Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (09310000-5 – Електрична енергія ДК 021:2015)
Electricity
Очікувана вартість
16 544 250,00 UAH
UA-2019-11-22-003189-b 22c121ed624b44958e09959ba5bb7a2e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Mykolaiv City Council
National ID: 02145010
Contact point: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Additional contacts: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:28
Очікувана вартість: 16 544 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 721,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 22 листопада 2019 16:23
Enquiries until: 12 грудня 2019 20:00
Complaints submission until: до 18 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 грудня 2019 20:00

Information

Estimated total value: 16 544 250 UAH including VAT
Minimal lowering step: 82 721 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7353000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:23
Додаток 2.pdf
22 листопада 2019 16:23
Додаток 3.pdf
22 листопада 2019 16:23
Додаток 4.pdf
22 листопада 2019 16:23
ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-22-003189-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 02 січня 2020 09:09
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АС"
детальна інформація надається в файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 січня 2020 20:19
Рішення від 09.01.2019 № 316 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 20:19
рішення від 23.01.2020 № 1433.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АС" за процедурою закупівлі № UA-2019-11- 22-003189-b на підставі рішення №1433-р/пк-пз від 23.01.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 29 січня 2020 13:39

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

29 січня 2020 13:39
Протокол №3.7.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000074 ● ad63749e34bf41969117002ecb6511c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.09.2020 № 191

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 22.09.2020 № 191

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2019-11-22-003189-b, ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, яка проводиться Управлінням освіти Миколаївської міської ради.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-30 13:38:05

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-22-003189-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:

1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких, додатковими угодами від 06.04.2020 №4, від 17.07.2020 №5, від 26.08.2020 №6, внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 25.02.2020 № 6-6 щодо зміни планової ціни електричної енергії за 1 кВт год.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-05 15:19:36

Пояснення щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (UA-2019-11-22-003189-b)

Управління освіти Миколаївської міської ради надає пояснення щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (UA-2019-11-22-003189-b).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Управлінням освіти Миколаївської міської ради 23.10.2020 подано позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду про визнання висновку про результати моніторингу UA-M-2020-09-23-000074 від 09.10.2020 року протиправним та його скасування.
Дата публікації: 23 жовтня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 січня 2020
UA-2019-11-22-003189-b22c121ed624b44958e09959ba5bb7a2e
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Місцезнаходження: 54001, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ВЕСТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 11:53
Електронний підпис
21 грудня 2019 11:35
Статут 21.01.2019.pdf
21 грудня 2019 11:35
Баланс 3 квартал.pdf
21 грудня 2019 11:35
Програма АК.pdf
21 грудня 2019 11:35
Витяг ЄДР 20.11.2019.pdf
21 грудня 2019 11:35
Постанова.pdf
21 грудня 2019 11:35
Наказ директор.pdf
21 грудня 2019 11:35
Витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2019 11:35
Наказ АК.pdf
21 грудня 2019 11:35
Протокол повноваження.pdf
21 грудня 2019 11:35
Виписка з ЄДР.pdf
21 грудня 2019 11:35
Опис 21.01.2019.pdf
21 грудня 2019 11:35
Протокол директор.pdf
21 грудня 2019 11:35
Додвідка Ощадбанк.pdf
21 грудня 2019 11:35
8379 проект договору.pdf
21 грудня 2019 11:35
8385 изахист довкілля.pdf
21 грудня 2019 11:35
8389 наявність сайту.pdf
21 грудня 2019 11:35
8377 ст17.pdf
21 грудня 2019 11:35
8387 дотримання нормам.pdf
21 грудня 2019 11:35
8380 згода з договором.pdf
21 грудня 2019 11:35
8393 бенефіціар.pdf
21 грудня 2019 11:35
8376 ст16.pdf
21 грудня 2019 11:35
Підписаний_Лицензия.pdf
21 грудня 2019 11:35
8386 якість.pdf
21 грудня 2019 11:35
8388 стандарти якості.pdf
21 грудня 2019 11:35
8382 ліцензія.pdf
21 грудня 2019 11:35
8375 згода з тех докум.pdf
21 грудня 2019 11:35
Підписаний_gar0766.pdf
21 грудня 2019 11:35
8383 згода обробка даних.pdf
21 грудня 2019 11:35
8390 усі договори.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:06
БГ.zip
21 грудня 2019 12:06
45. Протокол 222.pdf
21 грудня 2019 12:06
30. Видруківка з сайту.pdf
21 грудня 2019 12:06
22. Фінансові документи.pdf
21 грудня 2019 12:06
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
21 грудня 2019 12:06
14. Довідка по санкціям.pdf
21 грудня 2019 12:06
2. Протокол(рішення)174.pdf

Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 17:34
Електронний підпис
10 лютого 2020 17:34
СПРАВКА МВС.pdf
10 лютого 2020 17:34
довідка з налогової.7z
21 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:47
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
21 грудня 2019 16:47
Dovirenist_Savchenko.zip
21 грудня 2019 16:47
Dovidka pro nazvu.zip
21 грудня 2019 16:47
Bankivska Licenzia.zip
21 грудня 2019 16:47
7. копія витягу ПДВ.pdf
21 грудня 2019 16:47
6. копія Статуту.pdf
21 грудня 2019 16:47
202506_ГР_1241_100 000.zip
21 грудня 2019 16:47
13. технічні вимоги.pdf
21 грудня 2019 16:47
1. довідка ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:49
Постанова №668.pdf
21 грудня 2019 16:49
Копія Статуту.pdf
21 грудня 2019 16:49
Копія витягу з ПДВ.pdf
21 грудня 2019 16:49
16750 ЕНЕРГО-ВЕСТА p7s.zip

Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:06
БГ.zip
21 грудня 2019 12:06
45. Протокол 222.pdf
21 грудня 2019 12:06
30. Видруківка з сайту.pdf
21 грудня 2019 12:06
22. Фінансові документи.pdf
21 грудня 2019 12:06
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
21 грудня 2019 12:06
14. Довідка по санкціям.pdf
21 грудня 2019 12:06
2. Протокол(рішення)174.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ВЕСТА"

ТОВ "АС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" 13 235 400,00
UAH з ПДВ
13 235 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 14 029 524,00
UAH з ПДВ
13 864 081,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ВЕСТА" 14 117 760,00
UAH з ПДВ
13 872 905,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 17:34
Електронний підпис
10 лютого 2020 17:34
СПРАВКА МВС.pdf
10 лютого 2020 17:34
довідка з налогової.7z
21 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:47
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
21 грудня 2019 16:47
Dovirenist_Savchenko.zip
21 грудня 2019 16:47
Dovidka pro nazvu.zip
21 грудня 2019 16:47
Bankivska Licenzia.zip
21 грудня 2019 16:47
7. копія витягу ПДВ.pdf
21 грудня 2019 16:47
6. копія Статуту.pdf
21 грудня 2019 16:47
202506_ГР_1241_100 000.zip
21 грудня 2019 16:47
13. технічні вимоги.pdf
21 грудня 2019 16:47
1. довідка ст.17.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:07
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:06
БГ.zip
21 грудня 2019 12:06
45. Протокол 222.pdf
21 грудня 2019 12:06
30. Видруківка з сайту.pdf
21 грудня 2019 12:06
22. Фінансові документи.pdf
21 грудня 2019 12:06
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
21 грудня 2019 12:06
14. Довідка по санкціям.pdf
21 грудня 2019 12:06
2. Протокол(рішення)174.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:49
Постанова №668.pdf
21 грудня 2019 16:49
Копія Статуту.pdf
21 грудня 2019 16:49
Копія витягу з ПДВ.pdf
21 грудня 2019 16:49
16750 ЕНЕРГО-ВЕСТА p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ВЕСТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"
#41801199
Переможець 13 235 400,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС"
#41801199
13 235 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 14:45
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
25 січня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:19
Додаткова угода №9.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:40
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:30
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 17:04
Додаткова угода №6.docx.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 14:43
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
17 липня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 17:11
Додаткова угода_4.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:16
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:13
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 13:36
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 13:29
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 12:32
Договір №6-6.pdf укладений
27 лютого 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п.3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі та викласти Додаток 1 до договору в наступній редакції/
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 15 МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі та викласти пункт 5.8 договору в наступній редакції: «Споживач протягом розрахункового періоду до 20 числа поточного місяця здійснює попередню оплату у розмірі вартості 70 % обсягу очікуваного споживання електричної енергії поточного розрахункового періоду на поточний рахунок, відповідно до бюджетного законодавства. Постачальник повинен підтвердити використання попередньої оплати шляхом надання акту спожитої електричної енергії протягом 1 місяця з дня отримання попередньої оплати (згідно з Постановою КМ України № 1070 від 04.12.2019 року та ПОЛОЖЕННЯ затвердженого наказом управління освіти Миколаївської міської ради від 04.02.2020 №46). У випадку співпадання дати оплати з вихідним чи святковим днями, Споживач здійснює оплату у найближчий робочий день, що передує вихідному чи святковому дню. Постачальник до 5 числа наступного за розрахунковим місяця надає Споживачу рахунок та акт на оплату за фактично спожиту електроенергію у попередньому місяці.».
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, збільшити вартість 1 кВт/год електричної енергії на 0,17 грн. з ПДВ, після збільшення вартість 1 кВт/год електричної енергії становить 1,97 грн. (Одна гривня дев’яносто сім копійок), в т.ч. ПДВ – 0,33 грн. Обсяг закупівлі електричної енергії: -за ціною 1,80 грн. за 1 кВт/год – 380 712 кВт/год на суму 685 281,60 грн. з ПДВ; -за ціною 1,97 грн. за 1 кВт/год – 6 370 618 кВт/год на суму 12 550 117,46 грн. з ПДВ. Річний обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 751 330,00 кВт/год. 2. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі електричної енергії на 601 670 кВт/год, після зменшення обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 751 330 кВт/год. 3. Зменшити загальну суму договору на 0,94 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 13 235 399,06 грн. (Тринадцять мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень шість копійок) у тому числі ПДВ – 2 205 899,84 грн. 4. Викласти Обсяги постачання електричної енергії споживачу на 2020 рік (тис.кВт*год) в наступній редакції. 5. Ця угода набуває чинності з 01.04.2020 (ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України) і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання зобов’язань Сторонами
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, збільшити вартість 1 кВт/год електричної енергії на 0,02 грн. з ПДВ, після збільшення вартість 1 кВт/год електричної енергії становить 1,99 грн. (Одна гривня дев’яносто дев’ять копійок), в т.ч. ПДВ – 0,33 грн. Обсяг закупівлі електричної енергії: - за ціною 1,80 грн. за 1 кВт/год – 380 712 кВт/год на суму 685 281,60 грн. з ПДВ; - за ціною 1,97 грн. за 1 кВт/год – 473 095 кВт/год на суму 931 997,15 грн. з ПДВ; - за ціною 1,99 грн. за 1 кВт/год – 5 838 250 кВт/год на суму 11 618 117,50 грн. з ПДВ. Річний обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 692 057,00 кВт/год. 2. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі електричної енергії на 59 273 кВт/год, після зменшення обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 692 057,00 кВт/год. 3. Зменшити загальну суму договору на 2,81 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 13 235 396,25 грн. (Тринадцять мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч триста дев’яносто шість гривень двадцять п’ять копійок) у тому числі ПДВ – 2 205 899,38 грн. 4. Викласти Обсяги постачання електричної енергії споживачу на 2020 рік (тис.кВт*год) в наступній редакції. 5. Ця угода набуває чинності з 01.07.2020 (ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України) і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання зобов’язань Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», збільшити вартість 1 кВт/год електричної енергії на 0,101776 грн. з ПДВ, після збільшення вартість 1 кВт/год електричної енергії становить 2,091776 грн. (Одна гривня дев’яносто дев’ять копійок), в т.ч. ПДВ – 0,34862933334 грн. Обсяг закупівлі електричної енергії: - за ціною 1,80 грн. за 1 кВт/год – 380 712 кВт/год на суму 685 281,60 грн. з ПДВ; - за ціною 1,97 грн. за 1 кВт/год – 473 095 кВт/год на суму 931 997,15 грн. з ПДВ; - за ціною 1,99 грн. за 1 кВт/год – 179 490 кВт/год на суму 357 185,10 грн. з ПДВ; - за ціною 2,091776 грн. за 1 кВт/год – 5 383 431 кВт/год на суму 11260931,76 грн. з ПДВ. Річний обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 416 728,00 кВт/год. 2. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі електричної енергії на 275 329 кВт/год, після зменшення обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 416 728,00 кВт/год. 3. Зменшити загальну суму договору на 0,64 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 13 235 395,61 грн. (Тринадцять мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч триста дев’яносто п’ять гривень шістдесят одна копійка) у тому числі ПДВ – 2 205 899,27 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», збільшити вартість 1 кВт/год електричної енергії на 0,087036 грн. з ПДВ, після збільшення вартість 1 кВт/год електричної енергії становить 2,178812 грн. з ПДВ. Обсяг закупівлі електричної енергії: - за ціною 1,80 грн. за 1 кВт/год – 380 712 кВт/год на суму 685 281,60 грн. з ПДВ; - за ціною 1,97 грн. за 1 кВт/год – 473 095 кВт/год на суму 931 997,15 грн. з ПДВ; - за ціною 1,99 грн. за 1 кВт/год – 179 490 кВт/год на суму 357 185,10 грн. з ПДВ; - за ціною 2,091776 грн. за 1 кВт/год – 1659572 кВт/год на суму 3471452,89 грн. з ПДВ; - за ціною 2,178812 грн. за 1 кВт/год – 3575103 кВт/год на суму 7789477,32 грн. з ПДВ. Річний обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 267 972,00 кВт/год. 2. На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі електричної енергії на 148 756 кВт/год, після зменшення обсяг закупівлі електричної енергії складає 6 267 972 кВт/год. 3. Зменшити загальну суму договору на 1,55 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 13 235 394,06 грн. (Тринадцять мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч триста дев’яносто чотири гривні шість копійок) у тому числі ПДВ – 2 205 899,01 грн. 4. Викласти Обсяги постачання електричної енергії споживачу на 2020 рік (тис.кВт*год) в наступній редакції. 5. Ця угода набуває чинності з 01.12.2020 (ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України) і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання зобов’язань Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.2 Договору продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума за додатковою угодою, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі складає 1 510 206,50 грн. (Один мільйон п’ятсот десять тисяч двісті шість гривень п’ятдесят копійок) у тому числі ПДВ – 251 701,08 грн, що складає 693 133 кВт/год. Сума тимчасових лімітних призначень на січень – лютий 2021 року складає 1 510 206,50 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаткову угоду №9 від 19.01.2021 року вважати такою, що втратила чинність. 2. Сума за додатковою угодою, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі складає 1 425 938,77 грн. (Один мільйон чотириста двадцять п’ять тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень сімдесят сім копійок) у тому числі ПДВ – 237 656,46 грн., що складає 654 457 кВт/год. Сума тимчасових лімітних призначень на січень – лютий 2021 року складає 1425938,77 грн. з ПДВ. 3. Викласти п. 15. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору в наступній редакції. 4. Ця угода набуває чинності з 01.01.2021 року (ст.631 ЦК України) і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 6-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 10 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 555 634,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 425 939,15 UAH)