Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери ( в комплекті) та ноутбуки
Очікувана вартість
997 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000298-b ● 1804903f5b154ec8a7541636a47d8422
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба якості освіти України |
Код ЄДРПОУ: | 41896851 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , місто Київ обл., Київ, вулиця Ісаакяна, будинок 18 |
Контактна особа: |
Струк Володимир 380966078500 174213@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 997 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Персональні комп'ютери( в комплекті) - 4 шт.
Ноутбуки - 40 шт.
Ноутбуки - 40 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, місто Київ, Київ, Ісаакяна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 10:06 |
ТД НОУТБУКИ ПК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 26 листопада 2019 07:57
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:38
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, замовник буде розглядати еквіваленти товару, характеристики якого не гірше тих, що зазначені в технічних вимогах. Cистемні блоки на базі процесору AMD будуть розглядатись за умови, що характеристики будуть не гірше тих, що зазначені в технічних вимогах.
Так, замовник буде розглядати еквіваленти товару, характеристики якого не гірше тих, що зазначені в технічних вимогах. Cистемні блоки на базі процесору AMD будуть розглядатись за умови, що характеристики будуть не гірше тих, що зазначені в технічних вимогах.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 12:13
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1)Звертаємо Вашу увагу, що абзацом 10 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника» до тендерної документації Замовником чітко вказано, що «У разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
2)Звертаємо Вашу увагу, що абзацом 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника» до тендерної документації вже встановлено таку вимогу, а саме: Учасник вказує конкретного виробника, модель запропонованого обладнання.
3) До участі у закупівлі допускаються всі суб'єкти господарювання, в т.ч. і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ.. Пропозиції фізичних осіб підприємців, не платників ПДВ, розглядаються за ціною, заявленою учасником без ПДВ (якщо ФОП не є платником ПДВ). Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Дякуємо за співпрацю.
1)Звертаємо Вашу увагу, що абзацом 10 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника» до тендерної документації Замовником чітко вказано, що «У разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
2)Звертаємо Вашу увагу, що абзацом 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність вимогам замовника» до тендерної документації вже встановлено таку вимогу, а саме: Учасник вказує конкретного виробника, модель запропонованого обладнання.
3) До участі у закупівлі допускаються всі суб'єкти господарювання, в т.ч. і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ.. Пропозиції фізичних осіб підприємців, не платників ПДВ, розглядаються за ціною, заявленою учасником без ПДВ (якщо ФОП не є платником ПДВ). Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Дякуємо за співпрацю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
763 200,00
UAH з ПДВ
|
698 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
758 664,00
UAH з ПДВ
|
708 727,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
886 596,96
UAH з ПДВ
|
718 697,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
756 353,76
UAH з ПДВ
|
746 383,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
838 000,00
UAH з ПДВ
|
838 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
698 760,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 11:59
|
Договір.pdf | укладений |
24 грудня 2019 11:57
|