Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
принтери (Лот 1 - багатофункціональні принтери, Лот 2 - багатофункціональні принтери)
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2019-11-22-003788-b ● 986f7acb66b94c7692aa3d5b181c06af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді і спорту Машівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42395100 |
Місцезнаходження: | 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 93 |
Контактна особа: |
Вікторія Капшук +380502394077 buhotgmash@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 20:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 38 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
22 листопада 2019 20:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 20:23 |
Проект договору.docx | |
22 листопада 2019 20:23 |
Тендерна документація.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | багатофункціональні принтери |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 21 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 107,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3 шт
багатофункціональні принтери
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39400, Україна, Полтавська область, смт. Машівка, вул. Незалежності, 93
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 28 листопада 2019 18:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитанням повідомляє наступне:
Умовами тендерної документації передбачається надання пропозиції на товари, які є еквівалентними в розрізі встановлених технічних вимог предмета закупівлі та його найменувань.
На виконання умов тендерної документації усі зацікавлені учасники повинні надавати у складі тендерної пропозиції оферти, у відповідності до встановленої форми у додатку 6 тендерної документації. У таблиці 2 додатку 6 тендерної документації наводиться вигляд таблиці в якій учасники повинні зазначати інформацію про товару, зокрема найменування товару, який пропонується та ціну за одиницю (без ПДВ). Замовником встановлено, що у порожніх графах із назвою «найменування товару, який пропонується» учасником за відповідним найменуванням предмета закупівлі зазначається назва товару (торгова назва) із зазначенням моделі та марки, у відповідності до його специфіки та з урахуванням технічних вимог предмета закупівлі.
З метою деталізованого ідентифікування та пересвідчення запропонованого учасниками товару відносно відповідності встановлених технічних вимог, додатком 5 тендерної документації встановлено умови надання такої інформації у складі тендерної пропозиції учасника.
До участі у закупівлі допускаються усі пропозиції від фізичних осіб-підприємців, у тому числі неплатників податку на додану вартість. Подані пропозиції за ціновими критеріями оцінюються за поданою формою «Пропозиція» встановленою тендерною документацією. Замовником ні в якому разі не додається до загальної ціни пропозиції суму вартості ПДВ в розмірі 20%.
У пункті 1 частини V тендерної документації визначено методику оцінки пропозиції учасників, які перебуваються на різних системах оподаткування.
До того, замовником тендерною документацією встановлено форму оферти, в якій учасник повинен вірно заповнити дані, які будуть свідчити про включення або відсутність податку на додану вартість.
Умовами тендерної документації передбачається надання пропозиції на товари, які є еквівалентними в розрізі встановлених технічних вимог предмета закупівлі та його найменувань.
На виконання умов тендерної документації усі зацікавлені учасники повинні надавати у складі тендерної пропозиції оферти, у відповідності до встановленої форми у додатку 6 тендерної документації. У таблиці 2 додатку 6 тендерної документації наводиться вигляд таблиці в якій учасники повинні зазначати інформацію про товару, зокрема найменування товару, який пропонується та ціну за одиницю (без ПДВ). Замовником встановлено, що у порожніх графах із назвою «найменування товару, який пропонується» учасником за відповідним найменуванням предмета закупівлі зазначається назва товару (торгова назва) із зазначенням моделі та марки, у відповідності до його специфіки та з урахуванням технічних вимог предмета закупівлі.
З метою деталізованого ідентифікування та пересвідчення запропонованого учасниками товару відносно відповідності встановлених технічних вимог, додатком 5 тендерної документації встановлено умови надання такої інформації у складі тендерної пропозиції учасника.
До участі у закупівлі допускаються усі пропозиції від фізичних осіб-підприємців, у тому числі неплатників податку на додану вартість. Подані пропозиції за ціновими критеріями оцінюються за поданою формою «Пропозиція» встановленою тендерною документацією. Замовником ні в якому разі не додається до загальної ціни пропозиції суму вартості ПДВ в розмірі 20%.
У пункті 1 частини V тендерної документації визначено методику оцінки пропозиції учасників, які перебуваються на різних системах оподаткування.
До того, замовником тендерною документацією встановлено форму оферти, в якій учасник повинен вірно заповнити дані, які будуть свідчити про включення або відсутність податку на додану вартість.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
20 790,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 18:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 16:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:07
|
Договір.pdf | укладений |
21 грудня 2019 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII зменшити суму договору на 26280,00 грн. та викласти п 3.1 Договору в такій редакції: 3.1 Вартість цього договору становить 10980,00 грн. (десять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок) у т. ч. ПДВ 1830,00 грн. 2. Викласти специфікацію до Договору № 364 від 21.12.2019р. (Додаток № 1) в такій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |