Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Змішувачі, крани, механізми
Очікувана вартість
15 540,00 UAH
UA-2019-11-25-003062-b aeb53d441dde4b4990b5aa45db15dc4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Какадьор

+380936245821
+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25
Контактна особа: Марина Какадьор
+380936245821,+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:25
Очікувана вартість: 15 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Детальна інформація у документації закупівель, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Змішувачі, крани, механізми (16 найменувань згідно з документацією закупівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:53
ОУД_ТоварР.doc
25 листопада 2019 15:53
Оголошення крани, механізми..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 26 листопада 2019 12:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.1.7 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі (порівняльну характеристику). Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), передбачено, що учасник закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Таким чином, будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала пропозицію, є учасником закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п. 1.1.6 документації закупівель учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Виходячи з наведеного вище, визначена при поданні пропозиції ціна товару є остаточною і з метою дотримання принципу недискримінації вважається такою, що включає ПДВ (за наявності). Форма тендерної пропозиції наведена у документації закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-25-003062-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:1689705341
Дата подання: 28 листопада 2019 18:49
уточнення
Шановний замовник звертаю Вашу увагу що в ціновій пропозиціі не указані торгівельні марки товару який переможець пропонує тому невідомо відповідність технічному завдання Ви як замовник запропонуйте (вимагати) у переможця цінову пропозицію з торгівельними марками Дякую за порузуміння
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:15
Вимога відхилена згідно з Протоколом тендерного комітету №30 від 02.12.2019

Документи

02 грудня 2019 15:15
Протокол_30.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Литвиненко Світлана Миколаївна 10 683,63
UAH з ПДВ
10 683,63
UAH з ПДВ
Документи
КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА 11 460,00
UAH з ПДВ
11 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 21:42
Електронний підпис
27 листопада 2019 21:42
скасування сертифікації.pdf
27 листопада 2019 21:42
паспорт ФОП_завірено.pdf
27 листопада 2019 21:42
ліцензія ФОП.pdf
27 листопада 2019 21:42
ІПН ФОП_заверено.pdf
27 листопада 2019 21:42
гарант.pdf
27 листопада 2019 21:42
відомостіФОП.pdf
27 листопада 2019 21:42
виписка_заверено.pdf
27 листопада 2019 21:42
4ОПП_завірено.pdf
27 листопада 2019 21:42
пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 23:45
СЭС QT.PDF
27 листопада 2019 23:45
висновок tz.pdf
27 листопада 2019 23:45
Sertifikat_sootvetstviya_smesiteli_TM_Touch-Z_2019.pdf
27 листопада 2019 23:45
Sifony-KRONO-SES.pdf
27 листопада 2019 23:45
Sifony-KRONO-Sertifikat.pdf
27 листопада 2019 23:45
Справка банк нова.pdf
27 листопада 2019 23:45
погодженя договір.pdf
27 листопада 2019 23:45
повноваження Куц Л.Г..pdf
27 листопада 2019 23:45
персдані.pdf
27 листопада 2019 23:45
Інфо ФОП.pdf
27 листопада 2019 23:45
Док-ти КуцЛГ.pdf
27 листопада 2019 23:45
довідка про санкції.JPG
27 листопада 2019 23:45
гарлист.pdf
27 листопада 2019 23:45
Витяг Куц ЛГ.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Литвиненко Світлана Миколаївна

КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Литвиненко Світлана Миколаївна
#2937001602
Переможець 10 683,63
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 10:40

Документи

03 грудня 2019 10:40
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:37
ришення56.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Литвиненко Світлана Миколаївна
#2937001602
10 683,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 10:40
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:37
ришення56.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:40
Договір_174.pdf укладений
18 грудня 2019 11:38