Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001337-b ● 6b4cdbd025d6404fa45b9a6b7727eb27
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дарницького району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 31413640 |
Вебсайт: | http://cfm.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02095, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Срібнокільська 14-б |
Контактна особа: |
Мулярчук Світлана Володимирівна 380445736792 kuzana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
1 Папір формату А-4 упак. 80 80г/м2
2 Файли А-4 (100шт.) упак. 50 -
3 Папка тонка для файлів верх прозорий шт 60 Колір не має значення
4 Папка скоросшиватель пластиковий пружинний механизм (ус) А4 "Economix". шт 50 Колір не має значення
5 Регістратор Buromax А4 7см односторонній сірий РР ВМ.3011-09 шт 40 Колір не має значення
6 Регістратор Buromax А4 5см односторонній синій РР ВМ.3012-02 шт 20 Колір не має значення
7 Книга обліку А4 96арк т/обкл офсет клітинка шт 40 -
8 Книга обліку А4 48 арк т/обкл офсет клітинка шт 40 -
9 Скотч шир.48мм*200м шт 10
Розгорнути
Згорнути
2 Файли А-4 (100шт.) упак. 50 -
3 Папка тонка для файлів верх прозорий шт 60 Колір не має значення
4 Папка скоросшиватель пластиковий пружинний механизм (ус) А4 "Economix". шт 50 Колір не має значення
5 Регістратор Buromax А4 7см односторонній сірий РР ВМ.3011-09 шт 40 Колір не має значення
6 Регістратор Buromax А4 5см односторонній синій РР ВМ.3012-02 шт 20 Колір не має значення
7 Книга обліку А4 96арк т/обкл офсет клітинка шт 40 -
8 Книга обліку А4 48 арк т/обкл офсет клітинка шт 40 -
9 Скотч шир.48мм*200м шт 10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02098, Україна, місто Київ, Київ, Срібнокільська 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 12:33 |
Оголошення - канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАМРАДОН" #41695194 |
Переможець |
10 954,80
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір канцтовари-11.pdf | укладений |
04 грудня 2019 12:32
|