Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів.
Очікувана вартість
2 599 999,82 UAH
UA-2019-11-22-003336-b ● 0525c7b204b843f7bb9d25b7f907c35a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Якимович +380512478389 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 2 599 999,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77999.99 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після: фактичного надання Виконавцем послуг з дотриманням умов Договору, підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг і (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2019 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2019 11:21 |
протокол про внесення змін до тендерної документації.pdf | |
24 грудня 2019 11:21 |
ТД РЕДАКЦІЯ 1.doc |
24 грудня 2019 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 грудня 2019 11:21 |
протокол про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
|||
24 грудня 2019 11:21 |
ТД РЕДАКЦІЯ 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п. 3.4. Розділу 3 Додатку № 1 до ТД
Дата подання: 26 листопада 2019 12:24
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:06
п. 3.4. Розділу 3 Додатку № 1 до ТД про закупівлю послуги встановлено наступне: «Учасник, який в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради, повинен додатково надати позитивний відгук від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника.» Дискримінаційне положення, яке суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Зазначимо, що виходячи зі змісту вищевказаної вимоги ТД, відгук від Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради , буде містити інформацію про констатацію факту ведення претензійно-позовної роботи, в разі її наявності, без зазначення відомостей про обґрунтованість відповідних актів-претензій про порушення умов договору або про не задоволення позовних вимог Замовника. В зв’язку з чим виходячи зі змісту вищевказаної вимоги ТД, лише сам факт наявності ведення претензійно-позовної роботи буде вважатися невідповідністю Учасника кваліфікаційним вимогам Замовника. Створюючи такі вимоги в ТД, Замовник завідомо створює перевагу для інших суб’єктів господарювання, відносно якості роботи яких не складались акти-претензії або ж які взагалі не співпрацювали з Замовником. Просимо вилучити даний пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність позитивного відгуку від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника, якщо Учасник, в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради. Встановлена Замовником вимога, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку Замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи (надають послуги) неналежної якості.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність позитивного відгуку від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника, якщо Учасник, в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради. Встановлена Замовником вимога, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку Замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи (надають послуги) неналежної якості.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-22-003336-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Орендне ремонтно-будівельне управління №4 , Код ЄДРПОУ:19296813
Дата подання: 02 грудня 2019 16:34
Дата подання: 02 грудня 2019 16:34
Оскарження умов тендерної документації.
Положеннями п. 3.4. Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації про закупівлю послуги «Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів» встановлено наступне: «Учасник, який в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради, повинен додатково надати позитивний відгук від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника.»
Встановивши таку вимогу, як надання позитивного відгуку від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника по укладеним договорам в період з 2017 по 2019 р., Замовник завідомо встановив дискримінаційні вимоги та умови для участі Скаржника в даній процедурі публічних закупівель, які по факту унеможливлюють його участь та буде підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Маючи вже один необґрунтований Акт-претензію від 30.10.2019 р., який складений з порушенням п. 5.6. Договору № 351 від 31.12.2018 р., право Скаржника брати участь в публічній процедурі відкритих торгів з закупівлі послуги «Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів», ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, завідомо обмежено.Створюючи такі вимоги в Тендерній документації, Замовник завідомо створює перевагу для інших суб’єктів господарювання, відносно якості роботи яких не складались акти-претензії або ж які взагалі не співпрацювали з Замовником. Тим самим Скаржник, в результаті таких дій Замовника, опинився в менш вигідному та дискримінаційному становищі, ніж інші можливі Учасники вищевказаної процедури закупівлі. З огляду на вищевикладене Скаржник вважає дискримінаційною, вимогу викладену в п. 3.4. Розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації про закупівлю послуги «Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів», а саме: «Учасник, який в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради, повинен додатково надати позитивний відгук від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 13:11
Рішення від 04.12.2019 № 17934 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 13:11
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.12.2019 № UA-2019-11-22-003336-b.b1.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 21:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2019 № 18945.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 20:07
Рішення від 19.12.2019 № 18945.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сіері публічних закупівель тендерним комітетом адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2019 11:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2020 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАУКОВА ЕКОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ" |
2 590 000,00
UAH з ПДВ
|
2 015 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІК-СПЕЦСЕРВІС" |
2 599 999,82
UAH з ПДВ
|
2 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОРЕНДНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 4 |
2 497 772,24
UAH з ПДВ
|
2 445 772,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАУКОВА ЕКОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ" #37843793 |
Відхилено |
2 015 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 17:14
|
ТОВ "НІК-СПЕЦСЕРВІС" #37385986 |
Відхилено |
2 095 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 16:10
|
ОРЕНДНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 4 #19296813 |
Переможець |
2 445 772,24
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 17:05
|
Договір від 21.01.2020.pdf | укладений |
21 січня 2020 17:04
|