Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
53 711 757,60 UAH
UA-2019-11-22-003621-b 8c31c3a3b4604c99ac2f14817de53ed8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:11
Очікувана вартість: 53 711 757,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 611 352,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 360 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9000,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Привокзальна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" 53 500 000,00
UAH з ПДВ
53 500 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 50 825 000 Документи
МПП " БМД И КО" 51 015 000,00
UAH з ПДВ
51 015 000,00
UAH з ПДВ
1 51 015 000 Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 13:38
Довідка податкової
18 грудня 2019 17:14
Довідка ГУМВС
05 грудня 2019 08:27
Електронний підпис
05 грудня 2019 08:26
Документи з ЕЦП.zip
05 грудня 2019 08:26
10.Ліцензії.pdf
05 грудня 2019 08:26
9.Довідка банку.pdf
05 грудня 2019 08:26
8.Баланс.pdf
05 грудня 2019 08:26
5.Субпідрядники.pdf
05 грудня 2019 08:26
4.Графік.pdf
05 грудня 2019 08:26
3.Зведена довідка.pdf
05 грудня 2019 08:26
2.Досвід.pdf
05 грудня 2019 08:26
1.Заява-пропозиція.pdf
05 грудня 2019 08:26
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

06 грудня 2019 15:42
10.Ліцензії.pdf
06 грудня 2019 15:42
9.Довідка з банку.pdf
06 грудня 2019 15:42
8.Баланс.pdf
06 грудня 2019 15:42
5.Субпідрядники.pdf
06 грудня 2019 15:42
4.График.pdf
06 грудня 2019 15:42
3.Зведена довідка.pdf
06 грудня 2019 15:42
2.Досвід.pdf
06 грудня 2019 15:42
1.Заява пропозиція.pdf
06 грудня 2019 15:42
0.Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"

МПП " БМД И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
#40176826
Переможець 53 500 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
#40176826
53 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 13:27
ду10 дог142б-19 адмвнбуд.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 09:52
ду 9 від 23.02.2022 дог 142б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 09:52
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 13:54
ду 8 від 15.02.2022 дог 142б-19.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:39
ду 7 від 21.12.2021 дог 142б-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:35
ду 6 від 19.08.2021 дог 142б-19.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 09:35
ду 5 від 18.06.2021 дог142б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
18 червня 2021 15:59
ду 4 від 12.03.2021 дог 142б-19.pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:53
ду_3 від 30.12.2020 до Договору № 142б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:55
ду2 від 24.09.2020 дог 142б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:12
ду1 від 08.04.2020 дог 142б-19 від 27.12.2019.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:16
142б-19 від 27.12.2019.pdf укладений
27 грудня 2019 19:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягу фінансування по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2021. Через оновлення функціоналу майданчику та зміни порядку обчислення ПДВ задля оприлюднення змін до договору щодо подовження строку його дії (порада служби підтримки майданчику Zakupki.prom.ua), Замовник змушений виправити суму договору без ПДВ (з 44 583 333,33 грн. на 44 583 333,34 грн.) застосувавши підставу п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду4 - зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна умов попередньої оплати, зміна р/р Замовника; Ду5- зміна договірної ціни без зміни загальної вартості договору; Ду6 - зміна реквізитів р/р Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 7 від 21.12.2021 дог 142б-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено п. 3.3, 4.2, додаток 3 (змінено обсяг фінансування)
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 8 від 15.02.2022 дог 142б-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено додаток 3 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 9 від 23.02.2022 дог 142б-19 від 27.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.10.1
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML