Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electric energy
Очікувана вартість
23 918 200,00 UAH
UA-2019-11-22-002954-b 26708fbecdc64b72bb3f3e350078bb7f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ситник

+380542700975 stu_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328540
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська область обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113
Контактна особа: Олександр Ситник
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олександр Ситник
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal enterprice of Sumy city council "Electroavtotrans"
National ID: 03328540
Contact point: Oleksandr Sytnyk
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Additional contacts: Олександр Ситник
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 15:48
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:23
Очікувана вартість: 23 918 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 22 листопада 2019 16:01
Enquiries until: 13 грудня 2019 15:48
Complaints submission until: до 19 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2019 15:48

Information

Estimated total value: 23 918 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2067000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Горького, 2/1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
375000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, пров. З. Космодем'янської, 11/1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
4075000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Харківська, 113
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
477000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40035, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Харківська, 122-а
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
968000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Металургів, 4/1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
1318000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, проїзд Молодогвардійський, 10/1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
869000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, просп. Курський, 40/1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
1219000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40035, Україна, Сумська область, м. Суми, просп. М. Лушпи, 47/1
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
41000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, Покровська площа
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:19
зміни.docx
27 листопада 2019 16:19
тд.pdf
27 листопада 2019 16:19
ТД 2020.docx
27 листопада 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:19
зміни.docx
27 листопада 2019 16:19
тд.pdf
22 листопада 2019 16:01
1.pdf
27 листопада 2019 16:19
ТД 2020.docx
22 листопада 2019 16:01
ТД 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації щодо обсягів електроенергії
Дата подання: 27 листопада 2019 11:57
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:50
У п. 4.3. тендерної документації загальний обсяг постачання електричної енергії: 11 409 000 кВт/год. У Технічних вимогах (Додаток 2 ТД) загальний обсяг електричної енергії: 8 409 000 кВт/год. У п.1. Технічної специфікації (Додаток 2 до ТД) прогнозований обсяг на передачу електричної енергії: 4 075 000 кВт/год. Просимо пояснити зазначену різницю або внести відповідні зміни у тендерну документацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання вивчено, зазначаємо що зробимо відповідні зміни до додатку №2 тендерної документації, зазначивши - загальний обсяг електричної енергії 11 409 000 кВт/год.
Стосовно другої частини питання, повідомляємо що наведена інформація обрахована з потреб використання електричної енергії під’єднаних 2 –ох точок живлення від мереж Приватного акціонерного товариства "Національна енергетична компанія "Укренерго"".
Решта 7 334 000 кВт/год обраховано на потребу 15 під’єднаних точок ПАТ "Сумиобленерго".
Запит інформації для розрахунку ціни електроенергії
Дата подання: 27 листопада 2019 12:00
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:07
1. Просимо надати погодинний графік споживання електроенергії за типову добу. 2. Чи всі точки обліку електричної енергії Замовника обладнані АСКОЕ (є групою "а")?
Відповідь: Для прикладу надаємо дві зведені відомості результатів вимірювань активного електричного навантаження в зимовий та літній періоди, але погодинне навантаження може змінюватися від кількості тролейбусів в лінії, погодних умов, за наявності транспортного руху чи ДТП, в цьому випадку із-за простою результати можуть змінюватись, в одну годину навантаження зменшується, а в іншу суттєво збільшується.

Під’єднані 16 точок до живлення електроенергією від енергопостачальних організацій облаштовані системою АСКОЕ , а в 17-ій точці споживання об’єкт „Кіоск павільон з продажу квитків” за адресою: Покровська площа (біля МакДональдсу), прилад обліку не під’єднаний до АСКОЕ.

Додаток 5 до Поряду організації проведення вимірів електричного навантаження в режимний день


ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ
результатів вимірювань активного електричного навантаження
за 19 грудня 2018 року_
(число, місяць, рік)

по_КП СМР «Електроавтотранс», МЖКГ України_
(найменування підприємства, відомча належність, галузь)

Години доби Погодинне активнее навантаження, кВт
00.00 – 01.00 273
01.00 – 02.00 260
02.00 – 03.00 258
03.00 – 04.00 283
04.00 – 05.00 356
05.00 – 06.00 932
06.00 – 07.00 1909
07.00 – 08.00 2265
08.00 – 09.00 2052
09.00 – 10.00 1625
10.00 – 11.00 1481
11.00 – 12.00 1415
12.00 – 13.00 1384
13.00 – 14.00 1309
14.00 – 15.00 1485
15.00 – 16.00 1765
16.00 – 17.00 1945
17.00 – 18.00 1912
18.00 – 19.00 1435
19.00 – 20.00 1058
20.00 – 21.00 900
21.00 – 22.00 819
22.00 – 23.00 670
23.00 – 24.00 440
Споживання електроенергії за добу, кВт*год 28230



Додаток 5 до Поряду організації проведення вимірів електричного навантаження в режимний день


ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ
результатів вимірювань активного електричного навантаження
за 19 червня 2019 року_
(число, місяць, рік)

по_КП СМР «Електроавтотранс», МЖКГ України_
(найменування підприємства, відомча належність, галузь)

Години доби Погодинне активнее навантаження, кВт
00.00 – 01.00 109
01.00 – 02.00 94
02.00 – 03.00 93
03.00 – 04.00 120
04.00 – 05.00 150
05.00 – 06.00 367
06.00 – 07.00 1160
07.00 – 08.00 1538
08.00 – 09.00 1446
09.00 – 10.00 1190
10.00 – 11.00 986
11.00 – 12.00 829
12.00 – 13.00 861
13.00 – 14.00 831
14.00 – 15.00 854
15.00 – 16.00 1105
16.00 – 17.00 1347
17.00 – 18.00 1391
18.00 – 19.00 905
19.00 – 20.00 619
20.00 – 21.00 491
21.00 – 22.00 416
22.00 – 23.00 331
23.00 – 24.00 197
Споживання електроенергії за добу, кВт*год 17431


Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-06-000003 ● 1b640e2ca2224b3faacfc689ce52083a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2020 09:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.03.2020 № 8

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.03.2020 №8

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-22-002954-b 22.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком Управління Північно – східного офісу держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-002954-b, який опубліковано 23.03.2020 р. у системі «Прозоро», вважаємо за необхідне надати свої заперечення. 1.Як у наказі «Про початок моніторингу закупівель» від 23.03.2020 № 8 та і у висновку про результати моніторингу закупівлі підставою проведення моніторингу закупівлі вказано: «Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель». При цьому ні в наказі, ні у висновку не зазначено інформацію щодо конкретно виявленого порушення чи порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стало підставою для початку моніторингу, тим самим це не відповідає частини 3 статті 7-1 Закону України « Про публічні закупівлі» ( відсутній опис підстав для здійснення моніторингу закупівель). Це у свою чергу позбавило КП СМР «Електроавтотранс» надавити пояснення щодо прийняття рішень у відповідності до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи. Також до КП СМР «Електроавтотранс» не надходило жодних запитів про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі і стали підставою для винесення висновку щодо наявності порушень, тобто Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Cумської області не реалізовано вказане право на запит, передбачене частиною 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. З огляду на вказані порушення процедура проведеного моніторингу не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», здійснена поверхнево та з формальним підходом. 2. У висновку зазначено, що під час аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: учасником торгів ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та копію договору електропостачальника про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи, що не відповідає вимогам розділу І додатку 1 та пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Абзацу 4 частини 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно тендерної документації, затвердженої тендерним комітетом від 22.11.2019 р. протоколом №71/19 зі змінами від 27.11.2019р., протоколом 72/19 у додатку № 1 передбачено, що по даних пунктах Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, тобто малося на увазі, що дану інформацію подавати не обов’язково. Про це саме йдеться й у листі Мінекономрозвитку від 16.01.2020 р. №3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» підтверджує інформацію, що пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є інформацією яка міститься в відкритих реєстрах. Таким чином, учаснику не обов’язково надавати документи зазначені у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції, тобто ненадання такої інформації учасником ТОВ «Енера Суми» не вважаться такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно абзацу 1 частини 3 про ст. 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено підписання договорів з оператором розподілу (передачі) електричної енергії Постачальником що надає універсальні послуги споживачу. Таким чином, ТОВ «Енера Суми» є постачальником універсальної послуги. Тому під час оцінки тендерної пропозиції договори про розподіл (передачу) електричної енергії не бралися до уваги. Відповідно до пункту 2 додатку 2 Тендерної документації перед початком постачання необхідно надати дані договори, тому вони можуть бути надані перед укладенням договору. Пунктом 2 додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник перед початком постачання електричної енергії споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності оператора системи, повинен укласти договір про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи, на підставі якого отримати доступ до мереж оператора системи з метою реалізації своїх прав та виконання обов’язків та функцій як електропостачальника по відношенню до споживачів, електроустановки яких приєднані на відповідній території до мереж оператора системи, узгодивши умови щодо необхідного інформаційного обміну, взаємних прав, обов’язків та відповідальності сторін, а також порядок виставлення споживачам рахунків за послуги з розподілу (передачі) електричної енергії від імені оператора системи. Учасник повинен надати копію договору електропостачальника про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи. Враховуючи викладене, вважаємо, що висновок, про результати мониторингу закупівлі ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-22-002954-b є необґрунтованим. Твердження викладені у висновку щодо виявлення та встановлення порушення вимог чинного законодавства, а саме ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», є хибним, формальними, передчасним, оскільки базуються на припущеннях, які не підтверджуються приписами чинних нормативно-правових актів. Даний висновок будемо оскаржувати в судовому порядку.

2020-03-27 16:06:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява від 06.04.2020 р. № 06/255
Дата публікації: 06 квітня 2020

Документи:

06 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:01
позов.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 січня 2020
UA-2019-11-22-002954-b26708fbecdc64b72bb3f3e350078bb7f
Найменування: Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328540
Місцезнаходження: 40007, Україна, Сумська область обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:37
Статут 21.01.2019.pdf
20 грудня 2019 11:37
Програма АК.pdf
20 грудня 2019 11:37
Витяг ЄДР 20.11.2019.pdf
20 грудня 2019 11:37
Постанова.pdf
20 грудня 2019 11:37
Протокол директор.pdf
20 грудня 2019 11:37
Протокол повноваження.pdf
20 грудня 2019 11:37
Виписка з ЄДР.pdf
20 грудня 2019 11:37
Наказ АК.pdf
20 грудня 2019 11:37
Баланс 3 квартал.pdf
20 грудня 2019 11:37
Наказ директор.pdf
20 грудня 2019 11:37
Опис 21.01.2019.pdf
20 грудня 2019 11:37
Витяг ПДВ.pdf
20 грудня 2019 11:37
8345 проект договора.pdf
20 грудня 2019 11:37
8344 персональні дані.pdf
20 грудня 2019 11:37
8347 довкілля.pdf
20 грудня 2019 11:37
8355 санкціі.pdf
20 грудня 2019 11:37
8343 ст 17.pdf
20 грудня 2019 11:37
8356 ст 16.pdf
20 грудня 2019 11:37
8348 ліцензія.pdf
20 грудня 2019 11:37
8346 бенефіціар.pdf
20 грудня 2019 11:37
8350 якість.pdf
20 грудня 2019 11:37
8351 технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:40
24. Фінансові документи.pdf
21 грудня 2019 14:40
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
21 грудня 2019 14:40
14. Довідка по санкціям.pdf
21 грудня 2019 14:40
2. Протокол(рішення)174.pdf
21 грудня 2019 14:40
1. Протокол 224.pdf

Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:10
10.1. Проект Договору.pdf
22 грудня 2019 20:35
8.1. МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
22 грудня 2019 20:35
15. Договір УКРЕНЕРГО.pdf

Документи

Публічні документи

29 січня 2020 14:22
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:16
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:16
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:16
Ф1. Баланс 9 МІС 2019.pdf
23 грудня 2019 11:16
Технічні вимоги.PDF
23 грудня 2019 11:16
Статут.pdf
23 грудня 2019 11:16
Протокол ЗЗУ.PDF
23 грудня 2019 11:16
Проект договору.PDF
23 грудня 2019 11:15
опис.pdf
23 грудня 2019 11:15
Інші документи.PDF
23 грудня 2019 11:15
Відповідність ст.17.PDF
23 грудня 2019 11:15
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:43
Довідка.pdf
13 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:30
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 14:30
Наказ.PDF
23 грудня 2019 14:30
Лист-підтвердження.pdf
23 грудня 2019 14:30
Довідка.pdf
23 грудня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 19 167 120,00
UAH з ПДВ
18 505 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 19 440 936,00
UAH з ПДВ
18 506 510,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 21 563 010,00
UAH з ПДВ
21 563 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 22 316 004,00
UAH з ПДВ
22 266 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 14:22
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:16
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:16
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:16
Ф1. Баланс 9 МІС 2019.pdf
23 грудня 2019 11:16
Технічні вимоги.PDF
23 грудня 2019 11:16
Статут.pdf
23 грудня 2019 11:16
Протокол ЗЗУ.PDF
23 грудня 2019 11:16
Проект договору.PDF
23 грудня 2019 11:15
опис.pdf
23 грудня 2019 11:15
Інші документи.PDF
23 грудня 2019 11:15
Відповідність ст.17.PDF
23 грудня 2019 11:15
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:43
Довідка.pdf
13 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:30
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 14:30
Наказ.PDF
23 грудня 2019 14:30
Лист-підтвердження.pdf
23 грудня 2019 14:30
Довідка.pdf
23 грудня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:40
24. Фінансові документи.pdf
21 грудня 2019 14:40
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
21 грудня 2019 14:40
14. Довідка по санкціям.pdf
21 грудня 2019 14:40
2. Протокол(рішення)174.pdf
21 грудня 2019 14:40
1. Протокол 224.pdf

Публічні документи

23 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:10
10.1. Проект Договору.pdf
22 грудня 2019 20:35
8.1. МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
22 грудня 2019 20:35
15. Договір УКРЕНЕРГО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Відхилено 18 505 398,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 14:40
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
#41884537
Переможець 18 506 510,28
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
#41884537
18 506 510,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 09:33
ду14.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 13:29
ДУ13.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 11:49
ду 11.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:12
ДУ 10.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:42
ДУ 9.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:35
ДУ 8.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:57
ДУ 6.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:41
ДУ4.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 21:09
75.pdf укладений
03 березня 2020 21:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зміною регульованих цін (тарифів), відповідно до Постанови НКРЕКП від 11.07.2020р. №1329, а саме з послуг з передачі електричної енергії на ринку, відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 10 826 422,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 804 403,72 UAH)