Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Долинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43314923 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, пр. Незалежності,12 |
Контактна особа: |
Пеляк Уляна Левківна +380347728093 peliaky_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 16:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 16:41 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 13:32 |
Очікувана вартість: | 3 209 127,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 091,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за постачання електричної енергії здійснюється Споживачем на підставі наданого рахунку Постачальником та підписаного Сторонами акту приймання-передачі електричної енергії на оплату протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання вищезазначених документів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 16:37 |
Тендерна документація_електроенергія 2020.doc |
25 листопада 2019 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2019 16:37 |
Тендерна документація_електроенергія 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. В закладах та установах освіти Долинської ОТГ відсутня автоматизована система комерційного обліку електроенергії.
2. Розподіл в ціну не враховується.
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до умов пункту 3 розділу 2 «Інші документи» Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати:
«Для платників ПДВ:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ».
У складі пропозиції Учасника ТОВ "ЕНЕРГУМ" подано витяг з реєстру платників ПДВ № 1826584501759.
Звертаємо увагу Замовника, що датою формування Витягу зазначено 20.11.2018 року, в той же час датою реєстрації платником податку на додану вартість вказано 01.01.2019.
За інформацію з відкритих джерел за самостiйним рiшенням контролюючого органу було анульовано реєстрацію платником ПДВ ТОВ "ЕНЕРГУМ" з 29.08.2018 у зв'язку з вiдсутнiстю поставок та ненадання декларацiй останнім.
Зазначене, ставить під сумнів достовірність наданого ТОВ "ЕНЕРГУМ" витягу з реєстру платників ПДВ № 1826584501759.
2. Відповідно до умов пункту 2 розділу 2 «Інші документи» Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати:
«Відомості про учасника за встановленою формою:
Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”.
1. Повна та скорочена назва учасника:
2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб):
3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника:
4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.):
5. Організаційно-правова форма:
6. Форма власності:
7. Юридична адреса:
8. Поштова адреса:
9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник.».
У складі пропозиції Учасника ТОВ "ЕНЕРГУМ" подано інформаційну довідку про учасника (відомості про учасника), яка не містить всієї інформації, яка вимагалась тендерною документацією Замовника, зокрема відсутні відомості щодо назви документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб); Місця та дати проведення державної реєстрації учасника; Статусу учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.)
Отже, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на вимоги тендерної документації та чинного законодавства України, надання документів тендерної пропозиції з недоліками в її оформленні має наслідком їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам документації.
Виходячи з викладеного вище, просимо прийняти обґрунтоване рішення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГУМ» та відхилити пропозицію вказаного Учасника, як таку що не відповідає всім умовам тендерної документації.
1. Свідоцтво платника ПДВ зареєстроване від 01.01.2019 є чинним на дату подання пропозиції.
2. Відсутність в довідці «Відомість про учасника» даних про документ, що підтверджує затвердження Статуту юридичної особи Учасника повідомляємо наступне:
- інформація про назву документу яким затверджено Статут учасника зазначено в скан-копії Статуту Учасника та містить інформацію про дату та назву документу затвердження Статуту, а саме «Рішенням одноособового учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГУМ» №1 від 23 липня 2019року». Місце реєстрації та дату зазначено в довідці «Тендерна пропозиція» а саме 26.12.2014р. Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація.
Статус Учасника подано у Інформаційній довідці про учасника, а саме «Торгівля електроенергією», що не суперечить умовам тендерної документації «Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.)»
Відповідно до розділу Тендерної документації 3.2. Формальні (несуттєві) помилки …такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Замовник має право не відхиляти пропозицію Учасника у зв’язку з зазначенням неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника.
- Виходячи з наведеного ми не вбачаємо підстав та необхідності відхиляти тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергум»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-03-000013 ● 62c93ebd1bf748fea7afe128a5b36976
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2020 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2020 №1
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.01.2020 №1
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-25-000956-c 25.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Отримавши електронний варіант довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів ТОВ «ЕНЕРГУМ», Ми перевірили її справжність на офіційному сайті Державної фіскальної служби https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit, та встановили, що ТОВ «ЕНЕРГУМ» немає заборгованості зі сплати податків та зборів, чим дотрималося вимог ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, відсутність на завантаженому документі відбитку печатки не нівелює його зміст, та дрібні помилки, безпосередньо оформлення даного документу, можна віднести до неформальних помилок. Абзацом першим пункту 7 Порядку видачі довідок про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів передбачено, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, видається у паперовому або електронному вигляді. Заяву в електронній формі подають через приватну (особисту) частину Електронного кабінету (ЕК). Вхід у приватну частину (особистий кабінет) ЕК можливий тільки після ідентифікації особи з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Крім того, відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити пропозицію учасника, якщо той має заборгованість з податків і зборів, тобто відхилення тендерної пропозиції є правом а не обов’язком Замовника. З огляду на наведене не вбачається підстав для висновку, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2020-01-30 13:07:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
1 914 779,11
UAH з ПДВ
|
1 846 908,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
1 989 658,74
UAH з ПДВ
|
1 847 907,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
2 081 491,12
UAH з ПДВ
|
1 847 908,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Переможець |
1 846 908,73
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:56
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 09:33
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 09:30
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 10:14
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 17:30
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 14:07
|
Додаткова угода 1 .pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 11:28
|
Договір | укладений |
30 грудня 2019 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 26/12/2019-3.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 26/12/2019-3.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 26/12/2019-3.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 28.05.2020 року № 557-16/2020 «Про утворення бухгалтерії та введення посади головного бухгалтера в Долинському ліцеї №6 «Європейський» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 22522,82 гривні (двадцять дві тисячі п'ятсот двадцять дві гривні 82 копійки) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 26/12/2019-3.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару У зв'язку із коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 26/12/2019-3.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю у разі затримки фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/12/2019-3.1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |