Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок, монітор, БФУ, ноутбук
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000253-a fd128b3dc5fa47f7b58f1c3ad501e7e6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:57
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:57
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


Необхідні умови вказані у документах закупівлі

ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Системний блок, монітор, БФУ, ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:47
необхідні умови 314.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 11:55
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не допускаємо моделі, які відрізняються від торгових марок обо моделей.

Спроби застосовувати при розгляді пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. Якщо замовник буде оцінювати учасників за різними критеріями, то це призведе до дискримінації учасників з різними статусами платника ПДВ. Встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – не допустимо!(Журнал «РАДНИК у сфері державних закупівель» №7 2017р.) Якщо відхилити не платника ПДВ з економічно вигідною ціною це порушить основні принципи публічних закупівель визначені статею3 Закону України «Про публічні закупівлі.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 39 156,00
UAH з ПДВ
39 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 48 888,00
UAH з ПДВ
48 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 10:18
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 10:18
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

29 листопада 2019 16:13
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:12
довідка про наявність мтб.pdf
29 листопада 2019 16:12
довідка про право підпису.pdf
29 листопада 2019 16:11
сертифікація ПК.pdf
29 листопада 2019 16:11
сертифікація_1.pdf
29 листопада 2019 16:10
ст.17.pdf
29 листопада 2019 16:10
технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 16:10
установчі документи.pdf
29 листопада 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 39 156,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 10:17

Документи

06 грудня 2019 10:17
Вибір переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
39 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 10:17
Вибір переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:24
ЗВІТ 345-19.docx укладений
24 грудня 2019 13:23