючої організації так як сортувальну лінію яку він поставляє ще не змонтовано і вона не експлуатується. Було надано фото незмонтованого, непрацюючого обладнання.
Чи це означає що підприємство що має підписаний контракт, і лінію в розібраному стані (незмонтовану), відповідно незавершений контракт і подать фото агрегатів лінії, і листа що лінію ще не змонтовано, буде допущено до участі в закупівлі як учасника торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На вашу вимогу повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «ІВАПРОМ» було подано копію аналогічного договору про поставку ФОП Чорненькому О.С. сміттєсортувальної лінії. Також в складі пропозиції подано лист – відгук від ФОП Чорненького О.С. про виконання договору.
Щодо вимог тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2018 року Учасник має подати Виконання аналогічного договору про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірену учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує.
Щодо вимог тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2018 року Учасник має подати Виконання аналогічного договору про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірену учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує.
Документи пропозиціїї
Дата подання: 29 листопада 2019 04:59
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:31
Крім паперового договору та відгуку тендерна документація тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2018 року передбачала публікацію "фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору". ТОВ «ІВАПРОМ» опублікувала договір, відгук, та фото незмонтованого, непрацюючого обладнання пояснивши що лінія не була введена в експлуатацію. Незважаючи на порушення вимог тендерної документації Замовник допустив ТОВ «ІВАПРОМ» до торгів як учасника порушивши вимоги затвердженої ним тендерної документації. Чи це означає що учасник може подати договір, відгук про те що він хороший хлопець і буде допущений до торгів як учасник хоча з опублікованих фото буде очевидно що лінія не змонтована та не працює?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення UA-2019-11-25-003094-b строк подання тендерних пропозицій встановлено 10 грудня 2019 року. Відповідно до вимог тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2019 року Учасник має подати виконання аналогічного договору про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірену учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з вказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує. Якщо будь – яким учасником буде подано всі необхідні документи передбачені ТД та запропоновано найнижчу ціну то такий учасник буде визначений переможцем. Наявність інформації про те, що учасник «хороший хлопець» не буде підставою для відхилення.
Відповідальність членів тендерного комітету за незабезпечення конкурентних засад при проведенні закупівлі за державні кошти
Дата подання: 29 листопада 2019 05:08
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:32
Чи повідомила юридична компанія що надає допомогу замовнику членів тендерного комітету про те що вони усупереч вимогам тендерної документації, а саме невиконання вимоги учасником ТОВ «ІВАПРОМ» "фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору" та заточивши нову закупівлю під цього учасника проігнорувавши вимогу провести конкурентну закупівлю поставивши нереальні терміни поставки, після перевірки Держаудитслужбою цієї закупівлі та висвітленням ситуації з порушенням прав інших постачальників, преференцій одному реальному постачальнику громадськими організаціями що здійснюють моніторинг закупівель та висвітленням зловживань саме члени тендерного комітету, не юридична компанія, можуть понести адміністративну відповідальність та бути оштрафованими на суму від 10 до 17 тисяч гривень? Члени тендерного комітету взагалі бачили опубліковані "фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору" опубліковані ТОВ «ІВАПРОМ»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення UA-2019-11-25-003094-b строк подання тендерних пропозицій встановлено 10 грудня 2019 року. Інформація щодо учасників та документи, які подані ними будуть доступні після завершення аукціону, в тому числі фото, копії договорів тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-25-003094-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хаммель-Україна, Код ЄДРПОУ:36761605
Дата подання: 27 листопада 2019 08:11
Вимога про скасування закупівлі
Вимога про скасування закупівлі.
Нереальні терміни поставки встановлені Замовником для відвантаження обладнання за декілька днів до кінця 2019 року унеможливлюють участь учасників ринку у закупівлі та виключають конкуренцію.
Як стало очевидним з відповідей Замовника під час оголошеної ним закупівлі аналогічного обладнання для комплексу міського сміттєзвалища ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-003002-b, термінового встановлення Сміттєсортувальної лінії Замовник не має ні обладнаної ділянки ні навіть підведеного електропостачання чи проекту. Таким чином придбавши обладнання до кінця 2019 Замовник бере на себе невиправдані зобов’язання щодо зберігання майна до часу монтажу, що може передбачати додаткові видатки з бюджету.
Очевидно що за декілька днів що залишатимуться після підписання договору постачити обладнання може лише той постачальник який має його готовим, бо сам технологічний процес його виготовлення у відповідності до потреб Замовника займає як мінімум два місяці. Невиправдана вимога стосовно поставки товару за декілька днів обмежує закупівлю лише одним реальним постачальником. Жоден інший реальний постачальник з досвідом поставки Сміттєсортувальних ліній за таких обставин прийняти участь у закупівлі не зможе.
Інші обставини яким під час перевірки діяльності Замовника мало б дати оцінку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій області:
1. В закупівлі оголошеній Замовником UA-2019-10-23-003002-b 23.10.19 той самий предмет закупівлі мав бюджет 5 000 000 і проводився тендер з публікацією англійською мовою. В цій закупівлі зазначений в Технічному завданні аналогічний комплект обладнання знижується на півтора мільйони. Чим керувався замовник приймаючи рішення знизити вартість та провести закупівлю за спрощеною процедурою?
2. В закупівлі оголошеній Замовником UA-2019-10-23-003002-b 23.10.19 той самий предмет закупівлі публікується вимога про те що учасник мусить мати досвід поставки обладнання що в даний час працює і може надати фото сортувальної лінії та контакти експлуатуючої організації, але допускає до участі в торгах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ" що публікує фото непрацюючого обладнання яке навіть не було змонтовано, і додає фото як зразок іншої сортувальної лінії яка не поставлялася цим постачальником. В такій поведінці, а саме в допуску до торгів як учасника, постачальника що не відповідає критеріям визначеним в тендерній документації вбачаємо ознаки преференцій наданих Замовником конкретному учаснику.
Через те що Замовником встановлено нереальні для забезпечення конкурентних засад терміни поставки, та не проведено моніторингу реальних цін на обладнання для визначення конкурентного бюджету закупівлі, вимагаємо скасувати закупівлю, провести моніторинг реальних цін на обладнання без прив’язки до одного постачальника що має обладнання в наявності; оголосити закупівлю з термінами поставки як мінімум 2 місяці після підписання договору та з реальним, ринковим бюджетом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Нереальні терміни поставки встановлені Замовником для відвантаження обладнання за декілька днів до кінця 2019 року унеможливлюють участь учасників ринку у закупівлі та виключають конкуренцію.
Як стало очевидним з відповідей Замовника під час оголошеної ним закупівлі аналогічного обладнання для комплексу міського сміттєзвалища ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-003002-b, термінового встановлення Сміттєсортувальної лінії Замовник не має ні обладнаної ділянки ні навіть підведеного електропостачання чи проекту. Таким чином придбавши обладнання до кінця 2019 Замовник бере на себе невиправдані зобов’язання щодо зберігання майна до часу монтажу, що може передбачати додаткові видатки з бюджету.
Очевидно що за декілька днів що залишатимуться після підписання договору постачити обладнання може лише той постачальник який має його готовим, бо сам технологічний процес його виготовлення у відповідності до потреб Замовника займає як мінімум два місяці. Невиправдана вимога стосовно поставки товару за декілька днів обмежує закупівлю лише одним реальним постачальником. Жоден інший реальний постачальник з досвідом поставки Сміттєсортувальних ліній за таких обставин прийняти участь у закупівлі не зможе.
Інші обставини яким під час перевірки діяльності Замовника мало б дати оцінку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій області:
1. В закупівлі оголошеній Замовником UA-2019-10-23-003002-b 23.10.19 той самий предмет закупівлі мав бюджет 5 000 000 і проводився тендер з публікацією англійською мовою. В цій закупівлі зазначений в Технічному завданні аналогічний комплект обладнання знижується на півтора мільйони. Чим керувався замовник приймаючи рішення знизити вартість та провести закупівлю за спрощеною процедурою?
2. В закупівлі оголошеній Замовником UA-2019-10-23-003002-b 23.10.19 той самий предмет закупівлі публікується вимога про те що учасник мусить мати досвід поставки обладнання що в даний час працює і може надати фото сортувальної лінії та контакти експлуатуючої організації, але допускає до участі в торгах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ" що публікує фото непрацюючого обладнання яке навіть не було змонтовано, і додає фото як зразок іншої сортувальної лінії яка не поставлялася цим постачальником. В такій поведінці, а саме в допуску до торгів як учасника, постачальника що не відповідає критеріям визначеним в тендерній документації вбачаємо ознаки преференцій наданих Замовником конкретному учаснику.
Через те що Замовником встановлено нереальні для забезпечення конкурентних засад терміни поставки, та не проведено моніторингу реальних цін на обладнання для визначення конкурентного бюджету закупівлі, вимагаємо скасувати закупівлю, провести моніторинг реальних цін на обладнання без прив’язки до одного постачальника що має обладнання в наявності; оголосити закупівлю з термінами поставки як мінімум 2 місяці після підписання договору та з реальним, ринковим бюджетом закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 17:39
На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.3.6 проекту договору «Монтаж, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу Замовника здійснюється Постачальником за його власний рахунок після отримання Замовником всіх необхідних для запуску лінії документів та готовності майданчика для запуску лінії протягом 10 календарних днів після отримання заявки від Замовника». На даний момент Замовником вчиняються дії для підготовки майданчика та проведення необхідних комунікацій.
Щодо зменшення очікуваної вартості закупівлі то повідомляємо, що Замовником проведено детальніше вивчення ринку сміттєсортувальних ліній, тому прийнято рішення проводити відкриті торги на суму 3 550 000,00 грн.
Щодо вимог тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2018 року Учасник має подати Виконання аналогічного договору про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірену учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує.
Також повідомляємо, що Учасник не має права вимагати від Замовника скасування закупівлі, підстави відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулись передбачено ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо зменшення очікуваної вартості закупівлі то повідомляємо, що Замовником проведено детальніше вивчення ринку сміттєсортувальних ліній, тому прийнято рішення проводити відкриті торги на суму 3 550 000,00 грн.
Щодо вимог тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2018 року Учасник має подати Виконання аналогічного договору про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірену учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує.
Також повідомляємо, що Учасник не має права вимагати від Замовника скасування закупівлі, підстави відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулись передбачено ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-25-003094-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Код ЄДРПОУ:40107752
Дата подання: 05 грудня 2019 19:48
Дата подання: 05 грудня 2019 19:48
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Інформація міститься у прикріплених файлах.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2019 10:27
Рішення від 09.10.2019 № 18171 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 10:27
інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2019 №19271.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 16:23
рішенння від 24.12.2019 № 19271.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 21:24
Інформація про відміну
Дата відміни
10 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій