Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
15 780,00 UAH
UA-2019-11-25-002140-b bd321a8bbffa441cbee33c88a01fd75f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрієшин Андрій Михайлович

380352404112 mtz_tmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт: http://rada.te.ua
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Андрієшин Андрій Михайлович
380352404112
mtz_tmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 15 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, детальний опис в Додатку 1. Доставка за рахунок виконавця. Виконання робіт протягом двох робочих днів з моменту укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159 штуки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, детальний опис в Додатку 1. Доставка за рахунок виконавця. Виконання робіт протягом двох робочих днів з моменту укладання договору.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання робіт та оплата
Дата подання: 26 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:32
Виконання робіт - який загальний срок? Заправку потрібно буде виконувати : поденно ;потижнево;помісячно? Оплата здійнсюється протягом 10 календарних днів після підписання документу чи після фактичного закінчення послуги та ремонту?
Відповідь: Послуга заправки здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб замовника виключно у сервісному центрі Виконавця (Поденно...). Оплата протягом 10 календарних днів після надання послуги..
Перевірка картриджів на якісну заправку
Дата подання: 26 листопада 2019 13:42
Чи обов*язковою умовою вставка перевірочних листів з друком цих картриджів? Чи можливо перевіряти картриджі (до яких у нас немає прінтерів для перевірки) на ваших прінтерах у вас?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Твердинюк Дмитро Мирославович 13 535,00
UAH з ПДВ
13 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 16:55
Контактні дані Твердинюк.pdf
27 листопада 2019 16:55
Витяг ЄДР Твердинюк.pdf
27 листопада 2019 16:55
Виписка Твердинюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Твердинюк Дмитро Мирославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Твердинюк Дмитро Мирославович
#3046804318
Переможець 13 535,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:05

Документи

29 листопада 2019 11:04
Рішення №160.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Твердинюк Дмитро Мирославович
#3046804318
13 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 11:04
Рішення №160.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №403.PDF укладений
05 грудня 2019 11:34