Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001337-b 6b4cdbd025d6404fa45b9a6b7727eb27
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мулярчук Світлана Володимирівна

380445736792 kuzana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 31413640
Вебсайт: http://cfm.kiev.ua
Місцезнаходження: 02095, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Срібнокільська 14-б
Контактна особа: Мулярчук Світлана Володимирівна
380445736792
kuzana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 13:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1 Папір формату А-4 упак. 80 80г/м2

2 Файли А-4 (100шт.) упак. 50 -
3 Папка тонка для файлів верх прозорий шт 60 Колір не має значення
4 Папка скоросшиватель пластиковий пружинний механизм (ус) А4 "Economix". шт 50 Колір не має значення
5 Регістратор Buromax А4 7см односторонній сірий РР ВМ.3011-09 шт 40 Колір не має значення
6 Регістратор Buromax А4 5см односторонній синій РР ВМ.3012-02 шт 20 Колір не має значення
7 Книга обліку А4 96арк т/обкл офсет клітинка шт 40 -
8 Книга обліку А4 48 арк т/обкл офсет клітинка шт 40 -
9 Скотч шир.48мм*200м шт 10
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, місто Київ, Київ, Срібнокільська 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 12:33
Оголошення - канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 10 954,80
UAH з ПДВ
10 954,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:31
КомПроп_ЦПМСД_Дарн.р-н_27.11.19.pdf
27 листопада 2019 12:59
КомПроп_ЦПМСД_Дарн.р-н_27.11.19.docx
27 листопада 2019 12:59
Витяг ЄДР 040418.pdf
27 листопада 2019 12:59
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
27 листопада 2019 12:59
Витяг з ЄДР_ТОВ_КАМРАДОН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМРАДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
Переможець 10 954,80
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:58

Документи

28 листопада 2019 11:58
Рішення №38 канцтовари.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
10 954,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 11:58
Рішення №38 канцтовари.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір канцтовари-11.pdf укладений
04 грудня 2019 12:32