Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір А4, клей ПВА 100 мл, клей-олівець 25г. , чорнило пігментне, ручка кулькова масляна колір чорнила синій, ручка кулькова масляна колір чорнила чорний, олівець графітовий, точилка, скоба канцелярська 24/6, скоба канцелярська 10, коректор стрічковий, біндер ширина - 15 мм., біндер ширина - 19 мм., біндер ширина - 25 мм., біндер ширина - 32 мм,. біндер ширина - 41 мм., біндер ширина - 51 мм., діркопробивач, степлер під скобу №24/6 , степлер під скобу №10, дестеплер, текст-маркер, папка-швидкозшивач A4, реєстратор 75 мм, реєстратор 50 мм, штемпельна фарба, закладки, папір для нотаток, гумка, лінійка, ножиці канцелярські, щоденник, файл, швидкозшивач А4 картонний, скотч 18*10 канцелярський прозорий, скотч 48*100 пакувальний - прозорий, ніж канцелярський, папка швидкозшивач А 4 паперова «Справа» (без металевої вставки), шило для зшивання документів, нитка для прошивання документів
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001022-b ● 8a3a88ff81494c50bc5249573d5eb762
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Державної міграційної служби України в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37834773 |
Вебсайт: | http://zp.dmsu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Незалежної України, 90 |
Контактна особа: |
Сорочинська Ольга Станіславівна 380612149796 zp@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 Одиниця
папір А4, клей ПВА 100 мл, клей-олівець 25г. , чорнило пігментне, ручка кулькова масляна колір чорнила синій, ручка кулькова масляна колір чорнила чорний, олівець графітовий, точилка, скоба канцелярська 24/6, скоба канцелярська 10, коректор стрічковий, біндер ширина - 15 мм., біндер ширина - 19 мм., біндер ширина - 25 мм., біндер ширина - 32 мм,. біндер ширина - 41 мм., біндер ширина - 51 мм., діркопробивач, степлер під скобу №24/6 , степлер під скобу №10, дестеплер, текст-маркер, папка-швидкозшивач A4, реєстратор 75 мм, реєстратор 50 мм, штемпельна фарба, закладки, папір для нотаток, гумка, лінійка, ножиці канцелярські, щоденник, файл, швидкозшивач А4 картонний, скотч 18*10 канцелярський прозорий, скотч 48*100 пакувальний - прозорий, ніж канцелярський, папка швидкозшивач А 4 паперова «Справа» (без металевої вставки), шило для зшивання документів, нитка для прошивання документів
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Лобановського, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 11:46 |
Тендерна документація.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Очікує рішення |
485 536,50
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 грудня 2019 09:22 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
12 грудня 2019 09:22
|
Протокол_відміна торгів.pdf |