Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дошки комбіновані маркерно-коркові, магнітно-маркерні, комбіновані крейда/маркер для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
132 390,00 UAH
UA-2019-11-25-002992-b ● c8d1e51febb445e084a7288232a179ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Валентина Павленко +380414296283,+380414296279 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 132 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 661,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Дошки комбіновані маркерно-коркові, магнітно-маркерні, комбіновані крейда/маркер для закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 штука
Дошки комбіновані маркерно-коркові, магнітно-маркерні, комбіновані крейда/маркер для закладів загальної середньої освіти (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету – 132 390,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання товарно-транспортної накладної на Товар Cторонами. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 15:01 |
Порівняльна таблиця.doc | |
26 листопада 2019 15:01 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
26 листопада 2019 15:01 |
оголошення нова редакція.doc |
26 листопада 2019 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2019 15:01 |
Порівняльна таблиця.doc
|
|||
26 листопада 2019 15:01 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
26 листопада 2019 15:01 |
оголошення нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 26 листопада 2019 13:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.
уточнення по позиції №3
Дата подання: 26 листопада 2019 12:54
Дата відповіді: 26 листопада 2019 14:13
Добрий день, уточніть конкретні дані на рахунок позиції номер 3: Дошка комбінована 100х300. Чи має вона бути розкреслена? Якщо так, то як саме. Дякую.
Відповідь: Дякуємо за запатиння. Чекайте на змін в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
92 853,00
UAH з ПДВ
|
67 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович |
99 696,00
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
117 090,00
UAH з ПДВ
|
117 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Рішення скасоване |
67 950,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 08:11
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Відхилено |
67 950,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 08:13
|
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович #2416023578 |
Переможець |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 15:06
|
договір №216 від 13.12.2019.pdf | укладений |
13 грудня 2019 15:02
|