Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір А4, клей ПВА 100 мл, клей-олівець 25г. , чорнило пігментне, ручка кулькова масляна колір чорнила синій, ручка кулькова масляна колір чорнила чорний, олівець графітовий, точилка, скоба канцелярська 24/6, скоба канцелярська 10, коректор стрічковий, біндер ширина - 15 мм., біндер ширина - 19 мм., біндер ширина - 25 мм., біндер ширина - 32 мм,. біндер ширина - 41 мм., біндер ширина - 51 мм., діркопробивач, степлер під скобу №24/6 , степлер під скобу №10, дестеплер, текст-маркер, папка-швидкозшивач A4, реєстратор 75 мм, реєстратор 50 мм, штемпельна фарба, закладки, папір для нотаток, гумка, лінійка, ножиці канцелярські, щоденник, файл, швидкозшивач А4 картонний, скотч 18*10 канцелярський прозорий, скотч 48*100 пакувальний - прозорий, ніж канцелярський, папка швидкозшивач А 4 паперова «Справа» (без металевої вставки), шило для зшивання документів, нитка для прошивання документів
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-25-001022-b 8a3a88ff81494c50bc5249573d5eb762
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочинська Ольга Станіславівна

380612149796 zp@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної міграційної служби України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 37834773
Вебсайт: http://zp.dmsu.gov.ua/
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Незалежної України, 90
Контактна особа: Сорочинська Ольга Станіславівна
380612149796
zp@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:52
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 Одиниця
папір А4, клей ПВА 100 мл, клей-олівець 25г. , чорнило пігментне, ручка кулькова масляна колір чорнила синій, ручка кулькова масляна колір чорнила чорний, олівець графітовий, точилка, скоба канцелярська 24/6, скоба канцелярська 10, коректор стрічковий, біндер ширина - 15 мм., біндер ширина - 19 мм., біндер ширина - 25 мм., біндер ширина - 32 мм,. біндер ширина - 41 мм., біндер ширина - 51 мм., діркопробивач, степлер під скобу №24/6 , степлер під скобу №10, дестеплер, текст-маркер, папка-швидкозшивач A4, реєстратор 75 мм, реєстратор 50 мм, штемпельна фарба, закладки, папір для нотаток, гумка, лінійка, ножиці канцелярські, щоденник, файл, швидкозшивач А4 картонний, скотч 18*10 канцелярський прозорий, скотч 48*100 пакувальний - прозорий, ніж канцелярський, папка швидкозшивач А 4 паперова «Справа» (без металевої вставки), шило для зшивання документів, нитка для прошивання документів
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Лобановського, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:46
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 485 536,50
UAH з ПДВ
485 536,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 491 776,35
UAH з ПДВ
491 776,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 16:01
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:01
_Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Ст.17 Закону.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Ст.16 Закону.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Протокол.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Порівняльна таблиця.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Наказ.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Лист-роз'яснення.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Лист-погодження.pdf
10 грудня 2019 16:01
_Документи до додатку 2.rar

Публічні документи

10 грудня 2019 19:22
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:18
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:18
Сертифікати.pdf
10 грудня 2019 19:17
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:15
Електронний підпис
10 грудня 2019 19:14
Порівняльна таблиця.pdf
10 грудня 2019 19:11
Електронний підпис
10 грудня 2019 18:55
Електронний підпис
10 грудня 2019 18:30
Висновок нитка.pdf
10 грудня 2019 18:30
Висновок Шило.pdf
10 грудня 2019 18:30
Інформація про зразки.pdf
10 грудня 2019 18:30
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 18:30
Довкілля.pdf
10 грудня 2019 18:30
Наявність працівників.pdf
10 грудня 2019 18:30
Лист-гарнтія ст.17.pdf
10 грудня 2019 18:30
Довідка Субпідрядника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Очікує рішення 485 536,50
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:13

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 09:22
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
12 грудня 2019 09:22
Протокол_відміна торгів.pdf