Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 17:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 17:28 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 3 568 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 107049 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Порядок сплати страхового платежу визначається сторонами графіком сплати. 10.2.Джерело фінансування - власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 16:31 |
ПРОТОКОЛ-6 затвердж.ЗТД-3.doc | |
04 грудня 2019 16:31 |
ЗТД-3.doc | |
04 грудня 2019 11:57 |
ПРОТОКОЛ-5 затвердж.ЗТД-2.doc | |
04 грудня 2019 11:57 |
ЗТД-2.doc | |
27 листопада 2019 17:46 |
ПРОТОКОЛ-4 затвердж.ЗТД-1.doc | |
27 листопада 2019 17:46 |
ЗТД-1.doc | |
22 листопада 2019 17:24 |
Додаток 1 до договору добровільного страхування на 2020 рік.xls | |
22 листопада 2019 17:24 |
Проект договору добровільного страхування на 2020 рік.doc | |
22 листопада 2019 17:24 |
ТД.doc |
04 грудня 2019 16:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
04 грудня 2019 16:31 |
ПРОТОКОЛ-6 затвердж.ЗТД-3.doc
|
||||||||||||
04 грудня 2019 16:31 |
ЗТД-3.doc
|
||||||||||||
04 грудня 2019 11:57 |
ПРОТОКОЛ-5 затвердж.ЗТД-2.doc
|
||||||||||||
04 грудня 2019 11:57 |
ЗТД-2.doc
|
||||||||||||
27 листопада 2019 17:46 |
ПРОТОКОЛ-4 затвердж.ЗТД-1.doc
|
||||||||||||
27 листопада 2019 17:46 |
ЗТД-1.doc
|
||||||||||||
22 листопада 2019 17:24 |
Додаток 1 до договору добровільного страхування на 2020 рік.xls
|
||||||||||||
22 листопада 2019 17:24 |
Проект договору добровільного страхування на 2020 рік.doc
|
||||||||||||
22 листопада 2019 17:24 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатком №1 договору добровільного страхування цивільної відповідальності
власників наземного транспорту (включаючи відповідальність перевізника) до Додатку 5 тендерної документації передбачений ліміт відповідальності Страховика при експлуатації кожного окремного забезпеченого ТЗ.
На підставі зазначеного зміни до тендерної документації не вносяться.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000050 ● 3a3adee6fae945aa9320876bacc8aa5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
7. UA-2019-11-22-003516-b 22.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-27 13:03:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), яка проводиться КП "Одесміськелектротранс" (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-003516-b), очікуваною вартістю 3 568 300,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Так, Замовник проводить закупівлю послуг за предметом: ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), очікуваною вартістю 3 568 300,00 гривень, розмір надання забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 відсотки, що становить 107 049,00 грн. Тому, стає питання чому Замовник при оголошені закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), очікуваною вартістю 3 568 300,00 гривень, встановив забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 107 051,70 грн?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-27 17:39:01
Пояснення
Для усунення порушення, що допущене Замовником при розрахунку розміру забезпечення тендерної пропозиції в рамках проведення закупівлі Страхові послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 66510000-8 (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-003516-b до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів будуть внесені зміни на підставі ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ СК Гардіан #35417298 |
Переможець |
3 382 575,00
UAH
|
17 грудня 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:37
|
Звіт про виконання договору | укладений |
31 грудня 2020 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:53
|
Договір про закупівлю | укладений |
28 грудня 2019 12:50
|