Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – Лампи розжарення, лампи світлодіодні; Лот 2 – Лампа ультрафіолетового світла бактерицидна
Очікувана вартість
14 600,00 UAH
UA-2019-11-23-000093-b ac895c07d7454534a0e28e32cb29054f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Какадьор

+380936245821
+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25
Контактна особа: Марина Какадьор
+380936245821,+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 14 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Детальна інформація у документації закупівель, що ддаться.

Тендерна документація

23 листопада 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2019 14:40
Оголошення лампи розжарення, бактерицидні лампи..doc
23 листопада 2019 13:40
ОУД_ТоварР.doc
23 листопада 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2019 14:40
Оголошення лампи розжарення, бактерицидні лампи..doc
23 листопада 2019 13:40
Оголошення лампи розжарення, бактерицидні лампи..doc
23 листопада 2019 13:40
ОУД_ТоварР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточніть будь ласка
Дата подання: 23 листопада 2019 14:01
Дата відповіді: 23 листопада 2019 14:39
Уточніть будь ласка, по технічним параметрам , ресурс роботи ламп PHILIPS TUV 30 не нижче 9000 годин, а у вас написано 8000.
Відповідь: Доброго дня. Ресурс роботи не менше 8000 годин. Відповідні зміни будуть внемені в документацію закупівель.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Лампи розжарення, лампи світлодіодні
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 2 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 measures.name.symbol
Лампи розжарення, лампи світлодіодні (4 найменування згідно з документацією закупівель)
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Дата доставки: 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 25 листопада 2019 14:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.1.9 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі (порівняльну характеристику). Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), передбачено, що учасник закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Таким чином, будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала пропозицію, є учасником закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п. 1.1.8 документації закупівель учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Виходячи з наведеного вище, визначена при поданні пропозиції ціна товару є остаточною і з метою дотримання принципу недискримінації вважається такою, що включає ПДВ (за наявності). Форма тендерної пропозиції наведена у документації закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 1 980,00
UAH з ПДВ
1 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
Відхилено 1 980,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 13:25

Документи

29 листопада 2019 13:25
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:24
рішення_50.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій