Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання витратних та інших матеріалів до комп'ютерної техніки та оргтехніки), придбання активного мережевого та телекомунікаційного обладнання(Запчастини та комплектуючі)
Очікувана вартість
511 246,00 UAH
UA-2019-11-25-000745-b 613580fd9c3f4f838df67e4e8ed6c461
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Терещенко

+380938113904
+380442808451
oleksandr.tereshchenko@nssmc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Код ЄДРПОУ: 37956207
Вебсайт: http://www.nssmc.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Контактна особа: Олександр Терещенко
+380938113904,+380442808451
oleksandr.tereshchenko@nssmc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 10:42
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 10:42
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:50
Очікувана вартість: 511 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 337,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
765 штука
Придбання витратних та інших матеріалів до комп'ютерної техніки та оргтехніки), придбання активного мережевого та телекомунікаційного обладнання(Запчастини та комплектуючі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київ, м.Київ, вул.Московська 8, корп.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:11
2. Додаток_1_КВАЛІФІКАЦІЙНІ_КРИТЕРІЇ.doc
25 листопада 2019 11:11
Додаток_3_ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ_ПК_компл_849-1.doc
25 листопада 2019 11:11
3. Додаток_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.doc
25 листопада 2019 11:11
ТД_код_30230000-0_Комп’ютерне_обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 12:00
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 3 до тендерної документації мінімальним вимогам та характеристикам до предмету закупівлі. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборі, інших обов’язкових, платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович 510 509,00
UAH з ПДВ
510 509,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОМЛ" 511 000,00
UAH з ПДВ
511 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 18:05
2 нед МВС.pdf
17 грудня 2019 18:05
4 нед ДФС скан.pdf
17 грудня 2019 18:05
0 сопро лист подпись.pdf
17 грудня 2019 18:05
1 нед_корруп.pdf
17 грудня 2019 18:05
3 нед_банкр.pdf
17 грудня 2019 18:05
1576598336145_Довідка.zip
11 грудня 2019 00:27
8 паспорт Нед.pdf
11 грудня 2019 00:27
10 тех вимоги подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
16-2 договор подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
12 серв центр подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
4 стаття 17 подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
15 пояснення подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
5 инфа подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
3 аналог дог подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
1 мат тех - 2 подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
7 идент код Нед.pdf
11 грудня 2019 00:27
6-2 Витяг ФОП.pdf
11 грудня 2019 00:27
2 персонал подпись.pdf
11 грудня 2019 00:27
11 авториз.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 20:27
опис(1).pdf
10 грудня 2019 20:27
6. !B0BCB_ .pdf
10 грудня 2019 20:27
8. 0_07_ 5@V9_ .pdf
10 грудня 2019 20:27
8. VH5==O_ .pdf
10 грудня 2019 20:27
2234_191210162646_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович

ТОВ "ОМЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович
#3194023578
Переможець 510 509,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович
#3194023578
510 509,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:16
ДУ запчастини та комплектуучі.jpeg зміни до договору
26 грудня 2019 12:14
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:01
Договір Запчастини та комплектуючі.PDF укладений
24 грудня 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 24 Додатку 1 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 149/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 510 509,00
UAH