Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання ноутбука
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2019-11-23-000158-b 8b6203cda8e54116a77a883588979c28
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Старкова

+380930534915 osn_ushakova@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ "ВУЛИЧНИЙ КОМІТЕТ "ВУЛИЦЬ АДМІРАЛА УШАКОВА, ВІЙСЬКОВА, МАРШАЛЬСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 41857220
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Адмірала Ушакова, 31
Контактна особа: Наталія Старкова
+380930534915
osn_ushakova@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 19 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тип: Ноутбук
Діагональ екрану: 15.6 " 1920×1080; Тип матриці: IPS; Процесор: Intel Core i5 8250U; Об'єм оперативної пам'яті: 8 ГБ; Тип накопичувача: HDD+SSD; Windows 10 Pro
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Придбання ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Адмірала Ушакова, 31, 03083, Київ, Україна, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Перерахування коштів Виконавцю здійснюється протягом 2019 року за наявності видаткової накладної та відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок (відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 25 листопада 2019 10:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються тільки ті моделі, усі харктеристики яких відповідають вказаним характеристикам в п. 2.1 файл "Тендерна документація".
Участь ФОП дозволяється. Якщо ціна без ПДВ то вона є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 18 920,00
UAH з ПДВ
18 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 15:34
ЦІНОВа пропозиція Ноут.pdf
28 листопада 2019 15:34
Тех. хар. ноут.pdf
28 листопада 2019 15:34
довідка про несертифікацію.pdf
28 листопада 2019 15:34
Установчі док.(підпис).pdf
28 листопада 2019 15:34
Аналог.дог. відгук.pdf
28 листопада 2019 15:34
Довідка без печатки.pdf
28 листопада 2019 15:34
Відомості ФОП Виничук.pdf
28 листопада 2019 15:34
Довідки для кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 18 920,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:39

Документи

29 листопада 2019 14:26
рішення ноут.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
18 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 14:26
рішення ноут.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
doc00004920191217224535.pdf укладений
17 грудня 2019 22:55