Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт фонтанів на бульварі Шевченка в м.Запоріжжя
Очікувана вартість
12 487 190,00 UAH
UA-2019-11-25-001771-b 99ffa17572964de3bb80c50c53311a42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сліпченко Ольга Костянтинівна

+380612245122 slipolga0@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Титан"
Код ЄДРПОУ: 19268685
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Макаренка будинок 7
Контактна особа: Сліпченко Ольга Костянтинівна
+380612245122
slipolga0@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону встановлено: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі відкриті торги: I. Замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету «Капітальний ремонт фонтанів на бульварі Шевченка в м.Запоріжжя» (Код ДК 021:2015 — 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-000230-c), але по вказаним відкритим торгам закупівля не відбулася. Електронною системою автоматично присвоєно даній закупівлі статус «Закупівля не відбулася». Замовником було прийнято рішенням (протокол від 29.08.2019р.) про відміну торгів на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. II. Тому замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги по предмету «Капітальний ремонт фонтанів на бульварі Шевченка в м.Запоріжжя» (Код ДК 021:2015 — 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-03-000936-a), але по вказаним відкритим торгам закупівля не відбулася. Електронною системою автоматично присвоєно даній закупівлі статус «Закупівля не відбулася». Замовником було прийнято рішенням (протокол від 19.09.2019р.) про відміну торгів на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі відкриті торги по предмету «Капітальний ремонт фонтанів на бульварі Шевченка в м.Запоріжжя» (Код ДК 021:2015 — 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) по причині відсутності достатньої кількості учасників, а саме на участь у торгах було подано менше двох пропозицій, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фонтанів на бульварі Шевченка в м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, бул.Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт попередньої оплати, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ ЗАМОВНИКОМ відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р № 117 (зі змінами), за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів - _____________________________ - на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

25 листопада 2019 13:56
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2019 13:42
протокол переговор.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ»
#40327704
Переможець 12 448 032,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 15:27

Документи

25 листопада 2019 15:27
sign.p7s
25 листопада 2019 15:25
протокол перемож.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ»
#40327704
12 448 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 15:27
sign.p7s
25 листопада 2019 15:25
протокол перемож.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 грудня 2019 15:28
договір _16.PDF укладений
09 грудня 2019 15:21
sign.p7s зміни до договору
19 березня 2020 15:15
допка бш.PDF укладений
19 березня 2020 15:14
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 12:19
Додат угода 2 фонтан.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:52
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2019 15:45
додатколва угода _1.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку