Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові обіди
Очікувана вартість
209 409,00 UAH
UA-2019-11-22-003544-b 8d8a6c3bfe524800bfe19dd71656e783
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Зоріна

+380964296447 terzentr2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 20260105
Місцезнаходження: 50089, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Тернівський р-н, вул. Доватора, 1-Б
Контактна особа: Валентина Зоріна
+380964296447
terzentr2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:52
Очікувана вартість: 209 409,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 047,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7140 штука
Готові обіди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Доватора, будинок, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставку товару здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника згідно накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, але не пізніше останнього дня даного місяця. Джерело фінансування закупівлі: Районний бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:34
Додаток 3.docx
22 листопада 2019 17:34
Додаток 1.docx
22 листопада 2019 17:34
Додаток 2.doc
22 листопада 2019 17:34
Додаток 4.doc
22 листопада 2019 17:34
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ" 209 202,00
UAH з ПДВ
209 202,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ 209 409,00
UAH з ПДВ
209 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 17:14
ДПС.pdf
16 грудня 2019 17:04
IMG-bc161278198b012fff9b0ad661837ba1-V.jpg
16 грудня 2019 17:03
IMG-bc161278198b012fff9b0ad661837ba1-V.jpg
06 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:44
копія витягу з ЄДР.pdf
06 грудня 2019 16:44
Додаток 3 підписаний.pdf
06 грудня 2019 16:44
довідка по ст. 17.pdf
06 грудня 2019 16:44
Десятиденне меню.pdf
06 грудня 2019 16:36
довідка про МТБ.pdf
06 грудня 2019 16:36
Копія паспорту.pdf
06 грудня 2019 16:36
Копія Статуту.pdf
06 грудня 2019 16:36
Медичні книжки Копії.pdf
06 грудня 2019 16:36
акти стражеска.pdf
06 грудня 2019 16:36
Рішення + наказ.pdf
06 грудня 2019 16:35
ТЗ підписане.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ"

ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ"
#19130350
Переможець 209 202,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ"
#19130350
209 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:23
Додаткова угода № 4від 13.01.2021.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:31
Додаткова угода №3 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 16:41
доп угода до дог 1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 16:23
доп угода до дог 1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 13:29
Специфікація.pdf укладений
15 червня 2020 13:27
Додаткова угода 30 чол.pdf укладений
15 червня 2020 13:27
Додаткова угода 30 чол.pdf зміни до договору
15 червня 2020 13:19
Специфікація.pdf зміни до договору
15 червня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:54
Договір 1.pdf укладений
02 січня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 50103,00 грн. (п’ятдесят тисяч сто три гривні 00 копійок). Специфікацію (Додаток №1 до Договору № 1 від 02 січня 2020 року) викласти у редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 2. Пункт 4.3. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна сума цього Договору становить 159099,00 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 26516,50 грн. (двадцять шість тисяч п’ятсот шістнадцять гривень 50 копійок)». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору № 1 від 02 січня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 32523,00 грн. (тридцять дві тисячі п’ятсот двадцять три гривні 00 копійок). Специфікацію (Додаток №1 до Договору № 1 від 02 січня 2020 року) викласти у редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 2. Пункт 4.3. Договору викласти в наступній редакції: «4.3. Загальна сума цього Договору становить 126576,00 грн. (сто двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 21096,00 грн. (дванадцять одна тисяча дев’яносто шість гривень 00 копійок)». 3. Всі інші умови Договору № 1 від 02 січня 2020 року залишаються без змін, і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 1 від 02 січня 2020 року, набуває законної сили з моменту підписання її Сторонами та діє на протязі строку дії чинного Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 32523,00 грн. (тридцять дві тисячі п’ятсот двадцять три гривні 00 копійок). Специфікацію (Додаток №1 до Договору № 1 від 02 січня 2020 року) викласти у редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 2. Пункт 4.3. Договору викласти в наступній редакції: «4.3. Загальна сума цього Договору становить 126576,00 грн. (сто двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 21096,00 грн. (дванадцять одна тисяча дев’яносто шість гривень 00 копійок)». 3. Всі інші умови Договору № 1 від 02 січня 2020 року залишаються без змін, і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 1 від 02 січня 2020 року, набуває законної сили з моменту підписання її Сторонами та діє на протязі строку дії чинного Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору до 29 січня 2021 року. Сума договору після внесення змін - 126576,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 4320 шт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної додаткової угоди з усіма змінами становить 142398,00 грн. (сто сорок дві тисячі триста дев’яносто вісім гривень 00 копійок), з ПДВ 23733,00 грн. (двадцять три тисячі сімсот тридцять три гривні 00 копійок). Відповідно до затверджених видатків тимчасового кошторису на січень 2021 року 12,5 відсотків від загальної суми Договору складає 15822,00 грн. (п'ятнадцять тисяч вісімсот двадцять дві гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 2637,00 грн. (дві тисячі шістсот тридцять сім гривень 00 копійок), без ПДВ 13185,00 грн. (тринадцять тисяч сто вісімдесят п’ять гривень 00 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Кількість/обсяг готових обідів з урахуванням змін становить 4860 шт., що викладені в Специфікації (Додаток 1), що додається.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 29 січня 2021
Сума оплати за договором: 142 398,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 733,00 UAH)