Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтери (Лот 1 - багатофункціональні принтери, Лот 2 - багатофункціональні принтери)
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2019-11-22-003788-b 986f7acb66b94c7692aa3d5b181c06af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Капшук

+380502394077 buhotgmash@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді і спорту Машівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42395100
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 93
Контактна особа: Вікторія Капшук
+380502394077
buhotgmash@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 23:00
Очікувана вартість: 38 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

22 листопада 2019 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 20:23
Проект договору.docx
22 листопада 2019 20:23
Тендерна документація.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: багатофункціональні принтери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 107,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 грудня 2019 15:47
Закінчення: 09 грудня 2019 16:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
багатофункціональні принтери
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, смт. Машівка, вул. Незалежності, 93
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 28 листопада 2019 18:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитанням повідомляє наступне:
Умовами тендерної документації передбачається надання пропозиції на товари, які є еквівалентними в розрізі встановлених технічних вимог предмета закупівлі та його найменувань.
На виконання умов тендерної документації усі зацікавлені учасники повинні надавати у складі тендерної пропозиції оферти, у відповідності до встановленої форми у додатку 6 тендерної документації. У таблиці 2 додатку 6 тендерної документації наводиться вигляд таблиці в якій учасники повинні зазначати інформацію про товару, зокрема найменування товару, який пропонується та ціну за одиницю (без ПДВ). Замовником встановлено, що у порожніх графах із назвою «найменування товару, який пропонується» учасником за відповідним найменуванням предмета закупівлі зазначається назва товару (торгова назва) із зазначенням моделі та марки, у відповідності до його специфіки та з урахуванням технічних вимог предмета закупівлі.
З метою деталізованого ідентифікування та пересвідчення запропонованого учасниками товару відносно відповідності встановлених технічних вимог, додатком 5 тендерної документації встановлено умови надання такої інформації у складі тендерної пропозиції учасника.
До участі у закупівлі допускаються усі пропозиції від фізичних осіб-підприємців, у тому числі неплатників податку на додану вартість. Подані пропозиції за ціновими критеріями оцінюються за поданою формою «Пропозиція» встановленою тендерною документацією. Замовником ні в якому разі не додається до загальної ціни пропозиції суму вартості ПДВ в розмірі 20%.
У пункті 1 частини V тендерної документації визначено методику оцінки пропозиції учасників, які перебуваються на різних системах оподаткування.
До того, замовником тендерною документацією встановлено форму оферти, в якій учасник повинен вірно заповнити дані, які будуть свідчити про включення або відсутність податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 20 790,00
UAH з ПДВ
20 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 21 120,00
UAH з ПДВ
21 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 09:18
Електронний підпис
11 грудня 2019 09:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 грудня 2019 09:16
ДОГОВОР МФУ.docx
07 грудня 2019 20:36
Електронний підпис
07 грудня 2019 20:32
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 грудня 2019 20:32
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА БФП.pdf
07 грудня 2019 20:32
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА БФП.pdf
07 грудня 2019 20:32
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 18:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 21:39
Додаток 5.pdf
06 грудня 2019 21:39
Довідка.pdf
06 грудня 2019 21:39
Epson ВИСНОВОК.pdf
06 грудня 2019 21:39
Лист-згода.pdf
06 грудня 2019 21:39
Epson ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 21:39
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 20 790,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 18:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
20 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:16
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:07
Договір.pdf укладений
21 грудня 2019 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII зменшити суму договору на 26280,00 грн. та викласти п 3.1 Договору в такій редакції: 3.1 Вартість цього договору становить 10980,00 грн. (десять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок) у т. ч. ПДВ 1830,00 грн. 2. Викласти специфікацію до Договору № 364 від 21.12.2019р. (Додаток № 1) в такій редакції.
Номер договору про закупівлю: 364
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)