Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (яловичина, свинина, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча)
Очікувана вартість
418 000,00 UAH
UA-2019-11-25-000068-b 8477ee470dd6420aab4b5cb10c59cbb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Василенко

+380968544075 cabinet.2byx@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОБРИНЕЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 06688167
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець, вулиця Каштанова, будинок 2
Контактна особа: Ірина Василенко
+380968544075
cabinet.2byx@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2019 08:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 09:20
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 09:20
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:42
Очікувана вартість: 418 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 кілограм
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Каштанова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1050 кілограм
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Каштанова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1100 кілограм
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Каштанова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
940 кілограм
Стегно куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Каштанова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
525 кілограм
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Каштанова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 08:49
Проект договору.docx
25 листопада 2019 08:49
ТД м'ясо Бобринець 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обовязковість НАССР
Дата подання: 27 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 28 листопада 2019 15:12
Шановний Замовнику, 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до цього закону всі оператори ринку харчових продуктів мають 3 роки, щоб впровадити систему керування безпекою харчових продуктів НАССР (аналіз ризиків і контролю критичних точок). Ця робота передбачає кілька етапів, залежно від виду діяльності та розміру підприємства. Перші два етапи стосуються великих підприємств. А до 20 вересня 2019 року систему НАССР оператори ринку повинні в обов’язковому порядку запровадити і на малих виробництвах. Тобто якщо учасник не має сертифікату ІСО він в обовязковому порядку повинен мати програми-передумови ХАСП. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог вищевказаного Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Законом України № 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (ст..20, 21) та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 429 від 17.10.2015 з 20 вересня 2019 року закінчився період коли система безпечності харчової продукції НАССР має бути впроваджена на всіх українських підприємствах. Це стосується й малих потужностей, діяльність яких так або інакше пов’язана з харчовими продуктами.
1. Згідно з Додатком 3 п.3тендерної документації: Товар, що є предметом даної закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ТУ, ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Законів України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-16, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гребенюк Антон Ігорович 308 476,25
UAH з ПДВ
306 338,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 340 353,00
UAH з ПДВ
308 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 367 045,00
UAH з ПДВ
308 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 00:12
довідка мвс
18 грудня 2019 00:12
оновлена цінова
18 грудня 2019 00:12
податкова довідка
09 грудня 2019 21:37
Електронний підпис
09 грудня 2019 19:39
Мясо тендер.rar

Публічні документи

09 грудня 2019 08:49
Електронний підпис
08 грудня 2019 20:35
цінова.pdf
08 грудня 2019 20:35
тех специфікація.pdf
08 грудня 2019 20:35
ст.16. мат тех база.pdf
08 грудня 2019 20:35
ст.16 працівники.pdf
08 грудня 2019 20:35
погодження договору.pdf
08 грудня 2019 20:35
Лист гарантія санкції.pdf
08 грудня 2019 20:35
копія витягу платника.pdf
08 грудня 2019 20:35
довідка стаття 17.pdf
08 грудня 2019 20:35
дезінфекція + акти.pdf
08 грудня 2019 20:35
витяг пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гребенюк Антон Ігорович

ТОВ Валекс КО

ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гребенюк Антон Ігорович
#3328800518
Переможець 306 338,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гребенюк Антон Ігорович
#3328800518
306 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:05
мясо.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 13:25
додаткова №1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 13:04
договір 1.PDF зміни до договору
21 січня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:58
Договір №1.PDF укладений
03 січня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з запровадженням міжнародного номера банківського рахунку (UBAN) в Україні на момент підписання рахунки не було відкрито. Вноситься уточнююча інформація стосовно реквізитів
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на підставі довідки головного розпорядника коштів від 27.08.2020р. №63.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 766,06
UAH