Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-11-22-003108-b 29160927c1954861a3d42f969d9c5b24
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глущенко

+380627762562 23597399@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23597399
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44
Контактна особа: Олена Глущенко
+380627762562
23597399@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:53
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 кілограм
ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м. Білицьке, Праці, б. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:16
масло.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003108-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 20 грудня 2019 17:44
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства.
Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
**Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків.
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій.
Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту.
У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано гарантійний лист щодо належного виконання аналогічних договорів.
Дію зазначеного у протоколі договору №1150/1553 від 02.01.2018р. (закупівля UA-2017-12-05-001849-c) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №2 від 27.06.2018р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Товар поставлено у строки та згідно заявок. Звертаємо увагу Замовника, що строк дії зазначеного договору – до 30.06.2018р., тобто за три дні до закінчення терміну дії договору КДНЗ «Ясла-садок №150 «Родзинка» ММР Донецької області» прийнято рішення про розірвання договору та зменшення кількості товару за договором до кількості фактично поставленої продукції. Інформація, вказана Замовником при заповненні електроних форм майданчику («Поставщик не может поставлять товар по такой цене») не відповідає причинам припинення дії договору №1150/1554 від 02.01.2018.
Дію зазначеного у протоколі договору №74 від 05.04.2019р. (закупівля UA-2019-03-12-001413-a) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №1 від 15.08.2019р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Тією ж додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору, що є правом Замовника. ТОВ «Екоіллічпродукт» при виконанні договірних зобов’язань не порушував умов контракту.
Щодо наданих документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов повідомляємо наступне.
3. Учасник має діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 07.12.2018р. № 8О108.СУБХП.045-18 (дійсний до 06.12.2021р.). Сертифікат виданий Органом з сертифікації “Міжнародні стандарти і системи” ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”, Україна, 61072 м. Харків, просп. Науки, 43, оф. 3-1, код ЄДРПОУ 34953219 (атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України № 8О108 від 20.02.2019р. та дійсний до 19.02.2022р.) на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання та транспортування молока, вершків, масла вершкового, сиру, сиркових виробів, сироватки, продуктів кисломолочних, молока незбираного згущеного з цукром, вод питних та напоїв безалкогольних згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007;
- сканований з оригіналу документ, про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю (Звіт від 02.10.2019р. з наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 “Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”);
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч процедура П-8.5.4 “Отримання, зберігання та транспортування готової продукції”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг транспортування, зберігання за останні 6 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• Журнал “Здоров’я. Гараж” ПП-02. Ф13.7
• Журнал контролю температури у кузові машина при завантаженні молочної продукції П-7.3 Ф.10
• Журнал “Здоров’я. Експедиція” ПП-02.Ф13.6
• Журнал “Контроль температури готової продукції перед відвантаженням” П-7.3 Ф.07
• Журнал “Мийка та дезінфекція спецавтотранспорту” ПП-03.Ф.01
• Журнал “Температура та вологість в камері готової продукції” П-7.3. Ф11.
2. У Учасника відсутня сертифікована система на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007;
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч. процедура П-8.5.5 “Продажі”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг торгівлі (розповсюдження) за останні 9 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• оборотно-сальдові відомості за останні 9 місяців.
3. Згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав реєстраційні записи лише стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, зберігання.
4. Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що підстав для відхилення наданої Учасником пропозиції немає.
ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №93 від 13.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-22-003108-b ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»
Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-11-22-003108-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 23 грудня 2019 17:04
Оскарження рішення про визначення переможця
При розгляді та аналізу питання щодо предмету закупівлі ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло» було визначено переможця - Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛІБРА-ГРУП”. Засідання тендерного комітету зробило висновок що: “учасником надано документи у повному обсязі, належним чином підтверджені всі кваліфікаційні критерії, запропонована учасником продукція в ціновій пропозиції відповідає всім технічним, якісним та кількісним характеристиками, що було передбачено в технічному завданні документації, будь-які підстави для відхилення пропозиції (дискваліфікації) відсутні. Ціна пропозиції 477 900 грн. (Чотириста сімдесят сім тисяч дев’ятсот гривень) з ПДВ. Враховуючи викладене, запропонувала учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ“ЛІБРА-ГРУП” визнати переможцем з даної закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю”.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не погоджується з вищевказаним рішенням, тому що тендерний комітет не зауважив суттєві невідповідності та недоліки щодо поданої технічної документації учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, а саме:
1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця абз. 4 пункту 13.2. Додатку 2 тендерної документації: ненадання наказу про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до абз. 4 п. 13.2. Додатку згідно з п.1 та п.2 частини другої ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати завірені Учасником копії наказів про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №71/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” були надані завірені копії наказів:
1) №1/ІСУ від 22 липня 2019 року “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким призначено представника керівництва з якості/керівника групи НАССР та групу НАССР, яка відповідна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві;
2) №7/ІСУ від 13 серпня 2019 року “Про внесення змін до наказу №1/ІСУ від 22.07.2019р. “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким змінено склад групи НАССР, яка відповідала за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві”.
Тобто, надані у складі тендерної пропозиції накази якими призначено осіб, відповідальних за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві.
Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання наказу про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Окрім того, згідно вимог тендерної документації зазначені вище накази необхідно надати згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”.
Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Таким чином, навіть законодавець розмежовує поняття розроблення, впровадження (введення в дію) та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Враховуючи вищевикладене, в складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця абз. 5 п. 13.2. Додатку 2 тендерної документації: ненадання документів, які підтверджують що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
Згідно з п. 1 та п.2 ч. другої ст.20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”, який (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів, з наданням завірених Учасником копій документів про акредитацію установи, яка проводила підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації.
У разі відсутності такої акредитації в установі, яка проводила підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу довідку установи (в довільній формі), за підписом керівника цієї установи та скріпленої печаткою, щодо наявності фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР.
Також, згідно аналізу поданої документації Учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, маються важливі зауваження, а саме:
В сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.66-19 в Реєстрі Органу з сертифікації систем управління зареєстровано 18 листопада 2019., дійсного до 17 листопада 2022р., вказана адреса місця провадження діяльності м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н. Учасник ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” не надав Договір оренди за вказаною адресою, а оскільки вулиця не має номера, це ставить під сумнів існування міста провадження діяльності, а також юридичну силу сертифіката. Тому що, відповідно до ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Відповідно до п.4 ст. 263 Реквізитами адреси є: абз. 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); абз. 8) номер об’єкта (будинку, будівлі, споруди); абз 9) номер корпусу - для об’єктів, які складаються з декількох корпусів; абз.10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна (за наявності).
Відсутній Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, за адресою м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н.
В такому разі, виходячи з ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості.) Тобто вказану адресу: Запорізьке шосе б/н, м. Маріуполь, 87512, Україна в звіті №16-13/270 просто неможливо ідентифікувати.
В Акті №75 від 13 листопада 2019 р., складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відсутня адреса потужності оператору ринку.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що рішення засідання тендерного комітету №93 від 13 грудня 2019 року Білецького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів було прийняте неправомірно, та з порушенням вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця, не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив переможцем пропозицію ТОВ “ЛБРА-ГРУП”, хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-22-003108-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 21 грудня 2019 16:09
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Неправомірне відхилення пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2019 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати настанови АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2020 14:14
Номер скарги: UA-2019-11-22-003108-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 23 грудня 2019 12:04
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:07
Рішення від 27.12.2019 № 19403 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:06
рішення від 16.01.2020 № 832.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати настанови АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2020 14:16

Документи подані скаржником

21 грудня 2019 16:09
скарга.pdf

Документи подані замовником

22 січня 2020 14:14
img006.pdf

Документи подані скаржником

23 грудня 2019 12:04
Скарга масло сл..PDF
23 грудня 2019 12:04
Платежка0002.JPG

Документи подані замовником

22 січня 2020 14:16
img006.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 405 000,00
UAH з ПДВ
313 199,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 469 800,00
UAH з ПДВ
313 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" 477 900,00
UAH з ПДВ
477 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 518 400,00
UAH з ПДВ
518 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
07 грудня 2019 12:46
техн.яккісні хар.rar
07 грудня 2019 12:46
інші документи.rar
07 грудня 2019 12:46
дов. ст. 17.jpg
07 грудня 2019 12:46
БГ.7z
07 грудня 2019 12:46
працівники.rar
07 грудня 2019 12:46
аналог.догов.rar
07 грудня 2019 12:46
мтб_склад.rar
07 грудня 2019 12:46
мтб_авто.rar
07 грудня 2019 12:46
мтб.rar
07 грудня 2019 12:46
Сертификати.rar
07 грудня 2019 12:46
документи НАССР.rar
07 грудня 2019 12:46
ISO_Програма_передумова.rar
07 грудня 2019 12:46
ISO_Положення.rar
07 грудня 2019 12:46
ISO_Методика процесу.rar
07 грудня 2019 12:46
ISO_Док-ты.rar

Публічні документи

07 грудня 2019 00:23
Електронний підпис
07 грудня 2019 00:22
Сфера акредитації.pdf
07 грудня 2019 00:22
ПП-09.pdf
07 грудня 2019 00:22
пп-08.PDF
07 грудня 2019 00:22
пп-07.PDF
07 грудня 2019 00:22
пп-06.PDF
07 грудня 2019 00:22
ПП-05.PDF
07 грудня 2019 00:22
пп-04.PDF
07 грудня 2019 00:22
пп-03.PDF
07 грудня 2019 00:22
пп-02.PDF
07 грудня 2019 00:21
пп-01.PDF
07 грудня 2019 00:21
П-8.5.5.PDF
07 грудня 2019 00:21
П-8.5.4.pdf
07 грудня 2019 00:21
П-8.4.1.PDF
07 грудня 2019 00:21
П-7.10.pdf
07 грудня 2019 00:21
п-7.10.4.PDF
07 грудня 2019 00:21
П-7.10.3.pdf
07 грудня 2019 00:21
П-7.3.pdf
07 грудня 2019 00:21
П-6.1.pdf
07 грудня 2019 00:21
П-5.7.pdf
07 грудня 2019 00:21
п-5.6.2.PDF
07 грудня 2019 00:21
П-5,8.PDF
07 грудня 2019 00:21
п-4.2.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-11-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-10-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-09-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-8-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-7-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-6-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-5-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-4-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ-3-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
ОСВ 2-19.PDF
07 грудня 2019 00:21
Д2.15.4 Зміст процедур.pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2.13.1.2 Кірпун О.В..pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2.13.1.2 Пашковский В.В..pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2.13.1.3 Резніченко ОМ.pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2.13Довідка працівники.pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
07 грудня 2019 00:20
Д2. 11Довідка ст.17.pdf
06 грудня 2019 19:52
ЦП початкова 469800.pdf
06 грудня 2019 19:52
Додаток 3 масло.pdf
06 грудня 2019 19:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
Відхилено 313 199,99
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:50
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 313 200,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 17:06
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
Рішення скасоване 477 900,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 11:33
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
Відхилено 477 900,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 10:45
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Відхилено 518 400,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 10:56

Документи

13 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:46
1-объединены.pdf

Документи

13 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:02
1-объединены.pdf

Документи

27 січня 2020 10:45
Електронний підпис
27 січня 2020 10:39
img009 (1).pdf

Документи

27 січня 2020 10:55
Електронний підпис
27 січня 2020 10:52
img009 (1).pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
27 січня 2020 10:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі