Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер, сканер)
Очікувана вартість
182 500,00 UAH
UA-2019-11-25-002109-b ● 06aa21c0a361426495372281c0914f2d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький психоневрологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986256 |
Місцезнаходження: | 50011, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27 |
Контактна особа: |
Екатерина Головко +380972385681,+380564947211 pndkr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 182 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
25 листопада 2019 14:25 |
Документація торгів.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 700,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
15 шт
Персональний комп'ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50011, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Дата доставки:
09 грудня 2019
—
17 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 14:25 |
Додаток 2 - Проект договору (ПК).doc |
25 листопада 2019 14:25 |
Додаток 1 - Цінова пропозиція (ПК).doc |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:38
Дата відповіді: 26 листопада 2019 13:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 3.1 документації торігв «*При посиланні Замовником на конкретну торгівельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних технічних характеристик». Враховуючи, що Учасник повинен надати документи які свідчать про якість продукції, зрозуміло що торгова марка запропонованої продукції буде відома, інакше яким чином саме Замовник переконається що товар відповідає технічним вимогам. Ніяких обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців тендерна документація не містить. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник лише розглядає пропозицію на відповідність вимогам докуменації торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АЙТІ-ТІМ" |
172 500,00
UAH з ПДВ
|
164 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
126 885,00
UAH з ПДВ
|
121 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
131 310,00
UAH з ПДВ
|
123 402,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
159 262,20
UAH з ПДВ
|
124 183,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
138 519,00
UAH з ПДВ
|
126 369,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
138 240,00
UAH з ПДВ
|
126 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
129 150,00
UAH з ПДВ
|
126 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
130 050,00
UAH з ПДВ
|
130 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Лівінський Олег Вікторович |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Переможець |
121 485,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 161_1.pdf | укладений |
12 грудня 2019 08:47
|