Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 71410000-5 за ДК 021:2015 – Послуги у сфері містобудування ( Стратегічна екологічна оцінка Комплексної схеми транспорту міста Києва у складі інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони )
Очікувана вартість
1 318 900,00 UAH
UA-2019-11-22-003180-b f54a08c241fd4296923f754d6cc21b88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:53
Очікувана вартість: 1 318 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 189,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32972.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 71410000-5 за ДК 021:2015 – Послуги у сфері містобудування ( Стратегічна екологічна оцінка Комплексної схеми транспорту міста Києва у складі інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання таких Актів приймання-передачі наданих Послуг та надходження бюджетних коштів з міського бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 10:26
ТД_по СЕО_КСТ.pdf
25 листопада 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 10:26
ТД_по СЕО_КСТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 1 271 700,00
UAH з ПДВ
999 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" 1 299 240,00
UAH з ПДВ
999 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 17:03
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:44
20_1. Довідка АТ КІБ.pdf
09 грудня 2019 16:44
20. Довідки АТ ЄПБ.pdf
09 грудня 2019 16:44
19. РІШЕННЯ власника.pdf
09 грудня 2019 16:44
18. Фінзвітність.pdf
09 грудня 2019 16:44
15. Копія Статуту.pdf
09 грудня 2019 16:44
14. Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 16:44
G6917.19.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»

ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
Переможець 999 536,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
999 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2024 11:36
ДУ 7 до дог 140_ИНЖі-19 (1).pdf зміни до договору
04 січня 2024 11:35
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2023 11:39
Додаток 2 СЕО КСТ 140-ИНЖі-19 від 23.12.2019 ДУ № 6.pdf зміни до договору
16 серпня 2023 11:35
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 19:20
ДУ 5 СЕО КСТ.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 19:19
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 10:28
Додаткова угода_4.pdf зміни до договору
11 червня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:33
СЕО КСТ ДУ3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 18:26
ДУ 2 СЕО КСТ (2).pdf зміни до договору
25 травня 2020 18:24
ДУ 2 СЕО КСТ (2).pdf зміни до договору
25 травня 2020 18:20
ДУ 2 СЕО КСТ.pdf зміни до договору
25 травня 2020 17:37
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:37
191226141552_0001.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:27
191226141524_0001.pdf укладений
26 грудня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з затримкою формування та погодження Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Комплексної схеми транспорту міста Києва у складі інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони у відповідних структурах органів самоврядування та на підставі пунктів 3.4, 9.2, 9.3 Договору Сторони погодились внести в календарний план (додаток № 2 до Договору) виклавши його в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 999 536,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот тридцять шість грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 166 589,33 грн., у т.ч.: на 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: - додаток 1 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пунктів 2.6.3, 2.7, 9.2, 9.3, 9.4 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме : 1.1. Зменшити суму Договору відповідно до експертної оцінки Філії " Київоблбудекспертиза" ДП "Київоблбудінвест" № 01-0076-20/ЕО/КД від 15.04.2020 р. ( додаток № 4 до цієї Угоди) на 57 232, 04 грн. ( п'ятдесят сім тисяч двісті тридцять дві грн. 04 коп. ), у т.ч. ПДВ - 9 538,67 грн. 1.2. Пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: "2.1. Договірна вартість Послуг згідно з кошторисом ( додаток № 3 до цієї Угоди) становить 942 303, 96 грн. ( дев'ятсот сорок дві тисячі триста три грн. 96 коп. ), в тому числі ПДВ 20% - 157 050, 66 ( сто п'ятдесят сім тисяч п'ятдесят грн. 66 коп. ). 1.3. Протокол погодження договірної ціни ( додаток 1 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 1.4. Пункт 12 Договору у зв'язку із змінами реквізитів Сторін викласти в наступній редакції: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Адреса : 01001, м. Київ, вул. Хрещатик,32, ЄДРПОУ : 26345558 р/р UA 518201720344251003100029169 в Держказначейській службі України, м. Київ Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) " Інститут Генерального плану м. Києва" 01044, м. Київ, вул. Хрещатик,32 Код ЄДРПОУ 26314687 р/р UA 273808050000000026007515693 в ПАТ "Райффайзен Банк Аваль", ІПН 263146826593 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2020 рік та відповідно до програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1042/4049 із змінами та доповненнями згідно з рішенням Київської міської державної адміністрації від 26.03.2020 р. № 906/9076, сума фінансування становить : на 2019 рік - 0, 00 грн. ( нуль грн. 00 коп. ); на 2020 рік - 942 303, 96 грн. ( дев'ятсот сорок дві тисячі триста три грн. 96 коп. ). Зобов'язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Календарний план ( додаток 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 2 до цієї Угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Дана Угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 7. до Угоди додаються такі матеріали : - додаток № 1 - протокол погодження договірної ціни; - додаток № 2 - календарний план; - додаток № 3 - кошторис; - додаток № 4 - експертна оцінка Філії "Київоблбудекспертиза" ДП "Київоблбудінвест" № 00-0076-20/ЕО/КД від 15.04.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва» зі змінами та доповненнями, пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII – редакції від 22.11.2020, підстава - 954-IX та на підставі пунктів 9.2 та 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 1.2. Календарний план (додаток 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 942 303,96 грн. (дев’ятсот сорок дві тисячі триста три грн. 96 коп.) в тому чисті ПДВ 20% - 157 050,66 (сто п’ятдесят сім тисяч п'ятдесят грн. 66 коп.), у т. ч.: 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 239 996,00 грн. (двісті тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.). Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1. Додаток 1 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 942 303,96 грн. (дев’ятсот сорок дві тисячі триста три грн. 96 коп.) в тому чисті ПДВ 20% - 157 050,66 (сто п’ятдесят сім тисяч п'ятдесят грн. 66 коп). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2021 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. № 23/23 (із змінами та доповненнями), розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2021 р. № 101 (зі змінами та доповненнями), сума фінансування становить: 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 239 996,00 грн. (двісті тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.). 2021 рік – 702 307,96 грн. (сімсот дві тисячі триста сім грн..96 коп.) Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Угоди додаються такі матеріали: додаток 2 - календарний план.
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з впровадженням у м. Києві обмежувальних карантинних заходів, згідно Закону України №530-XII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 №444 «Про деякі заходи щодо запобігання COVID-19 на території міста Києва» (зі змінами та доповненнями від 30 вересня 2021 року №2094), пп.4, п.5, ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та на підставі пунктів 9.2 та 9.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє у відповідності до запропонованого Виконавцем Календарного плану до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 1.2. Календарний план (додаток 2 до Договору) викласти в редакції згідно з додатком 1 до цієї Угоди. 2. Загальна вартість Послуг залишається незмінною і складає 942 303,96 грн. (дев’ятсот сорок дві тисячі триста три грн. 96 коп.) в тому чисті ПДВ 20% - 157 050,66 (сто п’ятдесят сім тисяч п'ятдесят грн. 66 коп.), у т. ч.: 2019 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); 2020 рік – 239 996,00 грн. (двісті тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.); 2021 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених відповідних бюджетних асигнувань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Дану Угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 6. До Додаткової угоди додаються такі матеріали: 6.1. Додаток 1 – Календарний план
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп. 4, п.5, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII (зі змінами та доповненнями), пунктів 9.2, 9.3 Договору, у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану та його продовження згідно Указу Президента України №64/2022 (зі змінами та доповненнями), затвердженим Верховною Радою України та відсутністю фінансування на поточний рік, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп. 4, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), пунктів 9.2, 9.3 Договору, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану та його продовження згідно Указу Президента України № 64/2022 (зі змінами та доповненнями), затвердженим Верховною Радою України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та внести зміни в пункт 10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1.Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Зобов’язання за цим Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань».
Номер договору про закупівлю: 140/ИНЖі-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML