Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Сканер ID паспортів, принтер, МФУ, твердотілий накопичувач)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-25-002324-b 104651f9298f47909491a330915654a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Головко

+380972385681
+380564947211
pndkr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький психоневрологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986256
Місцезнаходження: 50011, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Контактна особа: Екатерина Головко
+380972385681,+380564947211
pndkr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:58
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Сканер ID паспортів - 2 шт., принтер - 2 шт., МФУ - 2 шт, твердотілий накопичувач - 4 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50011, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 14:47
Додаток 1 - Цінова пропозиція.doc
25 листопада 2019 14:46
Додаток 2 - Проект договору.doc
25 листопада 2019 14:46
Документація торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:33
Дата відповіді: 26 листопада 2019 13:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П. 3.1 документації торігв «*При посиланні Замовником на конкретну торгівельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних технічних характеристик». Враховуючи, що Учасник повинен надати документи які свідчать про якість продукції, зрозуміло що торгова марка запропонованої продукції буде відома, інакше яким чином саме Замовник переконається що товар відповідає технічним вимогам. Ніяких обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців тендерна документація не містить. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник лише розглядає пропозицію на відповідність вимогам докуменації торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 24 780,00
UAH з ПДВ
24 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЙТІ-ТІМ" 29 014,00
UAH з ПДВ
29 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ПП "АЙТІ-ТІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 24 780,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:22

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
24 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 160_1.pdf укладений
12 грудня 2019 08:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 780,00
UAH