"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
53 711 757,60 UAH
UA-2019-11-22-003621-b 8c31c3a3b4604c99ac2f14817de53ed8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:11
Очікувана вартість: 53 711 757,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 611 352,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 360 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9000,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Привокзальна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" 53 500 000,00
UAH з ПДВ
53 500 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 50 825 000 Документи
МПП " БМД И КО" 51 015 000,00
UAH з ПДВ
51 015 000,00
UAH з ПДВ
1 51 015 000 Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 13:38
Довідка податкової
18 грудня 2019 17:14
Довідка ГУМВС
05 грудня 2019 08:27
sign.p7s
05 грудня 2019 08:26
Документи з ЕЦП.zip
05 грудня 2019 08:26
10.Ліцензії.pdf
05 грудня 2019 08:26
9.Довідка банку.pdf
05 грудня 2019 08:26
8.Баланс.pdf
05 грудня 2019 08:26
5.Субпідрядники.pdf
05 грудня 2019 08:26
4.Графік.pdf
05 грудня 2019 08:26
3.Зведена довідка.pdf
05 грудня 2019 08:26
2.Досвід.pdf
05 грудня 2019 08:26
1.Заява-пропозиція.pdf
05 грудня 2019 08:26
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

06 грудня 2019 15:42
10.Ліцензії.pdf
06 грудня 2019 15:42
9.Довідка з банку.pdf
06 грудня 2019 15:42
8.Баланс.pdf
06 грудня 2019 15:42
5.Субпідрядники.pdf
06 грудня 2019 15:42
4.График.pdf
06 грудня 2019 15:42
3.Зведена довідка.pdf
06 грудня 2019 15:42
2.Досвід.pdf
06 грудня 2019 15:42
1.Заява пропозиція.pdf
06 грудня 2019 15:42
0.Банківська гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
#40176826
Переможець 53 500 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
#40176826
53 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 20:16
142б-19 від 27.12.2019.pdf укладений
27 грудня 2019 19:43
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2020 14:12
ду1 від 08.04.2020 дог 142б-19 від 27.12.2019.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягу фінансування по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 142 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку