Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

столи
Очікувана вартість
451 100,00 UAH
UA-2019-11-22-003572-b eb7713be4c464ada8e60312eb729448f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 18:30
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:10
Очікувана вартість: 451 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 255,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:41
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
22 листопада 2019 17:41
письмлвий стіл_зведене.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:08
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003572-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 09 грудня 2019 17:36
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника
Повідомляю Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ПП «ПЕРАЛ» було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було дотримано форми тендерної пропозиції, наданої Замовником в Додатку №4 до тендерної документації, зокрема в п. 1. тендерної пропозиції ним було вставлено назву Учасника «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми, ПП «ПЕРАЛ», візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.», яка в жодному розумінні форми тендерної пропозиції там не передбачалася (Замовник не залишав там місце для Заповнення та ніяк, навіть опосередково, не передбачив вписання назви Учасника в нього, тому така зміна форми документу порушує п. 1. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: ««Тендерна пропозиція», складена за формою та змістом, що визначені у Додатку № 4 до тендерної документації» та примітку Додатку №4 до тендерної документації: «Учасник не повинен відступати від даної форми.»;
− в наданій тендерній пропозиції Учасник не вказав конкретну торгову марку або виробника продукції, що є невиконанням вимог п. 4. Примітки Додатку №3 до тендерної документації Замовника: «Учасник в тендерній пропозиції повинен вказати конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що пропонує постачати.»;
− Учасником не було надано документального підтвердження п. 6. Примітки Додатку №3 до тендерної документації Замовника, що є невиконанням вимог п. 6. Примітки Додатку №3 до тендерної документації Замовника: «Весь товар, що пропонується учасником, повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався. Усі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на неоригінальні забороняється (документальне підтвердження)»;
− в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник не вказав загальну чисельність персоналу, що є невиконанням вимог п. 2. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «довідка, складена в довільній формі, що може містити наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді. Учасник може включити додатково до цієї довідки також іншу інформацію, що відноситься до цього тематичного пункту по суті та яку він вважає за потрібне зазначити.»;
− Учасником було надано договір №16/05 від 16.05.2019 року, укладеного з ТОВ «Р.І.М.І.», не в повному обсязі, зокрема в ньому відсутній Додаток №1 «Специфікація», передбачений п. 10.7.1. даного договору, що є неналежним виконанням вимог п. 3. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника: «копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років.».

Враховуючи вищенаведені порушення прошу тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ПП «ПЕРАЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 16:37
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалене рішення її відхилити. Докладніше інформація у файлі, що додається.

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 17:36
Вимога.docx

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПЕРАЛ" 332 064,00
UAH з ПДВ
299 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 361 470,00
UAH з ПДВ
299 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 402 900,00
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма "Гамма"" 450 360,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 352 440,00
UAH з ПДВ
352 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євромедіа Компані 379 873,20
UAH з ПДВ
379 873,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 401 388,00
UAH з ПДВ
401 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 13:48
Dovidka_19343555750050819930.pdf (1).p7s
16 грудня 2019 13:48
Dovidka_19343555750050819930.pdf
05 грудня 2019 15:36
ПЕРАЛ Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 11:30
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:30
що товар новий.pdf
06 грудня 2019 11:30
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 11:30
СЕС школа от 08 05 2019.pdf
06 грудня 2019 11:30
СЕС офиска от 08 05 2019.pdf
06 грудня 2019 11:30
сертификаті ИСО.pdf
06 грудня 2019 11:30
Сертификат.PDF
06 грудня 2019 11:30
Проект договора.pdf
06 грудня 2019 11:30
Про торгівельну марку.pdf
06 грудня 2019 11:30
Наявність працівників.pdf
06 грудня 2019 11:30
Копія СЕС на фурнітуру.pdf
06 грудня 2019 11:30
Копія СЕС на ДСП.pdf
06 грудня 2019 11:30
Довідки по ст 17.pdf
06 грудня 2019 11:30
Довідка про МТБ.pdf
06 грудня 2019 11:30
Довідка про довкілля.pdf
06 грудня 2019 11:30
Гарантія на товар.pdf
06 грудня 2019 11:30
гарантія на матеріали.pdf
06 грудня 2019 11:30
Аналогичний договір 2.pdf
06 грудня 2019 11:30
Аналогичний договір 1.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 17:50
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:50
23 Висновок СЕЕ (клей).pdf
06 грудня 2019 17:50
07 Паспорт.pdf
06 грудня 2019 17:50
01 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 грудня 2019 16:48
цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 16:48
Статут.pdf
06 грудня 2019 16:48
сертифікація.pdf
06 грудня 2019 16:48
Св-во ПДВ.pdf
06 грудня 2019 16:48
довідка про рахунки.pdf
06 грудня 2019 16:48
відомості стаття 17.pdf
06 грудня 2019 16:48
відгук до договору №13.pdf
06 грудня 2019 16:48
витяг з реестру 2018.pdf
06 грудня 2019 16:48
висновки на матеріали.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:40
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:39
4.Інші документи.pdf
06 грудня 2019 14:39
3.Проект договору.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 13:29
Електронний підпис
07 грудня 2019 12:52
2.3. Документи якості.pdf
07 грудня 2019 12:52
9.1. Лист-гарантія.pdf
07 грудня 2019 12:52
9. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПЕРАЛ"

ТОВ Розком

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ПП "Фірма "Гамма""

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ Євромедіа Компані

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПЕРАЛ"
#25405057
Переможець 299 980,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПЕРАЛ"
#25405057
299 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 13:47
К 264 ДУ1 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:34
К 264 ДУ1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:03
К 264.pdf укладений
21 грудня 2019 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: К 264
Договір:
Номер додаткової угоди: К 264 додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: К 264
Договір:
Номер додаткової угоди: К 264 додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 299 974,80
UAH (в тому числі ПДВ 49 995,80 UAH)