Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Філе куряче
Очікувана вартість
3 175 300,00 UAH
UA-2019-11-25-000486-c ● cf34df8837834fc99623614ddf1f6450
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Проскурня Іван Миколайович +380512343137 combinat05475854@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 13:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 13:46 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 3 175 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 753,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31753 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28100 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
05475, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 10:23 |
Зміни до ТД 1.docx | |
02 грудня 2019 10:23 |
додаток 3_характеристики товару.docx | |
02 грудня 2019 10:23 |
додаток 1 (ст. 16).doc | |
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 6.docx | |
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 5_пропозиція.docx | |
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 4_проект договору.docx | |
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 2 (ст. 17).doc | |
25 листопада 2019 13:42 |
ТД курятина.docx |
02 грудня 2019 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2019 10:23 |
Зміни до ТД 1.docx
|
|||
02 грудня 2019 10:23 |
додаток 3_характеристики товару.docx
|
|||
02 грудня 2019 10:23 |
додаток 1 (ст. 16).doc
|
|||
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 6.docx
|
|||
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 5_пропозиція.docx
|
|||
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 4_проект договору.docx
|
|||
25 листопада 2019 13:42 |
додаток 2 (ст. 17).doc
|
|||
25 листопада 2019 13:42 |
ТД курятина.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-25-000486-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 30 листопада 2019 10:14
Виключення дискимінаційних вимог.
Тендерною документацією вимагається від учасників надати копію сертифікату ISO 22000 міжнародного стандарту пов'язаного з безпекою харчових продуктів.
Звертає Вашу Увагу на те, що отримання такого сертифікату не є обов'язковим згідно законодавства Ураїни. зокрема ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником).
Окрім того отримання сертифікату займає тривалий час, довший ніж строк для подання тендерних пропозицій, що унеможливлює участь у торгах підприємств, які на момент оголошення закупівлі такого сертифікату не мали.
Враховуючи викладене вимагаю виключити з тендерної документації вищевказану вимогу, як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Звертає Вашу Увагу на те, що отримання такого сертифікату не є обов'язковим згідно законодавства Ураїни. зокрема ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником).
Окрім того отримання сертифікату займає тривалий час, довший ніж строк для подання тендерних пропозицій, що унеможливлює участь у торгах підприємств, які на момент оголошення закупівлі такого сертифікату не мали.
Враховуючи викладене вимагаю виключити з тендерної документації вищевказану вимогу, як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2019 10:40
Вашу вимогу враховано. Внесено відповідних змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-25-000486-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 16 грудня 2019 14:01
Невідповідність тендерної пропозиції.
1. ФОП Гусєв В.А. не надав копію документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт та ін.), що вимагалося у додатку 2 до ТД.
2. У довідці про наявність обладнання та МТБ (файл "3") учасник зазначив складське приміщення. Разом з цим у листі-повідомленні щодо експлуатаційного дозволу (файл "5") учасник зазначив, що не має такого дозволу у зв'язку з тим, що не здійснює виробництво/зберігання харчових продуктів тваринного походження. Вказане свідчить про невиконання учасником вимоги п. 3 додатку 3 до ТД.
Розгорнути
Згорнути
2. У довідці про наявність обладнання та МТБ (файл "3") учасник зазначив складське приміщення. Разом з цим у листі-повідомленні щодо експлуатаційного дозволу (файл "5") учасник зазначив, що не має такого дозволу у зв'язку з тим, що не здійснює виробництво/зберігання харчових продуктів тваринного походження. Вказане свідчить про невиконання учасником вимоги п. 3 додатку 3 до ТД.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГУСЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
2 063 945,00
UAH з ПДВ
|
2 063 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
3 146 076,00
UAH з ПДВ
|
3 146 076,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" |
3 175 000,00
UAH з ПДВ
|
3 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГУСЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
" #3694902959 |
Відхилено |
2 063 945,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 09:02
|
ТОВ "Ю.КЕЙ" #37912699 |
Переможець |
3 146 076,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ (філе куряче).PDF | зміни до договору |
10 листопада 2020 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 11:00
|
Договір поставки.PDF | укладений |
08 січня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 08/01/2020/3 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни у бік зменьшення |
Номер договору про закупівлю: | 08/01/2020/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |