Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт даху будівлі (старий А-4 та новий A’-4 корпуси) та прибудинкової території комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №20 ім. О.І. Стовби» Кам’янської міської ради по вул. Стовби, б.2, м. Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001167-b 0accbe8c736b43d0b2d8e3b5d82138f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Літус

+380978538293 lrslitus@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23372543
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Стовби, 2
Контактна особа: Лариса Літус
+380978538293
lrslitus@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 12:23
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт даху будівлі (старий А-4 та новий A’-4 корпуси) та прибудинкової території комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №20 ім. О.І. Стовби» Кам’янської міської ради по вул. Стовби, б.2, м. Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Стовби, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 12:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 12:04
Додаток 4.doc
25 листопада 2019 12:04
Додаток 2.doc
25 листопада 2019 12:04
Додаток 1.doc
25 листопада 2019 12:04
Додаток 3.doc
25 листопада 2019 12:04
Додаток 5.doc
25 листопада 2019 12:04
ТД п.р. _гарантія 20 тис _ сумма млн. грн. МБ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000233 ● cfb60058dd3c4303aa9680b82c658460
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.12.2019 № 205

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

37 UA-2019-11-25-001167-b 25.11.2019 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 23372543) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Металургпромжитлобуд 556 126,80
UAH з ПДВ
556 126,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хотей АС" 695 000,00
UAH з ПДВ
695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН" 910 000,00
UAH з ПДВ
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:17
Електронний підпис
16 грудня 2019 12:14
Документи Переможця
10 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:52
Fwd_ G1119_9956.rar
10 грудня 2019 16:52
тендерні документи.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 09:32
Електронний підпис

Публічні документи

11 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
11 грудня 2019 09:56
Комерційна пропозиція.rar
11 грудня 2019 09:56
Статут 2019.pdf
11 грудня 2019 09:56
Справка ЄДРПОУ.rar
11 грудня 2019 09:56
свідоцтво ПДВ.pdf
11 грудня 2019 09:56
Проект Договора.rar
11 грудня 2019 09:56
Право підпису.jpg
11 грудня 2019 09:56
Подяка.rar
11 грудня 2019 09:56
Персонал.jpg
11 грудня 2019 09:56
Перечень работ новый 1.pdf
11 грудня 2019 09:56
Паспорт Малахов.rar
11 грудня 2019 09:56
Наказ на директора.jpg
11 грудня 2019 09:56
Лицензия новая.pdf
11 грудня 2019 09:56
Лист-згода.jpg
11 грудня 2019 09:56
Досвід виконання.jpg
11 грудня 2019 09:56
дозвiл.pdf
11 грудня 2019 09:56
Гарантія.jpg
11 грудня 2019 09:56
Виписка ПСК ФЛАГМАН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Металургпромжитлобуд

ТОВ "Хотей АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Металургпромжитлобуд
#04851278
Переможець 556 126,80
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Металургпромжитлобуд
#04851278
556 126,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 16:26
Дод.угода №3.PDF зміни до договору
27 січня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 10:34
Дод.угода 2.tif зміни до договору
17 січня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:51
Додаткова угода 1.tif зміни до договору
28 грудня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 08:21
стр.33.pdf укладений
24 грудня 2019 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 12-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підтвердження кредиторської заборгованості.
Номер договору про закупівлю: 12-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 556 126,80
UAH (в тому числі ПДВ 92 687,80 UAH)