Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морозильна скриня
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000690-b 7a0189db0c8e4f4a9e7f60cf2e836d18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мандзюк

+380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:31
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Морозильна скриня типу М 400 Z або еквівалент (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16603, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. Космонавтів, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:03
Вимоги до предмета закупівлі.doc
25 листопада 2019 11:03
ДОГОВІР проект.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 12:00
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі допускаються всі торгові марки. Еквівалентність товару повинна бути підтверджена документально. До участі допускаються всі учасники, пропозиція ПОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-25-000690-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Старий Олексiй Дмитрович", Код ЄДРПОУ:3091107614
Дата подання: 04 грудня 2019 12:22
Невідповідність технічним вимогам.
У технічних характеристиках потрібний обсяг 404 л. учасник ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" запропонував Морозильна скриню 358л .Що є набагато менше технічним вимогам замовника. Прошу не розглядати запропоновану пропозицію і перейти до наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 08:29
Технічні характеристики запропонованого товару учасником ТОВ "ОСВ Трейдинг", а саме морозильної скрині JUKA M400Z, відповідають технічним характеристикам, оголошеним до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 13 887,96
UAH з ПДВ
12 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 14 500,00
UAH з ПДВ
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 15 456,00
UAH з ПДВ
15 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 10:12
Вимоги.pdf
02 грудня 2019 10:12
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 09:23
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
02 грудня 2019 09:23
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
02 грудня 2019 09:23
ДОВІДКА документи (1).pdf
02 грудня 2019 09:23
ДОВІДКА документи.pdf
02 грудня 2019 09:23
ПАСПОРТ 1.pdf
02 грудня 2019 09:23
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
02 грудня 2019 09:23
ПАСПОРТ 12,13.pdf
02 грудня 2019 09:23
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
02 грудня 2019 09:23
ИНН код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 12 598,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 09:02

Документи

05 грудня 2019 09:02
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:01
Рішення_скриня.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
12 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 09:02
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:01
Рішення_скриня.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 14:08
Договір на мороз. скриню..pdf укладений
12 грудня 2019 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 598,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 099,67 UAH)