Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі матеріали
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2019-11-25-002211-b 36c66ead1dd044609297e3ddd2bdb880
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Громадська Лариса Володимирівна

380674088632 rz.iducz@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут державного управління у сфері цивільного захисту
Код ЄДРПОУ: 09511660
Вебсайт: http://www.iducz.mns.gov.ua/
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Київ, Вишгородська 21
Контактна особа: Громадська Лариса Володимирівна
380674088632
rz.iducz@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:35
Очікувана вартість: 14 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,76%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Відповідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" всі учасники повинні вказувати конкретну марку запропонованого товару, яка відповідає реально запропонованим ціновим пропозиціям.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
945 Одиниця
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 6 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:35
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На жаль, зміну торгових марок, які вказані в специфікації не допускаємо.Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, незалежно від того чи є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх тендерних пропозицій здійснюється на однакових підставах. Зміна статусу платника ПДВ вже в процесі закупівлі також не є підставою відступати від вимог ч. 4 ст. 36 Закону. Таким чином, договір про закупівлю в будь-якому випадку необхідно укладати за ціною яка дорівнює тендерній пропозиції переможця за результатами аукціону. Згідно вимог ст. 37 Закону договір укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону є нікчемним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 13 177,86
UAH з ПДВ
12 766,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 13 543,80
UAH з ПДВ
13 143,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:58
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:57
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 12 766,44
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:24

Документи

03 грудня 2019 15:23
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
12 766,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 15:23
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
догов еко.pdf укладений
13 грудня 2019 09:39