Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські матеріали
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2019-11-25-000977-b 27974c00d06f4b83b60fdc26456615ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Громадська Лариса Володимирівна

380674088632 rz.iducz@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут державного управління у сфері цивільного захисту
Код ЄДРПОУ: 09511660
Вебсайт: http://www.iducz.mns.gov.ua/
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Київ, Вишгородська 21
Контактна особа: Громадська Лариса Володимирівна
380674088632
rz.iducz@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 23 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" всі учасники повинні вказувати конкретну марку запропонованого товару, яка відповідає реально запропонованим ціновим пропозиціям.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1184 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:56
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На жаль, зміну торгових марок, які вказані в специфікації не допускаємо.Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, незалежно від того чи є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх тендерних пропозицій здійснюється на однакових підставах. Зміна статусу платника ПДВ вже в процесі закупівлі також не є підставою відступати від вимог ч. 4 ст. 36 Закону. Таким чином, договір про закупівлю в будь-якому випадку необхідно укладати за ціною яка дорівнює тендерній пропозиції переможця за результатами аукціону. Згідно вимог ст. 37 Закону договір укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону є нікчемним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО" 23 222,10
UAH з ПДВ
23 222,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:04
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:50
НАКАЗ.pdf
29 листопада 2019 11:50
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
29 листопада 2019 11:50
Лист-ліцензія.pdf
29 листопада 2019 11:50
Статут 2.pdf
29 листопада 2019 11:50
Лист про якість товару.pdf
29 листопада 2019 11:50
Лист право підпису.pdf
29 листопада 2019 11:50
Лист контакти.pdf
29 листопада 2019 11:50
Статут 1.pdf
29 листопада 2019 11:50
Лист-довідка про корупцію.pdf
29 листопада 2019 11:50
ПДВ.pdf
29 листопада 2019 11:50
ВИПИСКА З ДЕРЖ.РЕЄСТРУ.pdf
29 листопада 2019 11:50
ПРОТОКОЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
Переможець 23 222,10
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:07

Документи

02 грудня 2019 14:07
Рішення.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
23 222,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2019 14:07
Рішення.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір АСВ.pdf укладений
13 грудня 2019 09:36