Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3)
Очікувана вартість
992 968,00 UAH
UA-2019-11-22-003809-b d883474f02fa42a0b55a315372c0e5a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
Код ЄДРПОУ: 33290649
Місцезнаходження: 61140, Україна , Харківська обл., Харків, пров.Золотий, 4
Контактна особа: Олег Толстіков
+380577253029
olegtolstikov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:16
Очікувана вартість: 992 968,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 718,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Постачальника по мірі надходження коштів з місцевого бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань, після підписання Сторонами видаткової накладної
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 одиниця
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Постачальника по мірі надходження коштів з місцевого бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань, після підписання Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразок товару
Дата подання: 25 листопада 2019 18:47
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:26
Вимога зазначена у Додатку № 1 до тендерної документації щодо «надання зразка запропонованої продукції» є такою, що суперечить нормам чинного законодавства про закупівлі. Оскільки зразок не є частиною тендерної пропозиції Замовник не має права відхилити пропозицію Учасника на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі . Просимо виключити дану вимгу з тендерної документації і з Додатку № 1
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого питання, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Нереальний строк для виконання
Дата подання: 25 листопада 2019 18:48
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:45
Чому Замовник зазначає строк для поставки товару протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника але не пізніше 24.12.2019 року.? Умова може бути виконана лише тим Учасником у якого уже є дані контейнери на вкладі.
Відповідь: В зв"язку з тим, що закупівля проводиться за бюджетні кошти та через органи державного казначейства, підприємство не має можливості переносити строк поставки товару на більш довший строк.
Поверхня контейнера
Дата подання: 25 листопада 2019 18:51
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:46
Просимо пояснити, що мається на увазі під вимогою зазначеною у Додатку № 1, а саме «Гладка поверхня верхньої частини передньої стінки корпусу контейнера».
Відповідь: Для надання інформації про підприємство - надавача послуг, на контейнері має бути місце для розміщення цієї інформації. Приблизний вигляд додано у відповіді на Вимогу.
гладка поверхня
Дата подання: 25 листопада 2019 18:53
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:48
Чому Замовник зазначає специфічну вимогу щодо поверхні верхньої частини контейнера та передньої стінки. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Для надання інформації про підприємство - надавача послуг, на контейнері має бути місце для розміщення цієї інформації. Приблизний вигляд додано у відповіді на Вимогу. Дана вимома ніяким чином не створює дискримінацій для інших Учасників торгів, та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Нумерація контейнерів
Дата подання: 28 листопада 2019 16:24
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:30
У зв'язку з стисненим терміном поставки і відповідно строком виготовлення товару, можливо уточнити в якій частині контейнера планується нанесення нумерації і якого розміру і виду, приклад 001, 0001 00001 ...
Відповідь: Доброго дня. Деталі розміщення нумерації узгоджуються з замовником під час підписання договору на поставку.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003809-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 25 листопада 2019 18:49
Обґрунтувати вимогу
Потенційний Учасник вимагає документально обґрунтувати вимогу визначену у Додатку № 1, що « Строк поставки товару протягом 3 (трьох)
робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника але не пізніше 24.12.2019 року ».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:44
В зв"язку з тим, що закупівля проводиться за бюджетні кошти та через органи державного казначейства, підприємство не має можливості переносити строк поставки товару на більш довший строк.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003809-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 25 листопада 2019 18:50
відміна торгів
Вимога опис/4000 знаків



Потенційний Учасник вимагає документально обґрунтувати вимогу визначену у Додатку № 1, що « Строк поставки товару протягом 3 (трьох)
робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника але не пізніше 24.12.2019 року ».
Потенційний Учасник вимагає відмінити торги, по причині відсутності документального обґрунтування можливості виконання вимоги, яка визначена у Додатку № 1 , що « товару протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника але не пізніше 24.12.2019 року ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:43
В зв"язку з тим, що закупівля проводиться за бюджетні кошти та через органи державного казначейства, підприємство не має можливості переносити строк поставки товару на більш довший строк.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003809-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 25 листопада 2019 18:51
Обгрунтування вимоги
Потенційний Учасник на підставі п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі, вимагає документально обґрунтувати вимогу визначену у Додатку № 1 « Гладка поверхня верхньої частини передньої стінки корпусу контейнера .»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:38
Для надання інформації про підприємство - надавача послуг, на контейнері має бути місце для розміщення цієї інформації. Приблизний вигляд додаємо
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003809-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 25 листопада 2019 18:52
Відміна торгів
Потенційний Учасник на підставі п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі, вимагає відмінити торги, по причині відсутності обґрунтування вимоги, яка визначена у Додатку № 1 щодо «Гладка поверхня верхньої частини передньої стінки корпусу контейнера .»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 10:37
Для надання інформації про підприємство - надавача послуг, на контейнері має бути місце для розміщення цієї інформації. Приблизний вигляд додаємо.
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003809-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 29 листопада 2019 10:53
Внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2019-11-22-003809-b, на закупівлю товару Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, а саме вилучити з умов тендерної документації дискримінаційні вимоги
Потенційний Учасник має намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів з закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2019-11-22-003809-b, назва предмету закупівлі: Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3), що була оприлюднена 22 листопада 2019 року тендерним комітетом Комунального підприємства «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» (далі – Замовник).
Строк прийому пропозицій з 22 листопада 2019 року до 9 грудня 2019 року.
Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26 листопада 2019 року (зі змінами) (далі – Тендерна документація).

Одним із основних принципів проведення публічних закупівель – є недискримінація учасників, згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
У відповідності до ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Потенційним Учасником було здійснено ретельний аналіз тендерної документації з додатками і виявлено дискримінаційні вимоги, що штучно зменшують коло потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з чим, вважаємо необхідним звернутись з вимогою про внесення змін до Тендерної документації.

Щодо підстав подання вимоги на обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.

Предметом закупівлі є контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м3. Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору твердих побутових відходів), об’єм (1,1 м3) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку.
Тобто, здійснюючи закупівлю товару Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів.
Потенційний Учасник пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право потенційного Учасника брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками.
Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 1 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить наступні дискримінаційні вимоги.

1. Пунктом 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлена технічна вимога: Додаткові подвійні ребра жорсткості корпусу на кожній стінці: мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою.
Так, вважаємо за необхідне зазначити, що самі по собі ребра жорсткості не виконують ніякого функціонального навантаження та їх наявність ніяким чином не впливає на якість і функціональне призначення предмету закупівлі, на його міцність та витривалість. Вони виконують лише одну функцію – естетичну.

Замовником не доведено, що наявність додаткових подвійних ребер жорсткості на кожній стінці контейнера та мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою є необхідною характеристикою, без якої контейнер неможливо експлуатувати за призначенням. Крім цього дана вимога не міститься ні у стандарті EN 840-3, ні у ДСТУ 8476:2015, на які посилається Замовник у технічних вимогах. Вказана вимога описує заздалегідь визначену Замовником конструкцію. А самостійно розширюючи технічні вимоги Замовник встановлює не рівні умови для Учасників, які пропонують контейнери в межах встановлених ДСТУ 8476:2015 та EN 840-3 проте з технічними характеристиками іншими ніж ті які деталізував Замовник. Пояснюємо, що стандартом EN 840-3 на які посилається Замовник не містять вимоги стосовно додаткових подвійних ребер жорсткості на корпусі контейнера з кожній стінці, більше того вони взагалі не містять вимоги щодо ребер жорсткості. Неважливо чи буде контейнер 1100л мати ребра жорсткості чи ні, стандарт дозволяє виробнику на свій розсуд вирішувати дане питання, тому можна контейнери 1100л з 4-ма, 6-ма, з 7-ма ребрами жорсткості на стінці та кришці контейнера або без таких. Іншими словами якщо контейнери 1100л будуть витримувати навантаження то вони між собою будуть еквівалентні. Тому контейнери 1100л які плануємо пропонуємо ми, відповідають стандартом EN 840-3 та загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015, але не будуть відповідати вимозі в частині: стосовно додаткових подвійних ребер жорсткості на кожній стінці: з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою. Оскільки, про необхідність виготовлення контейнера із ребрами жорсткості чи без них виробники визначають самостійно. Тому в будь якому випадку зазначивши що контейнер повинен мати таку технічну характеристику, Замовник порушує ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки Учасник(виробник), який виготовляє контейнер без вказаної технічної характеристики не зможе відповідати вимогам Замовника, який передбачає закупівлю контейнера взагалі без ребер жорсткості і т.д

Таким чином, вважаємо за необхідне виключити з п. 2Додатку № 1 до Тендерної документації: «Додаткові подвійні ребра жорсткості корпусу на кожній стінці: мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою».

2. П. 7 Додатку № 5 до Тендерної документації щодо технічних характеристик, які вимагаються Замовником встановлена вимога кольору: темно-зелений.
Дана вимога є відверто дискримінаційною, вказує на можливість участі у закупівлі лише певних учасників, що пропонують контейнери лише темно-зеленого кольору. Це значно звужує коло учасників закупівлі. Тим паче дана вимога прямо вказує на потрібність Замовника у контейнерах тільки певного виробника, який має у асортименті контейнери бажаного темно-зеленого кольору. Вважаємо за необхідне зазначити, що колір виконує лише естетичну функцію, однак це ніяким чином не впливає на якість та функціональність товару.
Крім того, із врахуванням вищезазначеної вимоги (п. 2 Додатку № 1) вбачається явна орієнтованість Замовника на певного виробника товару.

Вважаємо за необхідне виключити п. 7 Додатку № 2 до Тендерної документації: «Колір: темно-зелений ».

Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки обмежує коло учасників.

У зв’язку з цим, вимоги Комунальної установи «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», що зазначені у Тендерній документації по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-11-22-003809-b, максимально знижують коло потенційних Учасників торгів, що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів.
Зазначені вимоги, що дискримінують Учасників торгів, обмежують їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах.
У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.

Згідно із ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо протягом трьох днів робочих днів з дня оприлюднення не буде оприлюднено роз’яснення та не приведено Тендерну документацію до процедури відкритих торгів UA-2019-11-22-003809-b, на закупівлю товару: Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску у відповідність до чинного законодавства України, потенційний Учасник буде вимушене звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та до органів державного фінансового контролю.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:

1. Внести зміни до Тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2019-11-22-003809-b, на закупівлю товару Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, а саме вилучити з умов тендерної документації дискримінаційні вимоги:
- з п.2 Додатку № 1 Тендерної документації: «Додаткові подвійні ребра жорсткості корпусу на кожній стінці: мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою»;
- з п. 7 Додатку № 1 Тендерної документації: «Колір: темно-зелений».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2019 16:50
Тендерною документацією на закупівлю Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3), що була оприлюднена Комунальним підприємствогм «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, при цьому такі технічні характеристики не містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі. Учасники, які бажать брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі пластикових контейнерів мають право запропонувати замовнику еквівалент, або товар з кращими технічними характеристиками. Тендерна документація розроблена у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Замовник не посилається на стандарт EN 840-3 в Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації на закупівлю «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3)» та в тендерній документації в цілому , як зазначено у Вашій вимозі. Перевірте будь-ласка Додаток І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та всю тендерну документацію ще раз.
Зазначаємо, що ребра жорсткості виконують підсилюючу функцію при перенавантаженні контейнеру та їх наявність впливає на якість і експлуатаційний термін предмету закупівлі, на його міцність та витривалість. Наявність додаткових ребер жорсткості на стінці контейнера, які мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою - є необхідною характеристикою, без якої контейнер неможливо експлуатувати протягом тривалого часу (15-24 місяці), за призначенням в умовах того, що вищезазначені вироби використовуються при наданні послуг населенню м. Харкова та Замовник не може контролювати та гарантувати наповнення контейнеру до тої маси (Загальна вантажопідйомність 490 кг), що не дає змогу спецавтотранспорту Замовника зламати виріб через його перевантаженість під час підйому.
Комунальним підприємством «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» експлуатуються контейнери з наявними ребрами жорсткості, котрі в умовах експлуатації близько двох років, не потребували додаткових грошових вкладень Замовника при їх експлуатації. (витрати на ремонт, технічне обслуговування, стійкість до перенавантаження, тощо.), що в свою чергу дозволяє КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» економити бюджетні кошти. Крім того, як Вами зазначено « контейнери 1100л які пропонуємо ми, відповідають стандартом EN 840-3 та загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015, але не будуть відповідати вимозі в частині: стосовно додаткових подвійних ребер жорсткості на кожній стінці: з підсилюючими ребрами жорсткості з отбортовкою. Оскільки, про необхідність виготовлення контейнера із ребрами жорсткості чи без них виробники визначають самостійно».
Стосовно кольору контейнеру (Темно-зелений), зазначаємо наступне, з метою уніфікації виробів, які вже експлуатуються Комунальним підприємством «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» в м. Харків, Замовником, оскільки це має суттєве ергономічне та естетичне значення у діяльності підприємства, прийнято рішення щодо придбання контейнерів, які мають схожий колір для нових виробів, на які Замовником оприлюднено процедуру закупівлі « Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)» з ідентифікатором закупівлі UA-2019-11-22-003809-b.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
До того ж, надаємо Вам інформацію, з сайту prom.ua (пром.юа) щодо наявності (приблизний перелік) в Україні постачальників та/або виробників Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, в конструкції яких, передбачено ребра жорсткості корпусу, колір та інші параметри встановлені Замовником.
https://litpolmebel.com/uk/smittyevi-kontejneri-na-1100-l/788-plastikovij-kontejner-dlya-smittya-sulo-na-1100-l.html
https://eurocontainer.com.ua/#cont1100
https://ssk-market.com.ua/catalog/musornye-konteynery/plastikovye-musornye-konteynery-na-1100-l/musornyy-konteyner-dlya-tbo-1100-l-zelenyy-germaniya/
https://kiev.prom.ua/p21696580-musornyj-kontejner-1100.html
http://vsmeco.com.ua/#katalog
https://stzahid.com/g12503261-kontejnery-dlya-musora
https://ecoway.ua/kontejner-plastykovyj-1100-l-z-ploskoyu-kryshkoyu/
Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару». Тому Замовник встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, жодних дискримінаційних вимог та звуження кола постачальників (з урахуванням наданої інформації лише з одного сайту prom.ua (пром.юа) про наявність постачальників та/або виробників) даною тендерною документацією не передбачено.
Дії Замовника жодним чином не порушують вимог частини четвертої статті 22 та статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», також не порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003809-b.c6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 18 грудня 2019 17:32
Відміна процедури відкритих торгів
Відміна процедури відкритих торгів
Скасована
Дата: 21 грудня 2019 15:43
Причина: Отримання вичерпної відповіді наданої Замовником
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2019 09:43
Шановне ТОВ «Альта Логістік Україна», у відповідь на 1-й пункт Вашій Вимоги «Щодо підтвердження виконання аналогічного договору», зазначаємо наступне:
Тендерну документацію розроблено у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Предметом закупівлі є «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3)», код згідно ДК 021:2015 – 44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску).
До складу вищезазначеного коду класифікатора входить продукція, зазначена Учасником ТОВ «Сучасні вантажівки», в якості прикладу виконання аналогічного договору з ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» за договором № 3647-0000066 від 07.02.2019р.
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску:
Код CPV Опис
44611000-6 Цистерни
44612000-3 Балони для скрапленого газу
44613000-0 Великогабаритні контейнери
44614000-7 Діжки
44615000-4 Посудини високого тиску
44616000-1 Бочки
44617000-8 Коробки
44618000-5 Легкі контейнери, корки, кришки контейнерів, чани та кришки
44619000-2 Інші контейнери

Тому Учасником ТОВ «Сучасні вантажівки» цілком підтверджено факт виконання аналогічного договору поставки у відповідності до вимог тендерної документації, не зважаючи на об’єм від 660 л, 770 л та 1100 л, як вказано в Вашій Вимозі.
Крім того, Замовником додатково, під час проведення кваліфікації Учасника ТОВ «Сучасні вантажівки», у відповідності до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою підтвердженням інформації, наданої учасником, на адресу ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», було направлено запит, щодо підтвердження інформації про виконання аналогічного договору з ТОВ «Сучасні вантажівки». Відповідь отримана від ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» - додатково підтверджує факт здійснення поставки Контейнерів пластикових об’ємом 1100 л (1,1 м3), що в свою чергу підтверджує відповідність вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасника ТОВ «Сучасні вантажівки», що в свою чергу підтверджує факт виконання аналогічного договору.

У відповідь на 2-й пункт Вашій Вимоги: Зазначаємо, що п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, що Учасник поданням своєї тендерної пропозиції, зокрема, погоджується з переліком документів, їх змістом та порядком їх надання у разі визначення його переможцем (у відповідності з п.2. розділу VОцінка тендерної пропозиції цієї документації). Жодних довідок, надання інформації, таблиць, тощо, з цього питання тендерною документацією на закупівлю «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3)» не встановлено.
Зокрема, п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (стор. 7-8 документації) ПЕРЕДБАЧЕНО :
Поданням своєї тендерної пропозиції учасник:
- зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації;
- підтверджує відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 та частині 7 сьомій статті 28 Закону;
- погоджується з переліком документів, їх змістом та порядком їх надання у разі визнанням його переможцем (у відповідності з пунктом 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції цієї документації);
- підтверджує, що він та його пропозиція не підпадає під дію рішення/-нь Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене/-ні в дію відповідним/-ми указом/-ами Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Учасники – нерезиденти, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у торгах, виконання інших вимог тендерної документації, подають (на відповідному етапі) інформацію (документи), за формами, що передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.
П. 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» (стор. 10-12 документації) ПЕРЕДБАЧЕНО подання документів для переможця торгів:
2.1. Переможець торгів (у разі, якщо він скористався правом на пониження ціни (приведеної ціни) за результатами проведеного аукціону) у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в паперовому вигляді інформацію (документ/-и), що була змінена під час проведення електронного аукціону.
Датою отримання замовником такої інформації вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі).
Неотримання замовником такої інформації (документу/-ів), у строк, визначений даним пунктом буде розцінене як відмова переможця від укладання договору.
У разі, якщо така інформація (документи/-ів), отримана Замовником не підтверджує ціну, оголошену результатами аукціону такі дії Переможця будуть розцінені Замовником як відмова переможця від укладання договору
У разі, якщо розрахунок не підтверджує відповідність технічним вимогам (технічного завдання), які визначені тендерною документацію та/або вимогам до самого розрахунку такі дії Переможця будуть розцінені Замовником як відмова переможця від укладання договору.
2.2. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в паперовому вигляді документи* або через електронну систему закупівель (завантажити) в електронному**** вигляді документи (у форматі PDF), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме:
а) довідку/-и (оригінал/-и або нотаріально завірену/-і копію/-ї, що виданий в паперовому вигляді, або скан-копію/ї з оригіналу/ів (наданий замовнику (завантажений) через електронну систему закупівель у форматі PDF), або оригінал/и в електронному**** вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного підпису видана/-і не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) надану/-і відповідним органом виконавчої влади (ГУМВС або УМВС України або Національною поліцією тощо) щодо:
- відсутності судимості у особи, яка є керівником учасника;
- відсутності судимості у службової (посадової) особи учасника, яка підписала документи пропозиції;
- відсутності судимості у особи, що уповноважена представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі;
б) інформацію про наявність або відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (оригінал або копію документа, що виданий в паперовому вигляді у порядку, встановленому чинним законодавством, чинного на дату його надання замовнику або його копію завірену Учасником, або скан-копію з оригіналу документа (наданий замовнику (завантажений) через електронну систему закупівель у форматі PDF), або оригінал в електронному**** вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного підпису, надану відповідним органом виконавчої влади, чинного на дату його отримання замовником);
в)**, *** документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (у вигляді копії такої програми) та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (у вигляді копії/-й документу/-ів або витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них);
г) довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону.
Датою отримання замовником таких документів вважається:
- у паперовому вигляді (п. «а» - оригінал/-и та/або нотаріально завірену/-і копію/-ї; п. «б» – оригінал та/або його копію; п. «в» – у вигляді копії/-й; п. «г» - оригінал) - дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів;
- в електронному**** вигляді (п. «а», п. «б» - скан-копія/ї з оригіналу/ів (наданий замовнику (завантажений) через електронну систему закупівель у форматі PDF), або оригінал/и в електронному**** вигляді з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного підпису) – дата завантаження файлу/-ів через електронну систему закупівель.
2.3. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в паперовому вигляді інформацію щодо екологічно-соціальної політики Учасника (за формою, яка наведена у Додатку V-в до тендерної документації).
Датою отримання замовником такої інформації вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі).
Неотримання замовником інформацію щодо екологічно-соціальної політики Учасника у строк, визначений даним пунктом, буде розцінене як відмова переможця від укладання договору.
2.4. До укладання договору переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику завірені копії документів (ліцензія та/або дозвіл, тощо), які підтверджують провадження такого виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Датою отримання замовником таких документів вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів.
Неотримання замовником таких документів у строк, визначений даним пунктом, буде розцінене як відмова переможця від укладання договору.
На підставі вищезазначеного, Замовнику не зрозуміло, яку Довідку повинен був надати Учасник на підтвердження інформації вказаній в Вашій вимозі, якщо жодної довідки, інформації, таблиць з пунктів, вказаних в Вашій вимозі не передбачено для надання будь-якої інформації на стадії кваліфікації Учасника.

У відповідь на 3 пункт Вашій Вимоги: Зазначаємо, що відповідно до п. 1. Ст. 44 «Значний правочин» Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» із змінами та доповненнями передбачено: «Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини)». Отже, виходячи з вищенаведеного, Законом встановлено можливість для підприємств встановлювати таку вимогу в своїх Статутах, та аж ніяк не обов’язок. П. 2. Ст. 44 «Значний правочин» Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» із змінами та доповненнями передбачено: « Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства». П. 3 ст. 46 «Схвалення значного правочину та правочину із заінтересованістю» Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю» із змінами та доповненнями передбачено: «До відносин щодо схвалення значного правочину застосовується також правило абзацу другого частини третьої статті 92 Цивільного кодексу України»., а саме: «Орган або особа, яка відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступає від її імені, зобов'язана діяти в інтересах юридичної особи, добросовісно і розумно та не перевищувати своїх повноважень».
Статут ТОВ «Сучасні вантажівки» (редакція від 14.02.2019 року, завірено та проведено його державну реєстрацію 15.02.2019 р. ) не містить жодних обмежень для виконавчого органу (директора товариства) на укладання будь-яких правочинів.
Зважаючи на те, що:
- Сума закупівлі становить – до 1 млн. грн.;
- станом на дату останньої фінансової звітності сума чистих активів ТОВ «Сучасні вантажівки» становить більше 50 млн. грн. (дані з відкритих державних реєстрів).
- Статут товариства не містить жодних заборон на укладання директором будь-яких правочинів, Згода на укладання правочину від учасників товариства не потрібна. Повноваження підписанта підтверджено в повному обсязі та підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником у тендерній документації.

Єдине обмеження в статуті щодо підписання директором угод, визначено в п. 9.4. Статуту ТОВ «Сучасні вантажівки», а саме: «вчиняє (підписує) будь-які правочини, КРІМ ПРАВОЧИНІВ НА ВІДЧУДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ ТА НЕРУХОМОГО МАЙНА, ОТРИМАННЯ ПОЗИК, КРЕДИТІВ У БАНКАХ ТА ІНШИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВАХ, ДОГОВОРІВ ПОРУКИ ТА ЗАСТАВИ, які директор підписує після отримання попереднього погодження Загальних зборів учасників Товариства. ».

Так, в Замовника виникає питання, яким чином Учасник ТОВ «Сучасні вантажівки», повинен був ще довести повноваження уповноваженої особи, якщо інше не передбачено Статутом та Законом на який ТОВ «Альта Логістік Україна» посилалось ?
Виходячі з вищенаведеного, Замовник ніяким чином не порушив ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями. Дії Замовника жодним чином не порушують вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Документи

26 листопада 2019 10:38
IMG_20191122_152802.jpg

Документи

26 листопада 2019 10:37
IMG_20191122_152802.jpg

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 17:32
вимога 1343.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 606 690,00
UAH з ПДВ
606 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 652 050,00
UAH з ПДВ
652 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 992 250,00
UAH з ПДВ
992 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірне підприємство "АвтоМАЗ-Україна" 992 655,00
UAH з ПДВ
992 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 22:23
sign.p7s
08 грудня 2019 22:22
Технічне завдання.pdf
08 грудня 2019 22:22
реєстр.pdf
08 грудня 2019 22:22
ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ІНШІЕ.pdf
08 грудня 2019 22:22
ст 17.pdf
08 грудня 2019 22:22
Фотозображення.pdf
08 грудня 2019 22:22
стаття 16.pdf
08 грудня 2019 22:22
Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2019 22:22
Договір.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:23
sign.p7s
09 грудня 2019 09:19
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 09:19
Ст 17.pdf
09 грудня 2019 09:19
Розрахунок вартості.pdf
09 грудня 2019 09:19
Лист розяснення.pdf
09 грудня 2019 09:19
Захист довкілля.pdf
09 грудня 2019 09:19
Довідка мат тех база.pdf
09 грудня 2019 09:19
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2019 09:19
Витяг з протоколу.pdf
09 грудня 2019 09:19
Статут.pdf
09 грудня 2019 09:19
СТАТУТ копія.pdf
09 грудня 2019 09:19
Сертифікати.pdf
09 грудня 2019 09:19
Дотатки мат тех база.pdf
09 грудня 2019 09:19
Додатки мат тех база 2.pdf
09 грудня 2019 09:19
Аналог Миколаїв.pdf
09 грудня 2019 09:19
Аналог КП Комунальник.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 15:10
sign.p7s
06 грудня 2019 18:39
sign.p7s
06 грудня 2019 18:36
технічна частина.pdf
06 грудня 2019 18:36
цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
Відхилено 606 690,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:51
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 652 050,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:07
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 992 250,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
992 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 грудня 2019 10:47
Договір Т-12 19 від 23.12.2019..pdf укладений
23 грудня 2019 10:45
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 08:59
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 10:09
Додаткова угода №1 до дог. Т-12 19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.2. розділу V. Поставка товарів викласти в наступній редакції: «Місце поставки товару: Україна, відповідно до документації». 2. Пункт 11.3 розділу XI. «Інші умови» видалити.
Номер договору про закупівлю: Т-12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 992 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 165 375,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку