Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (Пральна машина для ДНЗ №14)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-22-003015-b e8229db40d394add9fe7afb83daad2af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади (Пральна машина для ДНЗ №14)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Електричні побутові прилади (Пральна машина для ДНЗ №14)
Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Доватора, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через Державну казначейську службу у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:07
Дод 4 Проект договору.doc
22 листопада 2019 16:07
Додаток №3.docx
22 листопада 2019 16:07
ТД пральна машина.doc
22 листопада 2019 16:07
Додаток №1 Технічний опис.doc
22 листопада 2019 16:07
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-22-003015-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40758593
Дата подання: 09 грудня 2019 16:53
Не відповідність тендерної документації учасника.
Замовник у розділі інші документи п 4.6. Для підтвердження якості товару вимагав надати завірені належним чином копії наступних документів :

1) копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (ліцензії та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/або посвідчення якості); Ці документи повинні буди прикріплені до початку торгів і можливість іх прикріпити чи надати разом з товаром не передбачено. ФОП Мусенко Катерина Вікторівна дає гарнтійний лист, що докумен що засвідчують якість товару надасть пізніше. Замовник вказує що гарантійний лист можливо надати тільки на обладнання документи (паспорт, інструкція з експлуатації, гарантійні талони, тощо); Тому просимо це врахувати при розгляді пропозиціїї Мусенко Катерини Вікторівни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 08:03
Скарга не підлягає розгляду, оскільки на момент подання скарги переможця не визначено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 19 334,00
UAH з ПДВ
17 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" 20 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 19 950,00
UAH з ПДВ
19 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 2,3 — копия.pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 1.pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 1 — копия.pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 12,13.pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 12,13 — копия.pdf
07 грудня 2019 09:55
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
07 грудня 2019 09:55
ИНН код — копия.pdf
07 грудня 2019 09:55
ИНН код.pdf
07 грудня 2019 09:55
ЕКО.pdf
07 грудня 2019 09:55
ЕКО — копия.pdf
07 грудня 2019 09:55
Гарантія на ДОКУМЕНТИ.pdf
07 грудня 2019 09:55
Довідка про досвід.pdf
07 грудня 2019 09:55
ДОВІДКА документи.pdf
07 грудня 2019 09:55
Довідка СТ.17 — копия.pdf
07 грудня 2019 09:55
Довідка (протистояння).pdf
07 грудня 2019 09:55
Довідка (мат.тех.баз).pdf
07 грудня 2019 09:55
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
07 грудня 2019 09:55
Довідка СТ.17.pdf
07 грудня 2019 09:55
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
07 грудня 2019 09:55
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 15:01
довідка банкрут.pdf
10 грудня 2019 15:01
МВС.pdf
10 грудня 2019 15:01
Довідка корупц. ТОВ.pdf
10 грудня 2019 15:01
public_doc (6).p7s
10 грудня 2019 15:01
Довідка диреткор.pdf
10 грудня 2019 15:01
Податкова.pdf
10 грудня 2019 15:01
банкрутство.pdf
07 грудня 2019 10:44
Електронний підпис
07 грудня 2019 10:40
Рішення№1.PDF
07 грудня 2019 10:40
Статут.PDF
07 грудня 2019 10:40
Лифарія Лист відгук.pdf
07 грудня 2019 10:40
Проект договору.pdf
07 грудня 2019 10:40
Про учасника.pdf
07 грудня 2019 10:40
Наказ про призначення.PDF
07 грудня 2019 10:40
Довідка транспорт.pdf
07 грудня 2019 10:40
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2019 10:40
Довідка щодо санкцій.pdf
07 грудня 2019 10:40
Виписка.PDF
07 грудня 2019 10:40
витяг.PDF
07 грудня 2019 10:40
Довідка працівники.pdf
07 грудня 2019 10:40
Паспорт+ИНН.PDF
07 грудня 2019 10:40
Договор_автоуслуги.PDF
07 грудня 2019 10:40
КМАТ ім.С.Лифаря.PDF
07 грудня 2019 10:40
Hotpoint-Ariston-СЭС.pdf
07 грудня 2019 10:40
Відповідність ст.17.pdf
07 грудня 2019 10:40
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Відхилено 17 999,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
#40758593
Відхилено 18 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 19 950,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
19 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:34
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 08:27
Договір №218 від 21.12.2019р..pdf укладений
21 грудня 2019 08:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 325,00 UAH)