Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів
Очікувана вартість
3 568 300,00 UAH
UA-2019-11-22-003516-b 81235faa3eba40979042550107761d96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каташинський Олександр Валентинович

+380487175467 kpomet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Каташинський Олександр Валентинович
+380487175467
kpomet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 17:28
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 17:28
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:52
Очікувана вартість: 3 568 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107049 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


більш детально викладено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Порядок сплати страхового платежу визначається сторонами графіком сплати. 10.2.Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 16:31
ПРОТОКОЛ-6 затвердж.ЗТД-3.doc
04 грудня 2019 16:31
ЗТД-3.doc
04 грудня 2019 11:57
ПРОТОКОЛ-5 затвердж.ЗТД-2.doc
04 грудня 2019 11:57
ЗТД-2.doc
27 листопада 2019 17:46
ПРОТОКОЛ-4 затвердж.ЗТД-1.doc
27 листопада 2019 17:46
ЗТД-1.doc
22 листопада 2019 17:24
Додаток 1 до договору добровільного страхування на 2020 рік.xls
22 листопада 2019 17:24
Проект договору добровільного страхування на 2020 рік.doc
22 листопада 2019 17:24
ТД.doc
04 грудня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 16:31
ПРОТОКОЛ-6 затвердж.ЗТД-3.doc
04 грудня 2019 16:31
ЗТД-3.doc
04 грудня 2019 11:57
ПРОТОКОЛ-5 затвердж.ЗТД-2.doc
04 грудня 2019 11:57
ЗТД-2.doc
27 листопада 2019 17:46
ПРОТОКОЛ-4 затвердж.ЗТД-1.doc
27 листопада 2019 17:46
ЗТД-1.doc
22 листопада 2019 17:24
Додаток 1 до договору добровільного страхування на 2020 рік.xls
22 листопада 2019 17:24
Проект договору добровільного страхування на 2020 рік.doc
22 листопада 2019 17:24
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ліміти відповідальності
Дата подання: 22 листопада 2019 17:52
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:29
Проханная визначити ліміт відповідальності (страхова сума) по кожному транспортному засобу та внести відповідні зміни в тендерну документацію. Це є обов'язковою умовою для визначення розміру платежу по добровільному страхуванню відповідальності.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Додатком №1 договору добровільного страхування цивільної відповідальності
власників наземного транспорту (включаючи відповідальність перевізника) до Додатку 5 тендерної документації передбачений ліміт відповідальності Страховика при експлуатації кожного окремного забезпеченого ТЗ.
На підставі зазначеного зміни до тендерної документації не вносяться.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000050 ● 3a3adee6fae945aa9320876bacc8aa5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
7. UA-2019-11-22-003516-b 22.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 13:03:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), яка проводиться КП "Одесміськелектротранс" (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-003516-b), очікуваною вартістю 3 568 300,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Так, Замовник проводить закупівлю послуг за предметом: ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), очікуваною вартістю 3 568 300,00 гривень, розмір надання забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 відсотки, що становить 107 049,00 грн. Тому, стає питання чому Замовник при оголошені закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), очікуваною вартістю 3 568 300,00 гривень, встановив забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 107 051,70 грн?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-27 17:39:01

Пояснення

Для усунення порушення, що допущене Замовником при розрахунку розміру забезпечення тендерної пропозиції в рамках проведення закупівлі Страхові послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 66510000-8 (Добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-003516-b до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів будуть внесені зміни на підставі ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ СК Гардіан 3 382 575,00
UAH
3 382 575,00
UAH
Документи
Страхова компанія "Ю.Ес.Ай" 3 568 300,00
UAH
3 568 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 13:44
Довідка ДПІ.pdf
20 грудня 2019 13:44
Довідка МВС.jpg
13 грудня 2019 13:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 грудня 2019 10:35
12_2 Гарантія 16623.pdf
12 грудня 2019 10:35
12_ ТДВ СК ГАРДІАН_16623_p7s.zip
12 грудня 2019 10:35
9_ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 грудня 2019 10:35
7_4 Довідка підпис.pdf
12 грудня 2019 10:35
7_1 Лист строк Гарантії.pdf
12 грудня 2019 10:35
6_1 Нацкомфін 30 стаття.pdf
12 грудня 2019 10:35
5_7 Довідка ассістанс.pdf
12 грудня 2019 10:35
5_4 Довідка довкілля.pdf
12 грудня 2019 10:35
5_1 Свідоцтво_МТСБУ.jpg
12 грудня 2019 10:35
5_ Ліцензія ЦВ 293884.jpg
12 грудня 2019 10:35
4_4 Наказ призначення.jpg
12 грудня 2019 10:35
4_1 Статут ОПИС.jpg
12 грудня 2019 10:35
4_ Статут 13062019 Скан.pdf
12 грудня 2019 10:35
3_2 Наказ _43-1.pdf
12 грудня 2019 10:35
3_1 АКП.pdf
12 грудня 2019 10:35
3_ Гарантійний лист ст17.pdf
12 грудня 2019 10:35
2_1 Аналогічний договір.pdf
12 грудня 2019 10:35
1.Реестр документов.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:56
8_Ліцензія_ДГО.pdf
12 грудня 2019 14:55
6_лист зміна назви.jpg
12 грудня 2019 14:55
4_Статут_протокол_нов.pdf
12 грудня 2019 14:55
4_Витяг на 28.11.2019.pdf
12 грудня 2019 14:55
1_Пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ СК Гардіан

Страхова компанія "Ю.Ес.Ай"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ СК Гардіан
#35417298
Переможець 3 382 575,00
UAH
17 грудня 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ СК Гардіан
#35417298
3 382 575,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:37
Звіт про виконання договору укладений
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:53
Договір про закупівлю укладений
28 грудня 2019 12:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 159 450,00
UAH