Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошки комбіновані маркерно-коркові, магнітно-маркерні, комбіновані крейда/маркер для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
132 390,00 UAH
UA-2019-11-25-002992-b c8d1e51febb445e084a7288232a179ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:10
Очікувана вартість: 132 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 661,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Дошки комбіновані маркерно-коркові, магнітно-маркерні, комбіновані крейда/маркер для закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 штука
Дошки комбіновані маркерно-коркові, магнітно-маркерні, комбіновані крейда/маркер для закладів загальної середньої освіти (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету – 132 390,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання товарно-транспортної накладної на Товар Cторонами. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:01
Порівняльна таблиця.doc
26 листопада 2019 15:01
Перелік змін до тендерної документації.docx
26 листопада 2019 15:01
оголошення нова редакція.doc
26 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:01
Порівняльна таблиця.doc
26 листопада 2019 15:01
Перелік змін до тендерної документації.docx
26 листопада 2019 15:01
оголошення нова редакція.doc
25 листопада 2019 15:48
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 26 листопада 2019 13:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.
уточнення по позиції №3
Дата подання: 26 листопада 2019 12:54
Дата відповіді: 26 листопада 2019 14:13
Добрий день, уточніть конкретні дані на рахунок позиції номер 3: Дошка комбінована 100х300. Чи має вона бути розкреслена? Якщо так, то як саме. Дякую.
Відповідь: Дякуємо за запатиння. Чекайте на змін в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 92 853,00
UAH з ПДВ
67 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович 99 696,00
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 117 090,00
UAH з ПДВ
117 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

29 листопада 2019 16:42
Електронний підпис

Публічні документи

02 грудня 2019 11:24
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:23
гарантийний лист 2 (1).pdf
02 грудня 2019 11:23
технічні умови.pdf
02 грудня 2019 11:23
екологія.pdf
02 грудня 2019 11:14
установчі М. (1).pdf
02 грудня 2019 11:14
банк кредити.pdf
02 грудня 2019 11:14
договор новая почта.pdf
02 грудня 2019 11:14
Довідка санкції.pdf
02 грудня 2019 11:14
довідка рахунок.pdf
02 грудня 2019 11:14
відомості.pdf
02 грудня 2019 11:14
матеріальна база.pdf
02 грудня 2019 11:14
лист авторизація.pdf
02 грудня 2019 11:14
фото дошка.pdf
02 грудня 2019 11:14
дилер лист.pdf
02 грудня 2019 11:14
ВВК.pdf
02 грудня 2019 11:14
лист EN 144342009.pdf
02 грудня 2019 11:14
договір промінь.pdf
02 грудня 2019 11:14
накладна промінь.pdf
02 грудня 2019 11:14
відгук промінь.pdf
02 грудня 2019 11:14
сєс с п.pdf
02 грудня 2019 11:14
аналог довідка.pdf
02 грудня 2019 11:14
адреси.pdf
02 грудня 2019 11:14
гарантийний лист 2.pdf
02 грудня 2019 11:14
цінова.pdf
02 грудня 2019 11:14
договір.pdf
02 грудня 2019 11:14
порівняльна таблиця.pdf
02 грудня 2019 11:14
гарантийний лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ФОП Мошинський Андрій Анатолійович

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Рішення скасоване 67 950,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 08:11
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Відхилено 67 950,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 08:13
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович
#2416023578
Переможець 68 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 08:16

Документи

04 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:03
протокол розгляду.pdf

Документи

11 грудня 2019 08:13
Електронний підпис
11 грудня 2019 08:12
протокол.pdf

Документи

11 грудня 2019 08:16
Електронний підпис
11 грудня 2019 08:15
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович
#2416023578
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 08:16
Електронний підпис
11 грудня 2019 08:15
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 08:59
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 15:06
договір №216 від 13.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 68 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 333,33 UAH)