Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна (штучне покриття для спортивного майданчика (штучна трава).
Очікувана вартість
669 500,00 UAH
UA-2019-11-22-003304-b f018c1bdafaa4a8a9179cb6df3639418
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Мадай

+380314242175 gosgrupa_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40652034
Вебсайт: http://hust.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 90410, Україна , Закарпатська обл., c. Рокосово, вул. Центральна, 90
Контактна особа: Павло Мадай
+380314242175
gosgrupa_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 15:47
Очікувана вартість: 669 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 347,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна (штучне покриття для спортивного майданчика (штучна трава).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90433, Україна, Закарпатська область, Копашнево, Центральна, 155
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:06
ТД із змінами.doc
10 грудня 2019 14:06
Опис змін до тендерної документації від 10.12.2019 р..docx
22 листопада 2019 16:37
Додаток 2.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 3.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 4.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 5.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 6.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 1.doc
10 грудня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:06
ТД із змінами.doc
22 листопада 2019 16:37
ТД.doc
10 грудня 2019 14:06
Опис змін до тендерної документації від 10.12.2019 р..docx
22 листопада 2019 16:37
Додаток 2.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 3.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 4.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 5.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 6.doc
22 листопада 2019 16:37
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність розмірів поля і рулонів
Дата подання: 28 листопада 2019 09:36
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:10
Шановні члени тендерного комітету. Просимо Вас надати роз'янення стосовно точної кількості штучної трави по предмету закупівлі. Розмір майданчику стандартний - 22 х 42 = 924 м.кв. В технічній документації зазначена необхідність поставки 10 шт. рулонів 4 метри ширини і 22 метри довжини. Таким чином з цього стає зрозумілим, що рулони будуть стелитись поперек поля і покриють площу 40 х 22 = 880 м.кв. Залишається покрити ще 44 м.кв, тобто один рулон 2 метрової ширини та 22 метри довжини. Натомість в технічному завданні вказаний рулон 2 метрової ширини х 33,5 довжини = 67 м.кв. Просимо пояснити, чим визначена необхідність поставки зайвих 23м.кв штучної трави
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість товару, що повинна бути поставлена, визначена потребами замовника та технічними характеристиками майданчика.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 570 000,00
UAH з ПДВ
544 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІО СПОРТ" 576 820,00
UAH з ПДВ
545 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 13:15
Електронний підпис
19 грудня 2019 15:54
Електронний підпис
19 грудня 2019 15:05
Довідка1.zip
19 грудня 2019 15:03
Довідка.zip
19 грудня 2019 15:03
Пропозиція, нова.PDF
17 грудня 2019 16:40
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:39
сертифікат пісок 2.PDF
17 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:26
Сертифікат пісок.PDF
17 грудня 2019 16:09
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:06
16. Лист .pdf
17 грудня 2019 16:06
15. Сертифікати.pdf
06 грудня 2019 19:35
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:12
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:10
16. Листи від виробника.PDF
06 грудня 2019 18:10
15. Сертифікати.pdf
06 грудня 2019 18:10
14. Довідки.PDF
06 грудня 2019 18:10
13. Гарантійні листи.PDF
06 грудня 2019 18:10
5. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

09 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
09 грудня 2019 12:17
проект договору.pdf
09 грудня 2019 12:17
СЕС_НА_ТРАВУ.pdf
09 грудня 2019 12:17
СЕС крихта оригінал.pdf
09 грудня 2019 12:17
технічна специфікація.pdf
09 грудня 2019 12:17
Статут_сканкопія.pdf
09 грудня 2019 12:17
ліцензія оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВ "ДІО СПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Переможець 544 500,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 13:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
544 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 09:14
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 09:45
Додаткова угода № 4 від 08.05.2020 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р..jpg зміни до договору
08 травня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 10:59
Додаткова угода № 3 від 30.03.2020 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р..jpg зміни до договору
30 березня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 12:06
Додаткова угода № 2 від 27.03.2020 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р..pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 10:07
Додаткова угода № 1 від 31.12.2019 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р..jpg зміни до договору
31 грудня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 09:35
Договір № 662.pdf укладений
31 грудня 2019 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 662
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 31.12.2019 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 662
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 27.03.2020 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 662
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 30.03.2020 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 662
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 08.05.2020 р. до договору № 662 від 31.12.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 544 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 750,00 UAH)