Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручка гелева, стержень гелевий, олівець графітний, гумка, коректор, антистеплер, степлер №10, степлер №24, скоби №10, скоби №24, скріпки металеві, блок паперовий 90мм*90мм*900 арк, маркер текстовий (набір), штемпельна фарба, календар перкедний, шило канцелярське, гумка для грошей, папір А4 кольоровий, точилка для олівців, лоток пластиковий для паперів, біндери металеві
Очікувана вартість
10 598,00 UAH
UA-2019-11-25-000155-b c4796930fecf436ba18ad4c6a3074e3b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Войчук

+380666261649 kolkyv4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42255369
Вебсайт: https://court.gov.ua/sud4802/
Місцезнаходження: 43016, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10
Контактна особа: Вадим Войчук
+380666261649
kolkyv4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:36
Очікувана вартість: 10 598,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Ручка гелева - 140 шт., стержень гелевий - 140 шт., олівець графітний - 140 шт., гумка для олівця - 50 шт., коректор - 20 шт., антистеплер 5 шт., степлер №10 - 8 шт., степлер №24 - 4 шт., скоби №10 - 60 шт., скоби №24 - 60 шт., скріпки металеві - 60 шт., блок паперовий 90мм*90мм*900 арк. - 10 шт., маркер текстовий (набір) - 12 шт., штемпельна фарба - 20 шт., календар перекидний - 5 шт., шило канцелярське - 10 шт., гумка для грошей - 2 уп., папір А4 кольоровий - 250 арк.- 1 пач., точилка для олівців - 30 шт., лоток пластиковий для паперів, горизонтальний - 15 шт. лоток пластиковий для паперів вертикальний - 6 шт., біндери металеві 3 см. - 50 шт., та біндери металеві 5 см. - 50 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
888 штука
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 27 листопада 2019 09:48
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:37
прохання дати роз'яснення, в технічних вимогах на деякі позиції у вас зазначені торгові марки товари, чи можна пропонувати повний аналог товару інших виробників, який відповідатиме технічним характеристикам, зазначеним у документації
Відповідь: Всі товари в пропозиції Учасника до даної закупівлі повинні повністю відповідати технічним вимогам Замовника в тому числі це стосується і торгових марок, назви виробника та іншої інформації, яка зазначена в Додатку №1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 5 990,00
UAH з ПДВ
5 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 6 586,38
UAH з ПДВ
5 844,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 7 955,76
UAH з ПДВ
7 955,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:57
ОЦП Логвинюк ВВ.pdf
03 грудня 2019 10:54
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:53
паспорт.pdf
03 грудня 2019 10:53
ідентифікаційний код.pdf
03 грудня 2019 10:53
Витяг.pdf
03 грудня 2019 10:53
Витяг з реєстру.pdf
03 грудня 2019 10:53
Виписка.pdf
03 грудня 2019 10:53
ЦП Логвинюк ВВ.pdf
03 грудня 2019 10:53
Лист згода.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 15:10
11(7)_copy.pdf
02 грудня 2019 15:10
Лист-згода_copy.pdf
02 грудня 2019 15:10
Підписант.pdf
02 грудня 2019 15:10
витяг.PDF
02 грудня 2019 15:10
витяг пдв.PDF
02 грудня 2019 15:10
Свідоцтво2.JPG
02 грудня 2019 15:10
Свдоцтво1.JPG
02 грудня 2019 15:10
ЄДРПОУ 1.JPG

Публічні документи

04 грудня 2019 09:58
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:54
договір (4).pdf
04 грудня 2019 09:54
10. захист перс.даних (11).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3302719614
Переможець 5 790,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3302719614
5 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Скан Договір від 16.12.2019 року.pdf укладений
16 грудня 2019 16:09