Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК: 021:2015 – 15550000-8 – «Молочні продукти різні»
Очікувана вартість
902 346,00 UAH
UA-2019-11-22-003296-b 15681bfee76545f79919d92adb6e5d29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глущенко

+380627762562 23597399@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23597399
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44
Контактна особа: Олена Глущенко
+380627762562
23597399@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:44
Очікувана вартість: 902 346,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 023,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15906 кілограм
ДК: 021:2015 – 15550000-8 – «Молочні продукти різні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м. Білицьке, Праці, б. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 10:06
протокол 89.pdf
27 листопада 2019 10:06
молочні прод (1).docx
27 листопада 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 10:06
протокол 89.pdf
27 листопада 2019 10:06
молочні прод (1).docx
22 листопада 2019 16:36
молочні прод.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо назви документа
Дата подання: 27 листопада 2019 12:29
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:47
Чи достатньо буде того, що погодження надано на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини, а не на участь у тендері на постачання Учасником харчових продуктів та продовольчої сировини?
Відповідь: Так, достатньо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003296-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 19 грудня 2019 16:59
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства.
Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
**Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків.
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій.
Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту.
У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом.
Щодо наданих документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов повідомляємо наступне.
1. Учасник має діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 07.12.2018р. № 8О108.СУБХП.045-18 (дійсний до 06.12.2021р.). Сертифікат виданий Органом з сертифікації “Міжнародні стандарти і системи” ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”, Україна, 61072 м. Харків, просп. Науки, 43, оф. 3-1, код ЄДРПОУ 34953219 (атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України № 8О108 від 20.02.2019р. та дійсний до 19.02.2022р.) на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання та транспортування молока, вершків, масла вершкового, сиру, сиркових виробів, сироватки, продуктів кисломолочних, молока незбираного згущеного з цукром, вод питних та напоїв безалкогольних згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007;
- сканований з оригіналу документ, про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю (Звіт від 02.10.2019р. з наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 “Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”);
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч процедура П-8.5.4 “Отримання, зберігання та транспортування готової продукції”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг транспортування, зберігання за останні 6 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• Журнал “Здоров’я. Гараж” ПП-02. Ф13.7
• Журнал контролю температури у кузові машина при завантаженні молочної продукції П-7.3 Ф.10
• Журнал “Здоров’я. Експедиція” ПП-02.Ф13.6
• Журнал “Контроль температури готової продукції перед відвантаженням” П-7.3 Ф.07
• Журнал “Мийка та дезінфекція спецавтотранспорту” ПП-03.Ф.01
• Журнал “Температура та вологість в камері готової продукції” П-7.3. Ф11.
2. У Учасника відсутня сертифікована система на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007;
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч. процедура П-8.5.5 “Продажі”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг торгівлі (розповсюдження) за останні 9 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• оборотно-сальдові відомості за останні 9 місяців.
3. Згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав реєстраційні записи лише стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, зберігання.
4. Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що підстав для відхилення наданої Учасником пропозиції немає.
ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №93 від 13.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-22-003296-b «ДК: 021:2015 – 15550000-8 – «Молочні продукти різні».
Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 15:19
Тендерним комітетом Білицького будинку-інтернату розглянуто вимогу. Тернавська Т.В. не мала права підпису в указаному протоколі, так як станом на 22 червня 2010 року не була учасником ТОВ "ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ". Зміни, щодо складу, або інформації про засновників були зареєстровані лише 27 липня 2010 року. Тому виданий наказ 3 від 22 червня 2010 "Про надання Мізгуновій О.П. права підпису договорів та угод" є не дійсним, та не надає права підпису Мізгуновій О.П. вказаних договорів та угод.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав скановані з оригіналів документи щодо змісту обов'язкових процедур, програм-передумов починаючи з серпня по листопад поточного року, які не охоплюють проміжок часу в шість, або дев'ять місяців відповідно до сертифікованої СУБХП акредитовано НААУ установою та неакредитованою НАУ установою (процедури та програми-передумови вводяться в дію з моменту їх затвердження)
На підставі вищевикладенного, тендерний комітет Білицького будинку-інтернату залишає в силі своє рішення (протокол 93 від 13.12.2019 р)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 694 728,00
UAH з ПДВ
694 728,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 902 253,12
UAH з ПДВ
902 253,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродукт" 902 346,00
UAH з ПДВ
902 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 00:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 23:58
Сфера акредитації.pdf
06 грудня 2019 23:58
ПП-09.pdf
06 грудня 2019 23:58
пп-08.PDF
06 грудня 2019 23:58
пп-07.PDF
06 грудня 2019 23:58
пп-06.PDF
06 грудня 2019 23:58
ПП-05.PDF
06 грудня 2019 23:58
пп-04.PDF
06 грудня 2019 23:58
пп-03.PDF
06 грудня 2019 23:58
пп-02.PDF
06 грудня 2019 23:58
пп-01.PDF
06 грудня 2019 23:58
П-8.5.5.PDF
06 грудня 2019 23:58
П-8.5.4.pdf
06 грудня 2019 23:58
П-8.4.1.PDF
06 грудня 2019 23:58
П-7.10.pdf
06 грудня 2019 23:58
п-7.10.4.PDF
06 грудня 2019 23:58
П-7.10.3.pdf
06 грудня 2019 23:58
П-7.3.pdf
06 грудня 2019 23:58
П-6.1.pdf
06 грудня 2019 23:58
П-5.7.pdf
06 грудня 2019 23:58
п-5.6.2.PDF
06 грудня 2019 23:58
П-5,8.PDF
06 грудня 2019 23:58
п-4.2.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-11-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-10-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-09-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-8-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-7-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-6-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-5-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-4-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ-3-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
ОСВ 2-19.PDF
06 грудня 2019 23:58
Д2.15.4 Зміст процедур.pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2.13.1.2 Кірпун О.В..pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2.13.1.2 Пашковский В.В..pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2.13.1.3 Резніченко ОМ.pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2.13Довідка працівники.pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
06 грудня 2019 23:58
Д2. 11Довідка ст.17.pdf
06 грудня 2019 23:58
ЦП початкова 694728.pdf
06 грудня 2019 23:58
Додаток 3 кисломолоч.pdf
06 грудня 2019 23:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

ТОВ "Укрпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 694 728,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:47
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Переможець 902 253,12
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
902 253,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:42
дод.угода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:22
додаткова 2.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:15
додаткова 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:32
img001.pdf укладений
02 січня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 902 253,12
UAH (в тому числі ПДВ 150 375,12 UAH)