Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Код НК 024:2019: 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, нестерильні; 47172 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, нестеильний; 47173 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудренниє; 59096 Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні; 60951 Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 47179 Рукавички хірургічні з латексу гевеї, опудренниє))
Очікувана вартість
485 272,00 UAH
UA-2019-11-22-003656-b 94ec1e5d752446a68657c8f2045a7ed6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 485 272,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

22 листопада 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 18:15
проект договору Рукавички (1).doc
22 листопада 2019 18:15
ТД Рукавички (8).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003656-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38571763
Дата подання: 13 грудня 2019 16:28
Вимога переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТМН-ГРУП УКРАЇНА"
Шановний Замовнику!
Просимо взяти до уваги, що під час підготування тендерної пропозиції нами була допущена механічна описка в одному з документів, а саме в проекті договору згідно Додатку 4, надано зразок проекту договору згідно Додатку 4 попередньої тендерної документації Замовника по відміненій закупівлі згідно ідентифікатора UA-2019-08-08-000709-a.
Ми, ТОВ "ТМН-ГРУП УКРАЇНА", повністю погоджуємося з новою редакцією проекту договору згідно Додатку 4 до тендерної документації та висловлюємо готовність до підписання договору.
Просимо вважати допущену помилку механічною опискою, та не відхиляти нашу пропозицію відповідно до пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції згідно з тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 14:51
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця»

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Код НК 024:2019: 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, нестерильні; 60951 Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 47179 Рукавички хірургічні з латексу гевеї, опудренниє)) для клінічних лікарень на залізничному транспорті м. Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 143 142,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 715,71 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 грудня 2019 15:16
Закінчення: 10 грудня 2019 16:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

550 пар
Код НК 024:2019: 60951 Рукавички хірургічні латексні неприпудрені стерильні,
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
6950 пар
Код НК 024:2019: 47179 Рукавички хірургічні латексні припудрені стерильні,
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
34750 пар
Код НК 024:2019: 56286 Рукавички оглядові нітрилові неприпудрені нестерильні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі ХVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем, але не раніше реєстрації податкової накладної, та на підставі виставленого рахунку-фактури. (Даний підпункт застосовується, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно Податкового кодексу України). Оплата за кожну поставлену партію Товару по цьому Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА" 92 533,60
UAH з ПДВ
79 444,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 106 293,50
UAH з ПДВ
92 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОВМЕД-УКРАЇНА 102 142,20
UAH з ПДВ
102 142,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТАФАРМ" 79 822,00
UAH з ПДВ
75 991,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІГАР" 80 040,82
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКОМ-УКРАЇНА" 81 145,50
UAH з ПДВ
78 202,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 94 394,50
UAH з ПДВ
94 394,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" 103 573,86
UAH з ПДВ
91 426,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:26
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:28
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:18
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:17
Протокол_зборiв__№2.pdf
06 грудня 2019 13:17
Наказ_про_призначення.pdf
06 грудня 2019 13:17
Додаток 6 лист-згода.pdf
06 грудня 2019 13:17
100-6 Довідка ст.17.pdf
06 грудня 2019 13:17
100-10 Проект договору.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 18:09
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:08
Цінова пропозиція лот1.pdf
06 грудня 2019 18:08
Технічна частина лот1.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
07 грудня 2019 16:02
03 Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2019 16:02
02 Технічна частина(1).pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
16 грудня 2019 18:32
ст.17 п2,3,8.pdf
16 грудня 2019 18:22
довідка мвс від 30.11.19.pdf
16 грудня 2019 18:22
довідка ДФС 16.12.pdf
12 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 19:11
Електронний підпис
10 грудня 2019 23:56
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:29
Електронний підпис
08 грудня 2019 20:27
ТП лот1.pdf
08 грудня 2019 20:16
05 додаток 5.pdf
08 грудня 2019 20:16
04 технічна частина.pdf
08 грудня 2019 20:16
02 забезпечення ТП.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:29
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:49
Лот 1.rar

Публічні документи

09 грудня 2019 09:41
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:36
Сертифікат Нітрил 1106.pdf
09 грудня 2019 09:36
Статут 2019.pdf
09 грудня 2019 09:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 грудня 2019 09:36
проект договору.doc.pdf
09 грудня 2019 09:36
Наказ.pdf
09 грудня 2019 09:36
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2019 09:36
Виписка.pdf
09 грудня 2019 09:36
Цінова пропозиція лот1.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 16:51
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:51
акцепт UA-2019-11-22-003656-b.pdf
06 грудня 2019 10:29
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:12
ТЧ_p101-163.pdf
06 грудня 2019 10:12
ТЧ_p001-100.pdf
06 грудня 2019 10:12
ЦП.pdf
06 грудня 2019 10:12
КЧ_p151-181.pdf
06 грудня 2019 10:12
КЧ_p101-150.pdf
06 грудня 2019 10:12
КЧ_p051-100.pdf
06 грудня 2019 10:12
КЧ_p001-050.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 00:56
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:02
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:01
5. Проект договору.pdf
08 грудня 2019 23:01
3. Технічна частина.pdf
08 грудня 2019 23:01
1. Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2019 19:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ТОВ ТОВМЕД-УКРАЇНА

ТОВ "ТЕТАФАРМ"

ТОВ "ІГАР"

ТОВ "МЕДІКОМ-УКРАЇНА"

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТАФАРМ"
#37443639
Переможець 75 991,40
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТАФАРМ"
#37443639
75 991,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 15:25
Дод угода 2 до 102ДБ_19Д-ЦОЗ_ТН-135 (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:18
д.у. 1 дог 101Дб-19Д-ЦОЗ-ТН-135 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:40
ЦОЗ-ТН-135.pdf укладений
24 грудня 2019 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20% суми. Пункт 13.1 викласти в наступній редакції №13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань, до повного виконання їх Сторонами"
Номер договору про закупівлю: 102ДБ/19Д-ЦОЗ/ТН-135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що не перевищує 20% (відсотків) від суми Договору, визначеної в п. 6.1. Договору, а саме на 15 128,73 гривень (п’ятнадцять тисяч сто двадцять вісім грн., сімдесят три коп.) в т. ч. ПДВ (7%): 989,73 грн. (дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 73 коп.) Другий абзац пункту 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору складає 91 120,13 гривень (дев’яносто одна тисяча сто двадцять грн. 13 коп.), в т.ч. ПДВ (7%) 5 961,13 грн. (п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят одна грн. 13 коп.)
Номер договору про закупівлю: 102ДБ/19Д-ЦОЗ/ТН-135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 14 535,75
UAH (в тому числі ПДВ 950,94 UAH)